abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 december 2014 @ 19:28:09 #276
187763 SpaReine
Spa zuivert je lichaam!
pi_148107034
quote:
10s.gif Op maandag 29 december 2014 18:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, bang voor image-schade in de kroeg ja? :P

In de kroeg, waar de helft je gaat uitlachen omdat ze gewoon niet meer IQ over hebben na jarenlang zaufen tijdens happy hour, ben jij mooi wel de enige die binnen mag paffen >:)
Haha, volgens mij mag je in de meeste kroegen ook helaas niet binnen elektrisch dampen. Maar meer voor het gemak, want met zo'n Evod of Emow lijkt mij niet heel makkelijk mee te nemen naar de kroeg, bang om te breken en dergelijk. Zo'n Eroll wel, alleen weer heel wat gedoe met dronken lui die het heel interessant gaan vinden denk ik.
.......
  maandag 29 december 2014 @ 19:28:45 #277
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_148107053
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 19:25 schreef marc0871 het volgende:

[..]

vertel dan ook gewoon wat er gebeurde.
hoeven we niet zo te gissen.
nou die dude had dus zoiets van "wat doe je buiten in de kou, je mag gewoon binnen dampen"

Ik damp nooit zonder vragen ergens binnen, net als hij. Dat vind ik namelijk niet zo netjes
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_148107353
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 19:28 schreef Catch22- het volgende:

[..]

nou die dude had dus zoiets van "wat doe je buiten in de kou, je mag gewoon binnen dampen"

Ik damp nooit zonder vragen ergens binnen, net als hij. Dat vind ik namelijk niet zo netjes
ja maar, ja maar, jij had het er over dat 'ie terug naar binnen werd getrapt.
dat is toch heel wat anders dan dat 'ie werd verwittigd van het feit dat hij binnen mocht dampen.

ff vragen is natuurlijk het eerste.
maar dat had 'ie ook kunnen doen vóórdat 'ie naar buiten ging.
zo deed ik dat met roken ook.
nee heb je, ja kan je krijgen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  maandag 29 december 2014 @ 19:43:09 #279
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148107668
Ik damp eigenlijk overal waar het een beetje sociaal verantwoord is. Ik ga dus in een restaurant niet zitten blazen als er mensen om me heen zitten te eten, maar als dat niet het geval is, doe ik het gewoon lekker wél. Pas waren we op een besloten feest, gewoon aan de eigenaar van de zaal gevraagd, geen enkel probleem zolang er geen gasten gingen zeiken, en er kraait gewoon geen haan naar. Ze kijken soms wel een beetje apig, maar dat moeten ze lekker zelf weten.

Op mijn werk ben ik helaas gebonden aan rookhokken, valt gewoon ook niet over te praten, en dan heb je sommige van die bosjosti's die gaan zitten mauwen over de wolken zoete damp die je uit je dripper zit te blazen; dát is pas kansloos :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148107792
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 19:27 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Dat had ik dus vanmiddag al een klein beetje. Wtf :')

[..]

Thanks dude

[..]

Ook bedankt :) En ik laat me niet zo snel wegwerken door duurdoeners ;)
we doen soms wel duur, maar de sjinese kloontjes zijn vaak nog geen tiende van de prijs van een originele.
en vaak maar de helft, of nog minder, dan die zelfde klonen hier in nl.

fasttech. onthouden die naam ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  maandag 29 december 2014 @ 19:47:24 #281
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148107846
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 19:28 schreef SpaReine het volgende:

[..]

Haha, volgens mij mag je in de meeste kroegen ook helaas niet binnen elektrisch dampen. Maar meer voor het gemak, want met zo'n Evod of Emow lijkt mij niet heel makkelijk mee te nemen naar de kroeg, bang om te breken en dergelijk. Zo'n Eroll wel, alleen weer heel wat gedoe met dronken lui die het heel interessant gaan vinden denk ik.
ik ben begonnen met een evod setje, ik zou niet weten waarom je dat niet mee zou kunnen slepen. Sterker nog; dat zijn volgens mij de enige e-sigs in mijn collectie die ik nog niet kapot heb gekregen _O- ik heb er trouwens 2 setjes van zelfs.. Evod 1 in zwart en evod 2 in RVS.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148108169
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 19:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik ben begonnen met een evod setje, ik zou niet weten waarom je dat niet mee zou kunnen slepen. Sterker nog; dat zijn volgens mij de enige e-sigs in mijn collectie die ik nog niet kapot heb gekregen _O- ik heb er trouwens 2 setjes van zelfs.. Evod 1 in zwart en evod 2 in RVS.
meh, lekkende evod 2 tank, en een pro mini die knapte toen ik in de auto stapte.
voor de rest is alles nog heel.
zelfs na het uitruimen van de kas, waren mijn spinner 2 met aerotank v1 nog in opperbeste staat.
die liggen na de kayfun en kartel nu nutteloos te zijn.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_148108237
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 19:43 schreef Sounddragon het volgende:

Op mijn werk ben ik helaas gebonden aan rookhokken, valt gewoon ook niet over te praten, en dan heb je sommige van die bosjosti's die gaan zitten mauwen over de wolken zoete damp die je uit je dripper zit te blazen; dát is pas kansloos :')
Maar in principe is de damp die van een e-sigaret afkomt toch ongeveer hetzelfde als de damp die van een kop thee afkomt?

Oh, en ik heb dus ook zo'n zwarte Evod Justfog ofzo, wel een stevig ding volgens mij, maar goed, ik heb hem net een week :')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  maandag 29 december 2014 @ 20:02:16 #284
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_148108476
quote:
5s.gif Op maandag 29 december 2014 19:56 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Maar in principe is de damp die van een e-sigaret afkomt toch ongeveer hetzelfde als de damp die van een kop thee afkomt?

Oh, en ik heb dus ook zo'n zwarte Evod Justfog ofzo, wel een stevig ding volgens mij, maar goed, ik heb hem net een week :')
nou niet helemaal natuurlijk, zitten wel wat andere stoffen in. Maar geen van die stoffen is gevaarlijk
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_148108507
quote:
5s.gif Op maandag 29 december 2014 19:56 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Maar in principe is de damp die van een e-sigaret afkomt toch ongeveer hetzelfde als de damp die van een kop thee afkomt?
denk aan mist met een smaakje en eventueel een beetje nicotine.
of een rookmachine.
de pg die in je damper gaat, is hetzelfde als wat er in die dingen gaat.
daar zijn ook hele generaties groot mee geworden.
en nu willen ze je vanuit de regering wijsmaken dat het misschien wel eens schadelijk voor je kan zijn :')
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  maandag 29 december 2014 @ 20:46:30 #286
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148110580
quote:
5s.gif Op maandag 29 december 2014 19:56 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Maar in principe is de damp die van een e-sigaret afkomt toch ongeveer hetzelfde als de damp die van een kop thee afkomt?

Oh, en ik heb dus ook zo'n zwarte Evod Justfog ofzo, wel een stevig ding volgens mij, maar goed, ik heb hem net een week :')
Hmm, in grote lijnen wel ja.. maar uit een dripper komt gemiddeld wel een beetje meer damp als uit een evod, en er zitten nog wel wat meer (onschadelijke) reststofjes in :+

En je hebt of een Kangertech Evod, Of een Justfog Huppeldepunogwat, maar een Evod Justfog combi lijkt me sterkachtig ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 29 december 2014 @ 21:29:35 #287
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_148113211
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 20:03 schreef marc0871 het volgende:

[..]

denk aan mist met een smaakje en eventueel een beetje nicotine.
of een rookmachine.
de pg die in je damper gaat, is hetzelfde als wat er in die dingen gaat.
daar zijn ook hele generaties groot mee geworden.
en nu willen ze je vanuit de regering wijsmaken dat het misschien wel eens schadelijk voor je kan zijn :')
er zit vg in rookmachines ;)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_148113403
VG = damp inderdaad.

Vandaar dat die cloudchasers altijd een e-liquid hebben met zoveel mogelijk VG.
pi_148115350
Toen ik een paar weken terug in de RAI was naar Gregorian en de zaal inging rook het zoetig en het was er ietwat mistig. Ik d8 dat het pg was wat er uit die rookmachines kwam maar dat is dus vg ?
  maandag 29 december 2014 @ 22:11:54 #290
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_148115649
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 22:06 schreef Sorella het volgende:
Toen ik een paar weken terug in de RAI was naar Gregorian en de zaal inging rook het zoetig en het was er ietwat mistig. Ik d8 dat het pg was wat er uit die rookmachines kwam maar dat is dus vg ?
PG bindt de smaakstof en zorgt voor de throathit. Van volledige vg liquids voel je totaal niets in je keel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Catch22- op 29-12-2014 22:19:16 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_148115942
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 22:06 schreef Sorella het volgende:
Toen ik een paar weken terug in de RAI was naar Gregorian en de zaal inging rook het zoetig en het was er ietwat mistig. Ik d8 dat het pg was wat er uit die rookmachines kwam maar dat is dus vg ?
Yup :Y.
  maandag 29 december 2014 @ 22:20:59 #292
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148116191
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 22:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

PG bindt de smaakstof en zorgt voor de throathit. Van volledige vg liquids voel je totaal niets in je keel.
Vwb die Cloudchaser liquids die ik hier heb kan ik dat beamen, maar ik heb er ook gehad die wel (een lichte) throathit hadden, volgens mij waren die van Krea zijn favo merk. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148124785
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 21:29 schreef Catch22- het volgende:

[..]

er zit vg in rookmachines ;)
Mierenneuken, maar dat is natuurlijk industrial VG en niet van van pharma-kwaliteit :P
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:26:05 #294
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_148125233
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:09 schreef Bowny het volgende:

[..]

Mierenneuken, maar dat is natuurlijk industrial VG en niet van van pharma-kwaliteit :P
uiteraard
http://goedkooproken.net/ehpro-kayfun-v4.html

Ehpro kf4 clone. Voor de cloneliefhebbers
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 30 december 2014 @ 08:44:27 #295
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_148127909
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 22:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vwb die Cloudchaser liquids die ik hier heb kan ik dat beamen, maar ik heb er ook gehad die wel (een lichte) throathit hadden, volgens mij waren die van Krea zijn favo merk. :)
Ik krijg wel throathit hoor. Niet te vergelijken met 50/50 PG/VG, maar het is er wel. Is wel een aardige omschakeling als je PG gewend bent.
Maar ja, die wolken hè. :'). :7.
pi_148133937
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:26 schreef Catch22- het volgende:

[..]

uiteraard
http://goedkooproken.net/ehpro-kayfun-v4.html

Ehpro kf4 clone. Voor de cloneliefhebbers
Fasttech doet het voor de helft ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 30 december 2014 @ 13:21:15 #297
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_148135778
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 12:27 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Fasttech doet het voor de helft ;)
.
ja duh. Maar dan wacht je een eeuw en heb je geen service of aftersales. Sommige mensen hechten daar waarde aan.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 30 december 2014 @ 16:40:19 #298
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148145017
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 13:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

ja duh. Maar dan wacht je een eeuw en heb je geen service of aftersales. Sommige mensen hechten daar waarde aan.
Pardon? ech wel.. service is perfect; jij kikt en zij springen, en aftersales idem dito. Al een paar keer iets gehad, w.o. DOA, en ze sturen zonder verblikken of verblozen nieuw op, of je krijgt een gift certificate als ze het niet kunnen oplossen ivbm out of stock ofzo..

Iedereen zit altijd te gifbekken over FT, maar is gewoon een goeie tent, ja.. het (gratis de halve wereld over !) verzenden duurt effe, maar als je haast hebt kun je altijd terecht bij NL webshoppies die het daar al voor je gekocht hebben, en more than happy zijn om het vervolgens aan jou door te paasen voor het dubbele inclusief 7¤ verzenden. Ieder zijn ding, maar niet ongefundeerd zeiken over iets omdat iedereen dat doet en het blijkbaar mode is..

FT is een prima en eerlijke tent, ja, ze verkopen clones, tiswa.. blijkbaar zit de hele wereld erop te wachten, want ze hebben het debiel druk en verkopen zich een ongeluk. En ik heb het al eerder gezegd; als de westerse wereld zich nou niet eens gaat afvragen of ze misschien dingen niet een beetje overpricen, blijven die Chinezen zich gewoon kapotlachen en die veel te dure zooi domweg namaken voor een prikkie, en gelijk hebben ze. _O_

Ik zat pas een beetje op Feestboek rond te hupsen over wat sites die boxen verkopen; serieus mooi spul hoor, niks van te zeggen, en tuurlijk kost handwerk en exclusiviteit geld, maar ik klikte de ene weg omdat ik 350$ voor een DNA30 in een handmade box veel geld vond, en vond meteen de volgende die gewoon 450$ voor hetzelfde laken een pak durfde te vragen. En weet je wat het fantastuleuze van het verhaal is? die kerel maakte er 100 per lichting ofzo in een maandje tijd, en die had een wachtlijst van hier tot yesterday, dus blijkbaar sterft het nog steeds van de mensen met geld teveel en een bord voor hun harses :')

Ik persoonlijk heb liever 10 klonen van 15$ waarvan er af en toe misschien eentje kapot gaat, als één overpiced origineel, omdat het origineel is.

Overigens heb ik nog niet één kloon die kapot is gegaan, maar ik heb wel een hele ekte ekte originele eVic Supreme van 139¤ die ik met enige regelmaat wel door het raam wil smijten omdat 'ie weer eens weigert iets te vuren wat 200% goed is.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148150090
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 december 2014 16:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Pardon? ech wel.. service is perfect; jij kikt en zij springen, en aftersales idem dito. Al een paar keer iets gehad, w.o. DOA, en ze sturen zonder verblikken of verblozen nieuw op, of je krijgt een gift certificate als ze het niet kunnen oplossen ivbm out of stock ofzo..

Iedereen zit altijd te gifbekken over FT, maar is gewoon een goeie tent, ja.. het (gratis de halve wereld over !) verzenden duurt effe, maar als je haast hebt kun je altijd terecht bij NL webshoppies die het daar al voor je gekocht hebben, en more than happy zijn om het vervolgens aan jou door te paasen voor het dubbele inclusief 7¤ verzenden. Ieder zijn ding, maar niet ongefundeerd zeiken over iets omdat iedereen dat doet en het blijkbaar mode is..

FT is een prima en eerlijke tent, ja, ze verkopen clones, tiswa.. blijkbaar zit de hele wereld erop te wachten, want ze hebben het debiel druk en verkopen zich een ongeluk. En ik heb het al eerder gezegd; als de westerse wereld zich nou niet eens gaat afvragen of ze misschien dingen niet een beetje overpricen, blijven die Chinezen zich gewoon kapotlachen en die veel te dure zooi domweg namaken voor een prikkie, en gelijk hebben ze. _O_

Ik zat pas een beetje op Feestboek rond te hupsen over wat sites die boxen verkopen; serieus mooi spul hoor, niks van te zeggen, en tuurlijk kost handwerk en exclusiviteit geld, maar ik klikte de ene weg omdat ik 350$ voor een DNA30 in een handmade box veel geld vond, en vond meteen de volgende die gewoon 450$ voor hetzelfde laken een pak durfde te vragen. En weet je wat het fantastuleuze van het verhaal is? die kerel maakte er 100 per lichting ofzo in een maandje tijd, en die had een wachtlijst van hier tot yesterday, dus blijkbaar sterft het nog steeds van de mensen met geld teveel en een bord voor hun harses :')

Ik persoonlijk heb liever 10 klonen van 15$ waarvan er af en toe misschien eentje kapot gaat, als één overpiced origineel, omdat het origineel is.

Overigens heb ik nog niet één kloon die kapot is gegaan, maar ik heb wel een hele ekte ekte originele eVic Supreme van 139¤ die ik met enige regelmaat wel door het raam wil smijten omdat 'ie weer eens weigert iets te vuren wat 200% goed is.
Amen to that.

Altijd dat neerkijken op FT ben ik ook wel een beetje klaar mee. Als je denkt dat je maanden op je spul moet wachten, dan heb je ergens de klok horen luiden, maar geen idee waar de klepel hangt. We leven niet meer in 1999 en China weet echt wel dat ze aan moeten haken, want anders raken ze de business net zo snel weer kwijt. Doe het ze maar eens na zou ik zeggen.

Spul is altijd binnen 2 weken binnen, nu wat langer, 3 weken, door de feestdagen. Bij producten die niet goed zijn binnengekomen, wordt het probleem altijd zonder enige discussie opgelost door een creditrefund of verzenden van een nieuw product.

De mechs zijn smooth en sterk gebouwd. De authentics zijn authentics voor minder dan de helft van wat ze hier durven te vragen. De tanks zijn gewoon goed. Niemand gaat mij vertellen dat bijv. een authentic Erl zodanig beter smaakt (als ie dat al doet), dat het een 1,5 mijer meerprijs rechtvaardigt.

Dus veel plezier met je winkel-om-de-hoek. Uiteindelijk gaat het om mijn eigen portemonnee en niet om die van iemand anders. Ik respecteer het als iemand liever geld uitgeeft aan het origineel, maar ga niet liggen roepen dat andermans spul troep is. De manufacturer van het origineel lacht zich waarschijnlijk ook een bult in zijn onderbroek omdat jij weer eens 2 mijer aan een metalen buisje of een metalen kastje met een chip van 40 dollar hebt uitgegeven :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Bowny op 30-12-2014 18:16:39 ]
  dinsdag 30 december 2014 @ 21:30:06 #300
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148160161
Tis bijna nieuwjaar.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')