Hetzelfde.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:08 schreef einzeinz het volgende:
Ik krijg telkens 'Fout bij het laden van de gegevens, probeer het later opnieuw'.
Tv-Series en anime doen het dan wel weer. Ik heb de laatste versie en een update knop in Popcorn time heb ik niet gevonden.
Ik vond Videoland Unlimited juist zwaar tegenvallen in vergelijking met Netflix. Voor veel dingen moest ik alsnog bijbetalen en hij onthoudt vaak niet goed waar je gebleven bent als je later verder wilt kijken.quote:Op maandag 9 maart 2015 15:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij had een Netflix account en heeft hem opgezegd omdat hij het aanbod niet in contrast vind staan met de kwaliteit. Ik kan me daar erg goed in vinden. Kwantiteit is prima, maar ik vind de kwaliteit van het aanbod echt heel erg matig.
Wat aanbod betreft kan Netflix nooit op tegen PC. Zeker niet op het gebied van films.
Ik zit er aan te denken om Videoland Unlimited een kans te geven. Die hebben veel meer recente, grote producties.
Netflix is in ieder geval zwaar overrated.
Ik heb het nog steeds niet uitgeprobeerdquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vond Videoland Unlimited juist zwaar tegenvallen in vergelijking met Netflix. Voor veel dingen moest ik alsnog bijbetalen en hij onthoudt vaak niet goed waar je gebleven bent als je later verder wilt kijken.
Maar gelukkig kun je het een maand gratis proberen, dus ik zou zeggen: probeer het uit.
[edit]
Shit, ik reageer ff op een post van 9 maart.
Persoonlijk ben ik liever voor een totaalbedrag per maand waarmee ik ongelimiteerd alles kan zien. Niet zoals bij Videoland Unlimited waarbij je de helft ongelimiteerd kunt zien, en voor de andere helft tussen de 2 en de 5 euro per film moet betalen om 'm voor 24 uur te huren.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet uitgeprobeerd
Het ging mij om het grootste gedeelte om het aanbod wat ik bij Netflix kwalitatief genoeg gewoon niet goed genoeg vindt. In ieder geval niet voor mij.
Als er dan een alternatief is waar ik voor moet betalen, maar wat wel aan mijn eisen voldoet heb ik daar geen moeite. Alleen het lijkt er op dat die er nog niet zijn.
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:08 schreef einzeinz het volgende:
Ik krijg telkens 'Fout bij het laden van de gegevens, probeer het later opnieuw'.
Tv-Series en anime doen het dan wel weer. Ik heb de laatste versie en een update knop in Popcorn time heb ik niet gevonden.
Schijnt te komen doordat er servers zijn verplaatst of iets dergelijks. Ze zeggen nu dat wanneer je films per se wil bekijken, je de experimental build moet downloaden tot er weer een complete update uitkomt. De experimental build kan echter wel instabiel zijn.quote:
Ik zie dan heel veel dingen die ik kan aanklikken, welke moet ik dan downloaden?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Schijnt te komen doordat er servers zijn verplaatst of iets dergelijks. Ze zeggen nu dat wanneer je films per se wil bekijken, je de experimental build moet downloaden tot er weer een complete update uitkomt. De experimental build kan echter wel instabiel zijn.
Linkjes zijn trouwens hier te vinden: https://ci.popcorntime.io/job/Popcorn-Experimental/
Edit: Heb het zelf net even getest, had namelijk dezelfde foutmelding, op de experimental build kom ik weer in de filmlijst.
En die zoekfunctie voor andere providers is ook top!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:18 schreef I.C.O.N. het volgende:
Update is nu live.. Films doen het weer!
Ook fijn dat als je nu met je muis over een film gaat, hij direct de IMDB score laat zien
Over content mag hier niet worden gepraat.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:10 schreef Buster91 het volgende:
Hoorde dat Ted 2 al op Popcorn Time beschikbaar zou zijn? Ik kan hem nog niet vinden, iemand meer succes gehad?
Staat nog niet op Yiffy torrent, en dat is de database van Popcorn Time. Dus nog enkele maandjes wachtenquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:10 schreef Buster91 het volgende:
Hoorde dat Ted 2 al op Popcorn Time beschikbaar zou zijn? Ik kan hem nog niet vinden, iemand meer succes gehad?
kwestie van tijd. In Duitsland gebeurd t al jaren dat particulieren boetes krijgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:19 schreef Inspireme het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)pcorn-time~a4126282/
Kick ^
Hoe groot is de kans dat het ook in NL zal gebeuren
Ik heb het maar verwijdert. Ik heb aan Netflix wel genoeg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:29 schreef wootahH het volgende:
[..]
kwestie van tijd. In Duitsland gebeurd t al jaren dat particulieren boetes krijgen.
Dan moeten providers eerst de ip adressen vrij geven. Iets wat ze in Nederland nog niet zo maar doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:29 schreef wootahH het volgende:
[..]
kwestie van tijd. In Duitsland gebeurd t al jaren dat particulieren boetes krijgen.
100% aangezien het al voorgekomen is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:19 schreef Inspireme het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)pcorn-time~a4126282/
Kick ^
Hoe groot is de kans dat het ook in NL zal gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |