Jazeker.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:29 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ik begin jouw vragen door te krijgen, telt deze nou?
Oh.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:30 schreef raptorix het volgende:
Is trouwens niet de hoogste berg, volgens mij heb je nog zo een vulkaan die al begint onderwater en eigenlijk hoger is.
Was al eens een vraag over. Maar ja, deze was wel leuk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:30 schreef raptorix het volgende:
Is trouwens niet de hoogste berg, volgens mij heb je nog zo een vulkaan die al begint onderwater en eigenlijk hoger is.
Korter dan mijn lul.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:31 schreef Targaryen het volgende:
Charles loopt over een spoorbrug. Op het moment dat hij nog maar tien meter verwijderd is van het midden van de brug, hoort hij achter zich een trein aankomen. Op dat moment is de trein, die met een snelheid van 90 km per uur rijdt, net zo ver van de brug af als de brug lang is. Charles bedenkt zich geen moment en rent de brug af, recht op de trein af. Zodoende mist hij de trein met slechts vier meter speling! Als Charles echter even snel de andere kant op was gerend, had de trein hem acht meter voor het einde van de brug geraakt.
Hoe lang is de brug?
Heb jij het al berekend dan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:41 schreef Tanden68 het volgende:
duurt toch niet zolang alleen berekenen?
Verzin een vraag! Minpunt voor mij omdat ik de vorige vraag afkap dan maar. Geen zin in wiskunde nu.quote:
1/5quote:Op woensdag 3 december 2014 00:44 schreef Klaploper het volgende:
Rihanna? Ik weet echt niets van die shit.
Goed.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rihanna
Katty Perry
Akon is geen vrouw.
Shakira
Madonna
Britney Spears
Schaam je.quote:
Is het serieus goed , Ik gokte maar wat na Katty Perryquote:Op woensdag 3 december 2014 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed.
Jeetje, dat zijnwel de onbekendere zeg![]()
Sia, Nicki Minaj, Kelly Rowland ook nog
Ja allemaal onbekende nummertjesquote:Op woensdag 3 december 2014 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het serieus goed , Ik gokte maar wat na Katty Perry
Zou Perry wel doen. Minaj is stiekem een man. Daar houdt mijn kennis op.quote:
Is best bekend er was zelfs een relletje over.quote:
Tot morgen danquote:Op woensdag 3 december 2014 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is best bekend er was zelfs een relletje over.
Dan bewaar ik hem voor als er meer oudere users online zijn,
Ik weet vrijwel zeker dat ik hem heb.quote:
Doe nu wel een nieuwe vraag natuurlijkquote:
Scurvyquote:Op woensdag 3 december 2014 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe nu wel een nieuwe vraag natuurlijk
vraag Welk Skin personage is genoemd naar een beroemde Engelse zeevaarder?
Roep dan snel.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:08 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat ik hem heb.![]()
Disney en muziek ben ik een expert in, en al helemaal als het over een j muzikant gaat.
Volgende keer iets duidelijker antwoord geven maar inderdaad Louis Prima.quote:
Ik probeerde grappig te zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgende keer iets duidelijker antwoord geven maar inderdaad Louis Prima.
Het is al laat,quote:
Nee punt is voor jou,quote:Op woensdag 3 december 2014 01:13 schreef Klaploper het volgende:
Maar we kunnen wel verder met je andere vraag denk ik.
En nieuwe vraag voor jou!quote:
Was hem al vergeten.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
Rekenvraag is trouwens 44 meter
Ja prima dan is fok it.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:18 schreef Klaploper het volgende:
[..]
En nieuwe vraag voor jou!![]()
Is hij al geraden?
Poeh, modern? Dan kan ik gaan gokken.quote:Op woensdag 3 december 2014 01:30 schreef Fok-it het volgende:
De goddelijke komedie is een epos van de Florentijnse dichter Dante Alighieri. In welke literaire thriller staat deze epos centraal?
Yesquote:
OUDE filmquote:Op woensdag 3 december 2014 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Harry Potter and the goblet of fire
De vraag zei me niets, en het plaatje ook niet. Naam wel...quote:
Jazeker! Wil je jezelf even een punt geven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |