Dan maar hopen op Mexicano of Totoquote:Op woensdag 3 december 2014 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Antwoord is al gegeven aan me, en ik jende hem niet echt hoor, ooit weleens van gehoord meer niet
Dries van Agt was een wielrenner. Dus zal Dries Bousatta wel zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Welke speler ?
Telstar
AFC Ajax
HFC Haarlem
FC Utrecht
AZ
SBV Excelsior
Sheffield United
Al-Shaab Club
Eerste hint : was vroeger een International
Hoop met je mee.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan maar hopen op Mexicano of Toto
1: Fok-it: 126quote:Op woensdag 3 december 2014 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dries van Agt was een wielrenner. Dus zal Dries Bousatta wel zijn.
Nieuwe vraag tongquote:Op woensdag 3 december 2014 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dries van Agt was een wielrenner. Dus zal Dries Bousatta wel zijn.
Ren je rotquote:Op woensdag 3 december 2014 21:06 schreef tong80 het volgende:
In welk TV-programma kon je de gouden stuiver winnen ?
Natuurlijk. Helden-programma. Wibi Soerjardi maakte er bijvoorbeeld zijn TV-debuut.quote:
Ik kan het me nog vaag herinneren, mijn zus heeft volgens mij mee gedaanquote:Op woensdag 3 december 2014 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Helden-programma. Wibi Soerjardi maakte er bijvoorbeeld zijn TV-debuut.
Toen hadden de omroepen nog geld genoeg. Stond de tent hier in Zaltbommel en won mijn nichtje met een cabaret-sketch.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kan het me nog vaag herinneren, mijn zus heeft volgens mij mee gedaan
Kabel was er nog niet, bij heel helder weer kreeg je soms wat BBC te zien, weet nog dat ik met grote ogen Snooker keek, en snapte pas 10 jaar later waarom Dennis Taylor zo een gekke bril hadquote:Op woensdag 3 december 2014 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen hadden de omroepen nog geld genoeg. Stond de tent hier in Zaltbommel en won mijn nichtje met een cabaret-sketch.
Celine Dionquote:Op woensdag 3 december 2014 21:42 schreef raptorix het volgende:
Welke bekende zangeres trad op het Eurovisie Zongfestival namens Zwitserland, ze had later vele wereldhits, waarvan de bekendste in een hele bekende film zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |