een matig Amerikaans zangeresje.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 02:13 schreef Fylax het volgende:
De vraag is
Noem 3 singles van Ariana Grande
Ik zit net op haar wiki dus ik doe niet meer mee.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:13 schreef Fylax het volgende:
De vraag is
Noem 3 singles van Ariana Grande
oh oke laatmaar te laat met nieuwe vraagquote:Op woensdag 3 december 2014 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Love me harder (Geleerd van fok!)
The Way
Problem
uh neequote:Op woensdag 3 december 2014 02:18 schreef Klaploper het volgende:
Ik zou haar doen, maar als je als man fan van haar bent, val je dan niet per definitie op mannen?
Nee al denk je wel aan de goeie reeks.quote:
Heb 5 maar een paar keer gespeeld. Geen idee dan.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee al denk je wel aan de goeie reeks.
Helemaal waar.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:24 schreef Der_Mann het volgende:
NIKO IT'S YOUR COUSIN! LET'S GO BOWLING!
die irritante roman dus
Dan geïl je gewoon op haar! Niet te verwarren met fan zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
uh nee
100% hetero hier en 100% fan van ari
Aquote:Op woensdag 3 december 2014 02:29 schreef Der_Mann het volgende:
mijn eerste vraag ooit
spannend! ik denk niet dat iemand dit snel zal kunnen beantwoorden.
stel je het alfabet voor. je bent nu bij de letter a. je gaat 1 stapje naar voren, naar de letter b dus. nu ga je weer een stapje naar achter. bij welke letter zit je nu?
ik weet dat het best moeilijk is, neem vooral de tijd.
En nu een normale vraag?quote:Op woensdag 3 december 2014 02:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tering dat was snel
helemaal correct
Nee want ik luister elke dag haar muziek en ga naar haar concert.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:26 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dan geïl je gewoon op haar! Niet te verwarren met fan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |