Hoe lang zijn de afleveringen dan uit? De bronnen van PopcornTime zijn natuurlijk altijd iets later.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Meer users waarbij laatste afleveringen van vele series nog niet beschikbaar zijn? Heb ook de experimental versie geïnstalleerd maar geen verandering.
Windows 10
Popcorn versie 0.3.8.5
Zo rtaar is dat toch niet? In de Windowsversie kun je al heel lang torrents slepen maar ook zoeken vanaf andere bronnen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:03 schreef Komakie het volgende:
Op zich wel grappig.
Als ik op mijn telefoon een torrent download van een serie wil hij deze automatisch afspelen in Popcorntime. Ondanks dat de aflevering nog niet te vinden is daar.
TBBT al 6 dagen toen ik zondag checkte en die stond er nog niet op.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hoe lang zijn de afleveringen dan uit? De bronnen van PopcornTime zijn natuurlijk altijd iets later.
vpn 😄👍 En anders gewoon yify torrent gebruiken of nieuwsgroepen of kickass torrentsquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:54 schreef Komakie het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)time-gebruikers.html
Hmmm ik ben benieuwd.
Ik begin toch te twijfelen in hoeverre het verstandig is om op dit moment nog Popcorntime te gebruiken....
Kodi?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
vpn 😄👍 En anders gewoon yify torrent gebruiken of nieuwsgroepen of kickass torrents
Popcortime gebruikt YIFY dus ben je alsnog de lul. De enige oplossing is een VPN of nieuwsgroepen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
vpn 😄👍 En anders gewoon yify torrent gebruiken of nieuwsgroepen of kickass torrents
Ligt eraan welke plugins je gebruikt.quote:
1 tot 2 wekenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hoe lang zijn de afleveringen dan uit? De bronnen van PopcornTime zijn natuurlijk altijd iets later.
[..]
Zo rtaar is dat toch niet? In de Windowsversie kun je al heel lang torrents slepen maar ook zoeken vanaf andere bronnen.
Ja, is een goede vpnquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:03 schreef Geerd het volgende:
Zit bij eweka en daar hebben ze het over gratis vpn ??
Word gelinkt naar deze site
https://www.ipvanish.com/vpn-setup/
Is dat wat of ,,,,
je snapt dat je met elke publieke torrent site je exact hetzelfde probleem hebt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Is wel de kwaliteit van Popcorn Time 😊quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
je snapt dat je met elke publieke torrent site je exact hetzelfde probleem hebt?
en yify aanradendat is nog niet eens videoband kwaliteit
Ik weet niet meer precies waar het mee was, maar volgens mij hebben ze met een zeker download protocol (torrents?) hetzelfde geprobeerd en dat werd toen afgewezen.quote:Providers
De distributeur heeft voor het achterhalen van adresgegevens die bij ip-adressen horen wel de hulp nodig van internetproviders. XS4ALL liet eerder al bij monde van woordvoerder Niels Huijbregts weten daar niet happig op te zijn. "Het is in principe niet ongehoord dat er NAW-gegevens verstrekt zouden moeten worden, maar XS4ALL zou dat natuurlijk willen voorkomen. We gaan hier niet een loketje opbouwen waar NAW-gegevens kunnen worden opgevraagd."
Ook Ziggo laat weten die hulp niet te gaan geven. "Een rechter mag daarover beslissen, dat gaan wij niet doen."
Indirect willen ze gewoon een compleet verbod op torrents en dat gaat ze niet lukken. Je kunt moeilijk een protocol niet meer toelaten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als met Ebooks.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:16 schreef Komakie het volgende:
Het meest domme van het verhaal is dat de oplossing om het voor een groot gedeelte in te dammen zo simpel is.
Biedt een alternatief voor Netflix waar wel de nieuwste films op te zien zijn en ik ben er van overtuigt dat het gebruik van Popcorntime voor een groot gedeelte zal afnemen.
Het feit dat heel veel mensen best bereid zijn om een klein bedrag te betalen voor het bekijken van films bewijst Netflix. Alleen heeft Netflix niet de grote blockbusters vlak nadat ze uit komen op dvd/blueray.
De services van Ziggo, KPN, etc werken ook best goed en hebben wel veel nieuwe films, maar zijn veel te duur voor mensen om echt veel films te kijken en daarnaast niet voor iedereen beschikbaar. Dan heb je gelijk de kracht van Netflix. Voor iedereen beschikbaar met een internetverbinding en niet duur.
Ik heb al een paar keer gelezen dat de prijzen voor het aankopen van blockbusters te hoog is.
Simpel gezien is dus een belangrijke slag die ze zouden kunnen maken het aanbieden van nieuwe, grote films voor een betaalbare prijs. Eigenlijk creeëren ze zelf hun problemen.
Als je een torrent download kun je zien bij welke gebruikers jij de data vandaan haalt. Daar zijn vrij makkelijk IP adressen aan te koppelen en die IP adressen zijn weer terug te traceren naar providers.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:51 schreef nils7 het volgende:
Even een aparte vraag maar hoe weten ze dan dat ik een film heb bekeken op Popcorn?
Neem aan dat Popcorn dat nou niet echt rond gaat lopen delen welke IP's aan het streamen zijn...
Als ik dit zo lees moeten ze dus ook iets illegaals doen om "uploaders" te kunnen pakken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je een torrent download kun je zien bij welke gebruikers jij de data vandaan haalt. Daar zijn vrij makkelijk IP adressen aan te koppelen en die IP adressen zijn weer terug te traceren naar providers.
Als je een website hebt en je laat google analytics de boel in de gaten houden kun je dat soort info ook allemaal terug vinden.
Netflix heeft inmiddels gekozen voor het huidige concept. Ze kiezen meer voor kwantiteit ipv kwaliteit zullen we maar zeggen. (kwaliteit is een dubieuze benaming natuurlijk, maar het gaat om het idee)quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als met Ebooks.
Nog geen jaar terug waren Ebooks slechts maar enkele euro's goedkoper dan het fysieke boek.
Betaalde je bijvoorbeeld 23 euro voor een hardcover was het Ebook 18 euro.
Waar gaat dat over.
Popcorn is gewoon populair en het laatste materiaal op staat (mensen beweren dat er ook huidige-bioscoop-films op staan maar die heb ik nooit gevonden). Het is een stuk actuelere en gevarieerder dan Netflix.
Ik denk als Netflix hetzelfde kan bieden tegen een iets hogere prijs (denk dat mensen voor 20/25 euro dat nog wel doen) dat ze zeker iets in handen hebben.
De mens is net water, opzoek naar het makkelijkste.
Popcorn is dat nu eenmaal. En dat het gratis is, is mooi meegenomen.
Ze moeten het als kans zien en niet als bedreiging want het zal altijd wel blijven bestaan, we hadden vroeger Napster, toen Kazaa, toen bittorrent, nieuwsgroepen en nu dan Popcorn.
Het blijft en dat moeten ze doorhebben!
Een extra abonnement kunnen ze wel toevoegen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Netflix heeft inmiddels gekozen voor het huidige concept. Ze kiezen meer voor kwantiteit ipv kwaliteit zullen we maar zeggen. (kwaliteit is een dubieuze benaming natuurlijk, maar het gaat om het idee)
Ze kunnen nu niet zeggen "oh we maken het 2 keer zo duur, maar nu krijg je wel de nieuwste films". Dat gaat er bij de gemiddelde consument gewoon niet in. Eerste reactie van de consument zal zijn "ik betaal liever maar 10 euro voor wat oudere content dan 20 euro voor het nieuwste". Vooral omdat wat ze nu hebben ze goed kennen. Een aanpassing die de portomonnee raakt is nooit geliefd. Of iets nou beter wordt of niet. Vaak omdat mensen de aanpassing niet overzien.
Daar komt nog bij dat 10 euro gezien wordt als zo goed als geen uitgave. Als mensen dan 20/25 euro moet gaan betalen vinden ze het ineens "een hoop geld".
Ik denk dat je doelt omdat ze dan zelf moeten gaan downloaden? In dat geval niet. Ze zijn zelf eigenaar van de content die ze downloaden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees moeten ze dus ook iets illegaals doen om "uploaders" te kunnen pakken.
Of kunnen ze zo rond gaan snuffelen wie het doen?
Dat zou inderdaad een optie kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Een extra abonnement kunnen ze wel toevoegen.
Dus het niet verhogen maar gewoon toevoegen aan hun "product gamma"
Pathe Unlimited bestaat ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een optie kunnen zijn.
Mensen krijgen dan de kans om te kiezen en dat scheelt al. De mensen die niet de nieuwste content willen hebben hoeven niets meer te betalen, de mensen die dat wel hebben moeten dat wel.
Ik heb alleen wel begrepen dat het kopen van licenties van nieuwe films vrij prijzig is. De vraag is even of het haalbaar is. Hoewel het natuurlijk voor videotheken ook altijd mogelijk is/was,
Ik denk dat er iemand moet komen die een platform maakt met de nieuwste films (of dat nou Netflix is of een nieuwe aanbieder) en dat de grote filmmaatschappijen een beetje water bij de wijn moeten doen wat betreft de prijzen van licenties. Nu verdienen ze immers niets, dan in ieder geval nog iets en als ze de prijzen laten zoals ze nu zijn, gaan ze dat ook niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |