Nee ook niet. Die heet Martin trouwens.quote:
Oh jaquote:Op maandag 1 december 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ook niet. Die heet Martin trouwens.
jij snapt hetquote:Op maandag 1 december 2014 23:28 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat het duidelijk een troll was
Eng mannetje is dat.quote:
Zijn allemaal enge mannetjes + het hoertje Fleur er nog bijquote:Op maandag 1 december 2014 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eng mannetje is dat.Fan van de Apartheid en ook nog eens intelligenter dan de rest van dat clubje.
klopt.quote:Op maandag 1 december 2014 23:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Geert kan het niet zijn die staat altijd in de belangstelling zou te makkelijk zijn.
Kon geen beter woord voor haar verzinnen.quote:Op maandag 1 december 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn allemaal enge mannetjes + het hoertje Fleur er nog bij
Ja.quote:Op maandag 1 december 2014 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
klopt.
Jullie weten wel waar ik op doel trouwens, neem ik aan?
Ik vond fleur voorheen best geilquote:Op maandag 1 december 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn allemaal enge mannetjes + het hoertje Fleur er nog bij
Ben jij neger eigelijk?quote:Op maandag 1 december 2014 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eng mannetje is dat.Fan van de Apartheid en ook nog eens intelligenter dan de rest van dat clubje, wat hem gevaarlijker maakt.
Jup. En de baarmoeder en zulks.quote:Op maandag 1 december 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja.
Naam Mohammed komt te vaak voor, Alle moskeen dicht, blabla
Waarom wil je dit weten?quote:
Neen.quote:
Als je een pvv`er in je bed wilt spoor je eigenlijk al nietquote:Op maandag 1 december 2014 23:31 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ik vond fleur voorheen best geilik zou dr nog steeds doen
Heb het gelezen, maar weet de naam echt niet.quote:
Ik kan ff niet op die kale zn naam komen, ik probeer geen aandacht aan dat soort lui te bestedenquote:
Hilarisch.quote:Op maandag 1 december 2014 23:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Staat een zwarte piet voor je naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |