SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Druk hierDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De sherlock knop werkt niet meer dus dan vraag ik het maar.
Wil een goed budgetteam hebben. Wilde bij oude posts kijken voor inspiratie, heb totaal geen zin om een te maken.
Hebben jullie leuke budget teams voor rond de 50k? Pica's graag![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:04 schreef leoon. het volgende:
De sherlock knop werkt niet meer dus dan vraag ik het maar.
Wil een goed budgetteam hebben. Wilde bij oude posts kijken voor inspiratie, heb totaal geen zin om een te maken.
Hebben jullie leuke budget teams voor rond de 50k? Pica's graag
Dit spitsenduoGuarin voor Pogba. Guarin is erg goed
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik krijg voortaan altijd Generating previewquote:Op woensdag 3 december 2014 20:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit spitsenduoGuarin voor Pogba. Guarin is erg goed
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik krijg voortaan altijd Generating preview
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die is al van voor het wk johquote:
Elke dag![]()
Sinds een paar dagen krijg ik dat bij al die linksquote:Op woensdag 3 december 2014 20:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat 'voortaan' niet
Elke dag![]()
Zie ik nu pasquote:Op woensdag 3 december 2014 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is al van voor het wk joh
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Trager internet kopen danquote:Op woensdag 3 december 2014 20:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sinds een paar dagen krijg ik dat bij al die linksSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mooi Engels van die moederquote:Daar kan het toch niet aan liggen, heb toch echt prima internet hierquote:
Elke dag![]()
Ja boh heb er 2 bohhhhquote:Op woensdag 3 december 2014 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is hier iemand die IF Choupo heeft ingekocht? Hij is al boven de discard value
Bohhh 3 zelfs zie ik nu bohhhhhhDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Elke dag![]()
hmm c helsea spurs of arsenal southampton?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
#firstworldproblemsquote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef poker4lifee het volgende:
hmm c helsea spurs of arsenal southampton?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
IF Benatquote:Op woensdag 3 december 2014 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuk voor onderscheppingen maar ik heb een passer nodigDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |