SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als het het hoesje nog in goede staat is heb ik wel interessequote:Op dinsdag 2 december 2014 14:31 schreef Roypsv het volgende:
AC: Unity ps4 nog steeds in de aanbieding voor de liefhebbers.
heb hem uitgespeeldAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het het hoesje nog in goede staat is heb ik wel interesse![]()
![]()
haha suck a dick up, untill you hickupquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het het hoesje nog in goede staat is heb ik wel interesse![]()
Maar de vraag is, wat moet je met 2 van die dingenquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee of DLNA op de PS4 werkt maar voor andere shizzle is het wel mooi. Niet duur iig.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Twee? Het is toch 1 QNAP nas.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar de vraag is, wat moet je met 2 van die dingen
2 bays = plek voor twee schijven.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had het over de Koptelefoons Trapziequote:Op dinsdag 2 december 2014 14:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Twee? Het is toch 1 QNAP nas.
2 bays = plek voor twee schijven.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had het over de Koptelefoons Trapzie![]()
die andere kan je cadeau geven.
Ja maar er staat een stickertje op met WiiU maar in de tekst staat dat ze 'natuurlijk' ook in de PS4 kunnenquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O![]()
die andere kan je cadeau geven.
Elke dag![]()
GTA voor PS3 is ook de moeite niet, die koop je sowieso ergens 2de hands voor nagenoeg nietsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is de actie online niet geldig?quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:39 schreef DePresident. het volgende:
Mediamarkt.
GTA voor de PS3 () uitverkocht. Nu gaat het feest niet door.
![]()
Is ie ook niet meer beschikbaarquote:
Als ik iets koop moet het nieuw zijn, geen tweedehands.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
GTA voor PS3 is ook de moeite niet, die koop je sowieso ergens 2de hands voor nagenoeg niets
PSN: DePresident_![]()
heb ook geen interesse in die game Roy
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Had hier gelezen dat iemand dat spel wat Roy verkoopt nieuw aangeschaft heeft voor 36 euro, hij heeft al een bod van 30, ik snap niet waarom hij dan nog niet verkocht is.![]()
geld als water die presidenten van tegenwoordigquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:41 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Is ie ook niet meer beschikbaar
[..]
Als ik iets koop moet het nieuw zijn, geen tweedehands.![]()
Bohhhh Isco al 800c gestegen
#postenalsmaverPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Donkere Serero is al een tijdje weg toch?
Elke dag![]()
Klopt hij is gespot met nieuwe voetbalschoenen:quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Donkere Serero is al een tijdje weg toch?
[ afbeelding ]
sicke pattas m8quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt hij is gespot met nieuwe voetbalschoenen:
[ afbeelding ]![]()
Zonde van die flessen Whiskeyquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt hij is gespot met nieuwe voetbalschoenen:
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Jongens doe nou voorzichtig anders komt dit mormel ons vertellen hoe racistisch we wel niet zijn.
[ afbeelding ]
Ze ziet er inderdaad wel uit als een zwarte anaconda liefhebster.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Jongens doe nou voorzichtig anders komt dit mormel ons vertellen hoe racistisch we wel niet zijn.
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ze ziet er inderdaad wel uit als een zwarte anaconda liefhebster.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |