SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
bijna 7 dagen nogquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe lang? Dacht dat het een joke was
Voor zo'n toernooi wil ik FUT nog een kans gevenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
omfgAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hazard (allebei de broers), DIego Costa, SIF De Gea, Handanovic, Fellaini, Clichy, Nainggolan, Lacazette, Schweinsteiger, Muller, Auba,Doumbia, Paulinho, Ramsey, Musa
Zit hier iets van waarde bij jongens? 2 100k packs open gemaakt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
inb4 Tim die een 100k pack opent en daar een speler van boven de 300k uithaalt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:04 schreef Tim86 het volgende:
Hazard (allebei de broers), DIego Costa, SIF De Gea, Handanovic, Fellaini, Clichy, Nainggolan, Lacazette, Schweinsteiger, Muller, Auba,Doumbia, Paulinho, Ramsey, Musa
Zit hier iets van waarde bij jongens? 2 100k packs open gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dafuq man dit is toch onmogelijk uit 2 packs.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:04 schreef Tim86 het volgende:
Zit hier iets van waarde bij jongens? 2 100k packs open gemaakt![]()
Sowieso wel 550k nu uit deze 2 packs gehaald. Echt teringlucky
Wel troep uit25k en 35k packs eerder wat me 100k heeft gekocht ofzo. Maar met dit + Ibra vrijdag waren het best goede dagen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hebt er wel even persoonlijk voor gezorgd dat DS2 niet meer gaat fappenquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:06 schreef Tim86 het volgende:
Sowieso wel 550k nu uit deze 2 packs gehaald. Echt teringlucky
Wel troep uit25k en 35k packs eerder wat me 100k heeft gekocht ofzo. Maar met dit + Ibra vrijdag waren het best goede dagen![]()
![]()
En dat zijn xbox zo dwars door het raam de Kameleon in is gevlogenquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:07 schreef Freire het volgende:
[..]
Je hebt er wel even persoonlijk voor gezorgd dat DS2 niet meer gaat fappenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga geen 100k pack meer openen, want ik weet dat ik toch niks krijg. Of misschien is dit het moment voor een legend.![]()
doe hetquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga geen 100k pack meer openen, want ik weet dat ik toch niks krijg. Of misschien is dit het moment voor een legend.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:11 schreef Maver24 het volgende:
Damn goed 100k pakje. Schweinsteiger, Gotze, Cuadrado, Benzema, Kroos, Ozil, IF Ari![]()
Beste speler 80 overall.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beste speler 80 overall.Je had net Ribery nog, en zoals je ziet krijgt iedereen goede packs. Gewoon openen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: