abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156732776
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Wedstrijdzwemmers doen niks anders.
Jawel hoor tijden zijn veranderd jongens mogen niks meer dragen dan over de knie. En boven hun buik. Ze dragen nu vooral Arena zwembroeken.

Ben ervaren wedstrijd zwemmer maar nee this me nooit in de gedachte gesprongen een badpak aan te doen
pi_156736183
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dan heeft hij een fetish, dan is dat toch nog steeds geen probleem?
De anatomie van een man en een vrouw is een beetje verschillend :+. Wanneer een man een badpak voor vrouwen zal dragen zal de bovenkant vormloos zijn en los hangen omdat de man niets heeft om mee te vullen en de onderkant is geen ruimte gelaten voor de ballen dus het zal waarschijnlijk knellen als en malle.
pi_156736291
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 07:28 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Heel soms hadden we een saaie les, en ondanks dat het dan saai was was ik dan blij niet mijn leven te hoeven riskeren :) Blij dat het alweer jaren geleden is, en dat nooit meer hoef te doen.

En ik weet niet hoe ik mezelf zie of zou willen zien. Soms droom ik echt om gewoon even net als alle meiden te zijn en dezelfde dingen te kunnen dragen en doen. Dus dat ik van jongs af aan al het liefst een badpak draag is dus niet geheel onverklaarbaar.
Tijdens de ballet les had ik niet het idee dat er ook maar iemand me niet accepteerde zoals ik was. Maar tegen me ouders en familie durf ik het niet te zeggen, en die balletschool was zo'n uur rijden vanaf hier, dus was het lastig om echt op ballet te gaan.

Vaak droom ik ervan om gewoon voor 1 dag eens een meid te zijn, soms denk ik ook dat ik me niet moet aanstellen en als ik dit wil gewoon bijv. eens een dagje naar de veluwe of ergens anders heen moet gaan waar ik geen bekenden tegen kom en mezelf te verplichten een rokje en maillot bijv. te dragen, of gewoon eens te gaan shoppen ergens.
Ballet is een edele sport die je gewoon als man kan doen alhoewel ik de tutu aantrekken aan de dames zou overlaten.

Maar bang zijn voor een bal _O-? Dan is het ergens mis gegaan in je jeugd
pi_156740181
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:46 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

De anatomie van een man en een vrouw is een beetje verschillend :+. Wanneer een man een badpak voor vrouwen zal dragen zal de bovenkant vormloos zijn en los hangen omdat de man niets heeft om mee te vullen en de onderkant is geen ruimte gelaten voor de ballen dus het zal waarschijnlijk knellen als en malle.
Sjoerd is degene die het draagt en hij heeft er geen problemen mee. Ik dan ook niet. ^O^
Spoilers!
pi_156742681
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 19:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Sjoerd is degene die het draagt en hij heeft er geen problemen mee. Ik dan ook niet. ^O^
Het is net zo debiel als een broek voor vrouwen dragen |:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')