abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147221344
Wij moeten voor de 2e baby ook een babyfoon met camera kopen en mijn oog is op de Volgende gevallen
https://m.bol.com/nl/p/se(...)/sort/product_prijs0

Maar zit even met de volgende vraag , onze huidige babyfoon gaat als de baby draaid "af" en dan hoor je deze meteen , hoe werkt met zon App dan? Gaat je telefoon dan geluid maken? Of? Krijg je dan een pop up ? Moet je telefoon altijd met internet aan staan?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_147221779
Dit lijkt mij een standaard ip-cam. Er zitten standaard functies op dat je waarschuwt (per mail) als er beweging is.

Geen idee of dit een geoptimaliseerde versie is, maar als ze het ding aanprijzen als babyfoon/camera zouden die extra functies als notificaties of alarm best op kunnen zitten.

--edit--
Eventjes zitten googlen. Het is allemaal niet echt heel bijzonder. het werkt wel, maar voor de configuratie van zo'n ding kun je best een avondje rustig gaan zitten. Als het eenmaal werkt, werkt het goed.
Maar je zou ook een gewone ip-camers kunnen kopen, je hebt ze ook zonder pan/tilt-functie, net zo makkelijk als ze toch alleen het bedje moeten filmen. En ook een stuk goedkoper.

[ Bericht 20% gewijzigd door Ridocar op 02-12-2014 16:57:04 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_147221892
Heb jij een kind? :+
pi_147221936
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb jij een kind? :+
Als je het tegen mij hebt, nee. Maar de vraag is nogal technisch van aard, vandaar mijn bemoeienis.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_147221951
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:56 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Als je het tegen mij hebt, nee. Maar de vraag is nogal technisch van aard, vandaar mijn bemoeienis.
Nee joh doelde op Thezappa
pi_147231863
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

Nee joh doelde op Thezappa
ja 2 inmiddels
pi_147231914
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:50 schreef Ridocar het volgende:
Dit lijkt mij een standaard ip-cam. Er zitten standaard functies op dat je waarschuwt (per mail) als er beweging is.

Geen idee of dit een geoptimaliseerde versie is, maar als ze het ding aanprijzen als babyfoon/camera zouden die extra functies als notificaties of alarm best op kunnen zitten.

--edit--
Eventjes zitten googlen. Het is allemaal niet echt heel bijzonder. het werkt wel, maar voor de configuratie van zo'n ding kun je best een avondje rustig gaan zitten. Als het eenmaal werkt, werkt het goed.
Maar je zou ook een gewone ip-camers kunnen kopen, je hebt ze ook zonder pan/tilt-functie, net zo makkelijk als ze toch alleen het bedje moeten filmen. En ook een stuk goedkoper.
jaa ik begon ook al te twijfelen over de aanschaf , moet iets hebben dat mij alert maakt als kindje huilt
pi_147235213
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:35 schreef Thezappa het volgende:

[..]

ja 2 inmiddels
ik wil ook een pa die hiphop luistert
pi_147235228
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

ik wil ook een pa die hiphop luistert