abonnement Unibet Coolblue
pi_147290118
Wat vroeg, maakt het minder spannend ofzo.., maar ben onwijs nieuwsgierig. Zin in, t'gaat nu echt beginnen *O*
~The present is all there is~
pi_147302002
Ik ben ook erg nieuwsgierig :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 5 december 2014 @ 13:44:30 #53
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_147306471
Hmmm, de 'premiere' is dus het draaien van het plaatje op de radio. Beetje zwak, imho.

Misschien is ze bang dat haar overkomt wat Ilse en Waylon vorig jaar is overkomen na de premiere in DWDD. Kan ik ergens wel begrijpen, maar dat kan je ook ondervangen door wat meer rekening te houden met de presentatie. Zou ze het nummer überhaupt een keer live gaan zingen op tv voordat ze het op het ESF moet doen? Ik weet wel dat haar BFF Anouk dat ook niet gedaan heeft (toch?), maar tja... dat is Anouk... die kan veel maken bij het publiek... Maar Trijntje is geen Anouk. En er was natuurlijk van Anouk wel dat filmpje waarin ze het iig live in de studio zong.

Sorry, maar ik maak me nog steeds het meeste zorgen over de uitstraling die ze zal hebben op het podium en ik begin te vrezen dat we er pas op het ESF achter komen. En ik krijg met terugwerkende kracht meer respect voor TCL dat ze het wel gewoon in een live tv-uitzending durfden te doen.

Én, ook niet onbelangrijk, ik denk dat de kritiek die Ilse en Waylon kregen na hun wat 'saaie' DWDD-optreden ervoor gezorgd heeft dat ze nog eens extra gingen nadenken hoe het er moest uitzien als ze het voor het eggie moesten doen. Dus hopelijk doet Trijntje het ook nog een keertje live op tv en trekt ze zich ook wat aan van eventuele kritiek.

-aanvulling- Eigenlijk heb ik me zowel bij Anouk als Ilse en Waylon nooit erg veel zorgen gemaakt over de presentatie. Niet dat ik gedacht had dat het bij CATS zo goed zou uitpakken, maar ik had op zich bij geen van allen twijfel dat ze het nummer goed en met de nodige uitstraling zouden kunnen brengen. Bij Trijntje is dat een heel ander verhaal.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_147306953
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:44 schreef Jane het volgende:
Hmmm, de 'premiere' is dus het draaien van het plaatje op de radio. Beetje zwak, imho.

Misschien is ze bang dat haar overkomt wat Ilse en Waylon vorig jaar is overkomen na de premiere in DWDD. Kan ik ergens wel begrijpen, maar dat kan je ook ondervangen door wat meer rekening te houden met de presentatie. Zou ze het nummer überhaupt een keer live gaan zingen op tv voordat ze het op het ESF moet doen? Ik weet wel dat haar BFF Anouk dat ook niet gedaan heeft (toch?), maar tja... dat is Anouk... die kan veel maken bij het publiek... Maar Trijntje is geen Anouk. En er was natuurlijk van Anouk wel dat filmpje waarin ze het iig live in de studio zong.

Sorry, maar ik maak me nog steeds het meeste zorgen over de uitstraling die ze zal hebben op het podium en ik begin te vrezen dat we er pas op het ESF achter komen. En ik krijg met terugwerkende kracht meer respect voor TCL dat ze het wel gewoon in een live tv-uitzending durfden te doen.

Én, ook niet onbelangrijk, ik denk dat de kritiek die Ilse en Waylon kregen na hun wat 'saaie' DWDD-optreden ervoor gezorgd heeft dat ze nog eens extra gingen nadenken hoe het er moest uitzien als ze het voor het eggie moesten doen. Dus hopelijk doet Trijntje het ook nog een keertje live op tv en trekt ze zich ook wat aan van eventuele kritiek.

-aanvulling- Eigenlijk heb ik me zowel bij Anouk als Ilse en Waylon nooit erg veel zorgen gemaakt over de presentatie. Niet dat ik gedacht had dat het bij CATS zo goed zou uitpakken, maar ik had op zich bij geen van allen twijfel dat ze het nummer goed en met de nodige uitstraling zouden kunnen brengen. Bij Trijntje is dat een heel ander verhaal.
Bij Trijn zit 'm de kracht met name in het vocale gedeelte, ik heb haar zelden tot nooit een valse noot horen zingen. Haar gezicht leent zich wat minder voor close-ups dan Anouk, Ilse en Waylon maar daar valt slim omheen te werken lijkt me.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 5 december 2014 @ 14:04:01 #55
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_147306997
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:44 schreef Jane het volgende:
-aanvulling- Eigenlijk heb ik me zowel bij Anouk als Ilse en Waylon nooit erg veel zorgen gemaakt over de presentatie. Niet dat ik gedacht had dat het bij CATS zo goed zou uitpakken, maar ik had op zich bij geen van allen twijfel dat ze het nummer goed en met de nodige uitstraling zouden kunnen brengen. Bij Trijntje is dat een heel ander verhaal.
Ik heb wel en beetje het gevoel dat deze gevoelens, bij iedereen, het gevolg zijn van vorig jaar.

We zijn vorig jaar gigantisch met onze neuzen op de feiten gedrukt, nl hoe belangrijk het visuele aspect precies is. We hadden natuurlijk dat kraaiende stel uit Azerbeidzjan al eens zien winnen (mede) dankzij het plaatje en Loreen had ook veel aan haar act te danken, maar het is ons nu eens zelf overkomen (niet het winnen helaas, maar wel het 'hoog scoren dankzij het plaatje' ipv 'blij zijn met punten ondanks het plaatje' :P ). We hebben nu zelf meegemaakt hoe sterk een nummer kan zijn met de juiste visuals.

En nu we het weten gaan we ons er zorgen over maken bij alle volgende ESF's.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 5 december 2014 @ 14:04:22 #56
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_147307007
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:02 schreef TheVulture het volgende:
maar daar valt slim omheen te werken lijkt me.
Naakt met een bruin papieren zak op he hoofd? Dat zal in elk geval wel opzien baren in Europa, dat zeker. Of je bedoelde iets minder radicaals?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 5 december 2014 @ 14:11:19 #57
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_147307195
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Naakt met een bruin papieren zak op he hoofd? Dat zal in elk geval wel opzien baren in Europa, dat zeker. Of je bedoelde iets minder radicaals?
_O-
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 5 december 2014 @ 14:14:24 #58
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_147307283
Ja mensen, ik heb er zin in, het is te merken geloof ik.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 5 december 2014 @ 14:21:47 #59
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_147307489
Laten we jouw plan iig achter de hand houden voor als all else fails, C_F. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_147307671
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Naakt met een bruin papieren zak op he hoofd? Dat zal in elk geval wel opzien baren in Europa, dat zeker. Of je bedoelde iets minder radicaals?
:D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 5 december 2014 @ 14:30:47 #61
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_147307770
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:04 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik heb wel en beetje het gevoel dat deze gevoelens, bij iedereen, het gevolg zijn van vorig jaar.

We zijn vorig jaar gigantisch met onze neuzen op de feiten gedrukt, nl hoe belangrijk het visuele aspect precies is. We hadden natuurlijk dat kraaiende stel uit Azerbeidzjan al eens zien winnen (mede) dankzij het plaatje en Loreen had ook veel aan haar act te danken, maar het is ons nu eens zelf overkomen (niet het winnen helaas, maar wel het 'hoog scoren dankzij het plaatje' ipv 'blij zijn met punten ondanks het plaatje' :P ). We hebben nu zelf meegemaakt hoe sterk een nummer kan zijn met de juiste visuals.

En nu we het weten gaan we ons er zorgen over maken bij alle volgende ESF's.
Nou, CATS is wel een bijzonder verhaal, waar het ook bijzonder goed uitpakte. En extreem veel toevoegde. Maar ik denk dat we het hiervoor ook al wel wisten. Zo denken veel mensen dat Ruth Jacott ook hoger zou zijn geëindigd met een betere regie/cameravoering/lichtshow.


Mijn angst zit hem deze keer meer in de uitstraling van Trijntje zelf. Ben bang dat daar heel moeilijk iets aan te veranderen is met regie en cameravoering, behalve dan haar helemaal niet in beeld brengen. :X
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † vrijdag 5 december 2014 @ 18:25:48 #62
368283 ato
pi_147313705
Nou Jane, ik vind het wel meevallen hoor.
Je mag haar echt niet dat is duidelijk.

Ik geloof door het enthousiasme van Trijntje ( ik vond haar voor de verandering echt leuk in DWDD) en Anouk dat er veel aandacht geschonken wordt aan het totaal plaatje.

En ik geloof dat zij goed gaat overkomen in Wenen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_147314488
We doen alsof Trijntje een monster is! Ze is niet knap maar ook niet afstotelijk ofzo. Wellicht kan men zich juist goed met haar identificeren ipv de modepopjes, kan ook wel goed werken!
pi_147314918
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:30 schreef Jane het volgende:

[..]

Nou, CATS is wel een bijzonder verhaal, waar het ook bijzonder goed uitpakte. En extreem veel toevoegde. Maar ik denk dat we het hiervoor ook al wel wisten. Zo denken veel mensen dat Ruth Jacott ook hoger zou zijn geëindigd met een betere regie/cameravoering/lichtshow.


Mijn angst zit hem deze keer meer in de uitstraling van Trijntje zelf. Ben bang dat daar heel moeilijk iets aan te veranderen is met regie en cameravoering, behalve dan haar helemaal niet in beeld brengen. :X
In de tijd van Ruth Jacott had je nog geen televoting, dus dat effect zou iets beperkter moeten zijn geweest. Al ben ik het er mee eens dat het niet heeft meegeholpen, dat ze er uitzag als de zus van Renée de Haan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_147315976
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 december 2014 13:44 schreef Jane het volgende:
Hmmm, de 'premiere' is dus het draaien van het plaatje op de radio. Beetje zwak, imho.

Misschien is ze bang dat haar overkomt wat Ilse en Waylon vorig jaar is overkomen na de premiere in DWDD. Kan ik ergens wel begrijpen, maar dat kan je ook ondervangen door wat meer rekening te houden met de presentatie. Zou ze het nummer überhaupt een keer live gaan zingen op tv voordat ze het op het ESF moet doen? Ik weet wel dat haar BFF Anouk dat ook niet gedaan heeft (toch?), maar tja... dat is Anouk... die kan veel maken bij het publiek... Maar Trijntje is geen Anouk. En er was natuurlijk van Anouk wel dat filmpje waarin ze het iig live in de studio zong.

Sorry, maar ik maak me nog steeds het meeste zorgen over de uitstraling die ze zal hebben op het podium en ik begin te vrezen dat we er pas op het ESF achter komen. En ik krijg met terugwerkende kracht meer respect voor TCL dat ze het wel gewoon in een live tv-uitzending durfden te doen.

Én, ook niet onbelangrijk, ik denk dat de kritiek die Ilse en Waylon kregen na hun wat 'saaie' DWDD-optreden ervoor gezorgd heeft dat ze nog eens extra gingen nadenken hoe het er moest uitzien als ze het voor het eggie moesten doen. Dus hopelijk doet Trijntje het ook nog een keertje live op tv en trekt ze zich ook wat aan van eventuele kritiek.

-aanvulling- Eigenlijk heb ik me zowel bij Anouk als Ilse en Waylon nooit erg veel zorgen gemaakt over de presentatie. Niet dat ik gedacht had dat het bij CATS zo goed zou uitpakken, maar ik had op zich bij geen van allen twijfel dat ze het nummer goed en met de nodige uitstraling zouden kunnen brengen. Bij Trijntje is dat een heel ander verhaal.
Miss dat ze het bij the Voice gaat zingen?

Meende te hebben gelezen dat the common linnets het hele regieplaatje al af hadden voordat ze bij DWDD optraden. Zij hadden vanaf het moment dat ze geselecteerd werden al een idee, dat zag je terug in de clip en het optreden. Ze hebben gedaan waar zij in geloofden en wat ook echt bij hun past, dat zag je op het podium. Dat moet Trijntje ook doen, het moet geloofwaardig zijn.
~The present is all there is~
pi_147320661
Is al gezegd dat Cornald Maas twitterde dat Trijntje het nummer volgende week vrijdag bij The Voice gaat zingen?
pi_147322285
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 22:00 schreef Paddenstoel2015 het volgende:
Is al gezegd dat Cornald Maas twitterde dat Trijntje het nummer volgende week vrijdag bij The Voice gaat zingen?
Nu wel.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 01:44:48 #68
368283 ato
pi_147325767
Ja volgende week tv première bij THE Voice.

Ligt het aan mij of gaat zij er beter uitzien? Mijn moeder viel het ook op..
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 6 december 2014 @ 02:57:30 #69
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_147326153
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 19:00 schreef Pluto1975 het volgende:
We doen alsof Trijntje een monster is! Ze is niet knap maar ook niet afstotelijk ofzo. Wellicht kan men zich juist goed met haar identificeren ipv de modepopjes, kan ook wel goed werken!
Ik wil wel even duidelijk maken dat ik het nooit over haar uiterlijk heb gehad. Ik had het alleen over (een gebrek aan) uitstraling. Groot verschil. Het één heeft niets met het ander te maken. Je kan lelijk zijn en uitstraling hebben, maar het omgekeerde komt net zo vaak voor.

Anyway, blij dat ze het ook op tv gaat doen. :)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_147336737
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 01:44 schreef ato het volgende:
Ja volgende week tv première bij THE Voice.

Ligt het aan mij of gaat zij er beter uitzien? Mijn moeder viel het ook op..
Ze ziet er idd, naar mijn mening, steeds beter uit. Hopelijk volgende week geen complete live versie (gespeeld door the voice band), maar muziek op tape en zang live.
~The present is all there is~
  maandag 8 december 2014 @ 00:05:09 #71
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_147379758
Gaat ze het nummer bij the voice presenteren? Maar, maar dan werk ik! :'(

Nou ja, vorig jaar kon ik de presentatie van het lied ook niet live zien, dus dat is dan wel weer een goed teken, zal ik maar denken. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_147459671
Waylon gaat zometeen bij RTL Boulevard vertellen wat er is voorgevallen bij het Songfestival :o :o

Zal wel weer een anti-climax worden, maar toch, krijgen we dan eindelijk antwoord op onze maandenlange speculaties? :o
Koel en donker bewaren
pi_147459850
quote:
11s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:17 schreef Guanabana het volgende:
Waylon gaat zometeen bij RTL Boulevard vertellen wat er is voorgevallen bij het Songfestival :o :o

Zal wel weer een anti-climax worden, maar toch, krijgen we dan eindelijk antwoord op onze maandenlange speculaties? :o
Ik ben benieuwd, er is blijkbaar n ieder geval niet veel over van 'ik praat er alleen nog maar over als we samen aan tafel zitten' :+

Snap niet goed waarom ze de herinnering voor het volk niet gewoon als 'mooi' houden in plaats van elkaar zo met pek en veren te blijven besmeuren. Ben trots op het eindresultaat en hou die onderlinge strijd gewoon voor jezelf
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 december 2014 @ 18:27:41 #74
163650 Greys
pi_147459861
Ik ben ook benieuwd, kennelijk is er toch meer gebeurd en heeft hij al die tijd zijn mond gehouden maar nu Ilse zo met JB loopt te dingesen overal gaat hij toch uit de school klappen _O-

Snap het niet. Kan hij beter niet doen.
Behalve als het ECHT sleeze and dirt is, dan kom maar op :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_147459986
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:27 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook benieuwd, kennelijk is er toch meer gebeurd en heeft hij al die tijd zijn mond gehouden maar nu Ilse zo met JB loopt te dingesen overal gaat hij toch uit de school klappen _O-

Snap het niet. Kan hij beter niet doen.
Behalve als het ECHT sleeze and dirt is, dan kom maar op :9
Heb er nu al zin in :@
Waarschijnlijk is het niet iets waar hij (alleen) schuld aan heeft, anders gaat hij het niet vertellen denk ik.
En dan kan ik dus TeamWaylon blijven :@
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')