Klopt, maar ik dacht dat het nog wel werkte, de bestanden kun je namelijk nog gewoon downloaden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:43 schreef redboyke het volgende:
flixtor was toch gestopt dacht ik?
had ik nog op tablet staan en op een dag werkte het nietmeer.
Voor de chromecast gebruik ik Plex, dat werkt geweldig. Gebruik Popcorn time om echt heel snel een filmpje erbij te zoeken en te kijken, Plex voor naar het grote scherm te streamen ( chromecast)quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:55 schreef Komakie het volgende:
Hoe werkt het op Chromecast?
Ik heb het 1 keer heel snel op de Chromecast van een vriend geprobeerd, maar toen kreeg ik niet veel te zien. Het is toch een kwestie van Popcorn op je telefoon/tablet/laptop installeren en daarna draaien met die handel?
Hoe gaat dat precies in zijn werk dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:11 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Voor de chromecast gebruik ik Plex, dat werkt geweldig. Gebruik Popcorn time om echt heel snel een filmpje erbij te zoeken en te kijken, Plex voor naar het grote scherm te streamen ( chromecast)
Je opent de app Plex, daar kan je naar je film op je schijf browsen, dan gaat ie even bufferen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:42 schreef denkjedat het volgende:
[..]
Hoe gaat dat precies in zijn werk dan als ik vragen mag?
Momenteel gebruik ik mijn laptop om popcorntime te streamen naar de chromecast.
Werkt perfect![]()
Wel vind ik popcorntime de laatste tijd een beetje buggy.. hebben meer mensen daar last van?
Met de nieuwe versie van popcorntime.io zijn alle problemen opgelost en werkt nu prima.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:55 schreef Komakie het volgende:
Hoe werkt het op Chromecast?
Ik heb het 1 keer heel snel op de Chromecast van een vriend geprobeerd, maar toen kreeg ik niet veel te zien. Het is toch een kwestie van Popcorn op je telefoon/tablet/laptop installeren en daarna draaien met die handel?
Klinkt goed! Maar werkt dit dan beter dan bijv. Popcorn time?quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je opent de app Plex, daar kan je naar je film op je schijf browsen, dan gaat ie even bufferen.
Koffie / cola / chips pakken, dan op play drukken en onder je dekentje je biertje opdrinken
Popcorn time heb je niet alles op staan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:49 schreef denkjedat het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maar werkt dit dan beter dan bijv. Popcorn time?
aangezien je met Plex de video's al op een media server heb staan.
Of begrijp ik het verkeerd?
ah, op die manier!quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Popcorn time heb je niet alles op staan.
Ik download altijd series van tevoren, kijk ik via Plex.
300 kb/s een film streamen is wel lastig denkquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:00 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ah, op die manier!
Ik trek thuis net aan 300 kb/s uit de router dus is misschien voor mij ook wel een idee.
Als niemand op het wifi netwerk zit kan het nog net aanquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
300 kb/s een film streamen is wel lastig denk
Ik had dit probleem ook tot voor kort, nu heb ik gelukkig glasvezel, dat werkt iets beter.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:29 schreef denkjedat het volgende:
[..]
Als niemand op het wifi netwerk zit kan het nog net aan
Zet je Wifi acces point even aan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik had dit probleem ook tot voor kort, nu heb ik gelukkig glasvezel, dat werkt iets beter.
NSB'er spottedquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:01 schreef tailfox het volgende:
Hoezo mag dit op FOK. Ik heb er zelf geen probleem mee.
Nee hoor. Veel illegale zaken mogen niet op dit forum. Vraag me nu af waarom dit wel mag maar een topic over wat JTAG inhoud niet mag.quote:
Je hoeft natuurlijk niet naar de illegale content te kijken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee hoor. Veel illegale zaken mogen niet op dit forum. Vraag me nu af waarom dit wel mag maar een topic over wat JTAG inhoud niet mag.
Usenet topic mag ook. Dit lijkt me redelijk vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee hoor. Veel illegale zaken mogen niet op dit forum. Vraag me nu af waarom dit wel mag maar een topic over wat JTAG inhoud niet mag.
Niet bepaald, usenet is een platform voor tekst en binaries. Dit is simpelweg een tool om series en films te kijken via torrents. Maar vanwege het feit dat het ook uitgebreid op TV is geweest en in de kranten heeft gestaan zie ik er niet zo'n probleem in om er hier over te praten. Zolang het over de tool zelf gaat en niet over de content vinden wij het prima.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Usenet topic mag ook. Dit lijkt me redelijk vergelijkbaar.
Dat bedoel ik dus ook, in dat topic gaat het niet echt over de content en dat is hier ook niet de bedoeling lijkt me.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Niet bepaald, usenet is een platform voor tekst en binaries. Dit is simpelweg een tool om series en films te kijken via torrents. Maar vanwege het feit dat het ook uitgebreid op TV is geweest en in de kranten heeft gestaan zie ik er niet zo'n probleem in om er hier over te praten. Zolang het over de tool zelf gaat en niet over de content vinden wij het prima.
maar maar daar liggen mijn intrestquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet naar de illegale content te kijken.
Eigen keuzequote:Op dinsdag 2 december 2014 17:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar maar daar liggen mijn intrest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |