Wat bedoel je met IO versie?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:48 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat werkt de IO versie fijn met de chromecast zeg. Match made in heaven. Wat een fijn programma blijft het toch dat PC Time👍👍
Deze versie https://popcorntime.io/ is de beste mijn inziensquote:Op zondag 18 januari 2015 21:06 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Wat bedoel je met IO versie?
En die nieuwste versie werkt inderdaad wel fijn, alhoewel ik nu (of nog steeds?) geen 720p kan streamen met geluid naar mijn Chromecast.
uTorrent download je mee en heeft dus geen eigen content. Maar popcorn haalt zijn content ook gewoon van een torrenttracker.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:09 schreef Iwanius het volgende:
Een vraagje: Behalve dat je gelijk al een film kunt kijken hoe zit het met het binnenhalen of beschikbaar zijn van films via PC (popcorn) t.o.v. van bijvoorbeeld uTorents? Is er echt zoveel via PC of valt het aanbood wel mee?
Tijd voor een VPN.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:05 schreef nlboy het volgende:
Dit topic staat in de volkskrant: http://www.volkskrant.nl/(...)pcorn-time~a3838504/
Wel de IO versie? Werkt hier goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:04 schreef Aventura het volgende:
Hier werkt het niet, Windows 7 icm Chromecast. Alles blijft hangen op 99%.
io versiequote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:06 schreef TheArt het volgende:
Ik gebruik sinds kort PC Time. Ondanks dat er altijd verschillende meningen zullen zijn, vraag ik me het volgende wel af. Welke van de twee versies wordt over het algemeen als beter ervaren?
huh?quote:Op maandag 2 februari 2015 00:46 schreef 0108daniel het volgende:
Vanaf 1 maart wordppopcorn time verboden in Nederland
Grapjas.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:46 schreef 0108daniel het volgende:
IO versie installerenquote:Op zondag 1 februari 2015 16:07 schreef Oekaboe het volgende:
Gm kan iemand mij helpen met mijn probleem ?
Ik heb op mijn tv Chromecast en op de pc popcorntime 5.1 beta
Ik wil nu een film casten naar mijn chromecast maar in popcorn heb geen optie meer omdat aan te klikken de enige optie om de film te bekijken is op de pc.
Waarom is de optie chromecast weg ?
Sterker nog, het is altijd verboden geweest.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:46 schreef 0108daniel het volgende:
Ja dat wist ik maar daar stond geen chromecast .quote:Op zondag 1 februari 2015 16:39 schreef Luukiemaster het volgende:
Eerst op dat pijltje bij de afspeelknop drukken. Daar kun je kiezen voor je chromecast en dan afspelen.
IO bedoel je de originele versie?quote:
Joh , weet je achter de kerk plassen mag ook nietquote:Op maandag 2 februari 2015 12:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
Sterker nog, het is altijd verboden geweest.
popcorntime.io bedoelt hij. Dat is de betere van de twee.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:53 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
IO bedoel je de originele versie?
Ik heb namelijk de eerste versie erop gezet en nu geeft hij het wel aan
Oke dat heb ik dus ook gedaanquote:Op maandag 2 februari 2015 13:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
popcorntime.io bedoelt hij. Dat is de betere van de twee.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:47 schreef delano.888 het volgende:
Waarom zegt iedereen hier dat de io versie beter is? De se versie heeft een hoger software nummer, dus is verder ontwikkelt, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |