Op de dag dat ik geboren werd was de langste zonneschijnduur ooit op een 17 augustus. It's a sign!quote:
Dat het nooit meer vrolijk zal wordenquote:Op woensdag 3 december 2014 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op de dag dat ik geboren werd was de langste zonneschijnduur ooit op een 17 augustus. It's a sign!
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat het nooit meer vrolijk zal worden
Op mijn verjaardag schijnt verder wel altijd de zon.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat het nooit meer vrolijk zal worden
Ik dacht heel ff dat het vandaag zou sneeuwenquote:Op woensdag 3 december 2014 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag schijnt verder wel altijd de zon.
Ik hoorde vannacht op de radio dat het op de hoogste bergtoppen van Limburg (quote:Op woensdag 3 december 2014 01:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht heel ff dat het vandaag zou sneeuwen
Hoi.quote:
Vertel me alsjeblieft je trainingsschema dat deze topprestaties mogelijk maakt.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:10 schreef DrNick het volgende:
Ik lig al meer dan een uur in bed gewoon.
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft je trainingsschema dat deze topprestaties mogelijk maakt.
Geinig. Werkt dat nog een beetje?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
Hier heb ik er ook nog twee van:
[ afbeelding ]
Fucking bieropenerwristbands
Gewoon liggen en goan.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft je trainingsschema dat deze topprestaties mogelijk maakt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb zelf dit ding aan m'n sleutelbos hangen:
[ afbeelding ]
Prima opener wel. En goed gewicht aan je sleutelbos.
Samen met dit ding verzwaart het de boel wel:
[ afbeelding ]
Je moet hem wel vasthouden met je andere hand anders gaat hij om je pols heen draaienquote:Op woensdag 3 december 2014 01:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geinig. Werkt dat nog een beetje?
Ik heb deze aan m'n sleutelbos:quote:Op woensdag 3 december 2014 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb zelf dit ding aan m'n sleutelbos hangen:
[ afbeelding ]
Prima opener wel. En goed gewicht aan je sleutelbos.
Samen met dit ding verzwaart het de boel wel:
[ afbeelding ]
Dat is wel coolquote:Op woensdag 3 december 2014 01:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er hing eerst ook nog een kleine NES controller aan, maar dat werd te gek.
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb deze aan m'n sleutelbos:
[ afbeelding ]
Fucking handig.
Was heel gezellig, we gingen zwemmen en toen kwam er ook nog een clown. en toen kregen we een zakje snoep en toen brengde mama brownie ons naar huisquote:
Mama browniequote:Op woensdag 3 december 2014 01:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was heel gezellig, we gingen zwemmen en toen kwam er ook nog een clown. en toen kregen we een zakje snoep en toen brengde mama brownie ons naar huis
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was heel gezellig, we gingen zwemmen en toen kwam er ook nog een clown. en toen kregen we een zakje snoep en toen brengde mama brownie ons naar huis
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh en de Enterprise niet? Geen Star Trek lobi in deze topic.
Geselliequote:
hallonquote:
Holaquote:
Omdat jij dat altijd zegtquote:
Man man man manquote:Op woensdag 3 december 2014 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hola welmaar niet met zo'n pi
nu lijkt het sarcasme
Wacht? Deze PI is sarcasme?quote:Op woensdag 3 december 2014 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hola welmaar niet met zo'n pi
nu lijkt het sarcasme
Ja kindaquote:
dammitquote:
Lachen is serious business.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh, volkomen serieuze PI dat.
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Cola [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Cola [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oeh, lastige deze. Is dit nou een PI die je post moet onderbouwen, doordat 't een lachende PI is, of zit er toch een sarcastische gedachte achter.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Net weer een paar glazen op[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oeh, lastige deze. Is dit nou een PI die je post moet onderbouwen, doordat 't een lachende PI is, of zit er toch een sarcastische gedachte achter.
Of.. of... misschien wel beide![]()
Het is fijn dat de diepere lagen van mijn posts eindelijk gewaardeerd worden.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oeh, lastige deze. Is dit nou een PI die je post moet onderbouwen, doordat 't een lachende PI is, of zit er toch een sarcastische gedachte achter.
Of.. of... misschien wel beide![]()
quote:
Kut, nu ben ik zelf die PI vergeten.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is fijn dat de diepere lagen van mijn posts eindelijk gewaardeerd worden.
quote:
Die rechter zoent raarquote:
Jaquote:Op woensdag 3 december 2014 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die likt der hele kin af.. familie van Maarten denk ik.
quote:Op woensdag 3 december 2014 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
Wel gevaarlijk als ze beiden iets langer waren trouwens, twee van die uitstekende schroeven in de muur.
Die hakken zijn ook gevaarlijk..quote:Op woensdag 3 december 2014 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
Wel gevaarlijk als ze beiden iets langer waren trouwens, twee van die uitstekende schroeven in de muur.
Als ze die hakken uit doen zijn die schroeven opeens helemaal niet meer gevaarlijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die hakken zijn ook gevaarlijk..
[ afbeelding ]
En toen had ze ineens extragratis twee keer zoveel botten in d'r bekken.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die hakken zijn ook gevaarlijk..
[ afbeelding ]
Trusten!quote:
Wat moet je het weer verpestenquote:
Sorryquote:Op woensdag 3 december 2014 01:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat moet je het weer verpesten
Komt nooit meer goed ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |