Dankje! Ja precies. En als t resultaat mooi word is t meteen ook een stuk leuker om te doen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:33 schreef ueberduitser het volgende:
Mooi hoor, strak werk zo voor een eerste keer! Rust en je koppie erbij houden en dan is het prima te doen toch?
Regen zit er niet aan te komen denk ik, maar dek je je metselwerk wel even aan de bovenkant af?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:25 schreef Makrolon het volgende:
Wauw wat een reacties!thanks allemaal.
Net nog even verliefd naar t stukje muur gekeken, ben echt tevreden met t resultaat! Was een beetje ongerust over de nachtvorst, maar t muurtje voelt gewoon stevig aan.
[..]
Dankje! Ja precies. En als t resultaat mooi word is t meteen ook een stuk leuker om te doen.
Zodat ik mn nek niet breek als ik een keer dronken uit de stad kom en ik mn fiets in de garage wil zetten.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 12:15 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Zodat ik mn nek niet breek als ik een keer dronken uit de stad kom en ik mn fiets in de garage wil zetten.
Dat lijkt misschien zo, maar het lijkt me dat er wel een spouw is hoor.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]![]()
Keep up the good work.![]()
Zie ik goed dat je direct tegen de pir-isolatie aan metselt en geen spouw hebt?
Da's wel een stuk makkelijker dan zo, dan metselen met een spouw ertussen.
Het beschermt het hout wat in aanraking komt met metselwerk tegen rottenquote:Een vraag van mijn kant; waarom heb je de kopse kanten van de balken oranje geschildert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |