abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 december 2014 @ 17:00:22 #226
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_147884950


Ik had ze nog nooit gezien maar dit is de moeder en zusjes van Lewis....
Ergens ook familie van Michael Jackson volgens mij :+ ~O>
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 23 december 2014 @ 18:16:00 #227
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147887143
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:00 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had ze nog nooit gezien maar dit is de moeder en zusjes van Lewis....
Ergens ook familie van Michael Jackson volgens mij :+ ~O>
het zijn dan ook half-zusters ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 23 december 2014 @ 18:27:39 #228
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_147887455
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:38 schreef Geralt het volgende:
Ow ik dacht dat je het over Max had.

Over 3 jaar ben jij ook fan van hem. Wedden voor een kratje bier? :P
Of ik fan ben zal geheel van zijn karakterontwikkeling afhangen de komende jaren. Maar maak je niet druk, ik zal vanaf race #1 in 2015 voor 'm juichen hoor ;) Puur omdat het een Nederlander is. Maar fan worden, dat zal hij moeten verdienen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_147887809
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:34 schreef twiFight het volgende:
Dat gezegd hebbende ben ik Max nu al kotsbeu. Niet door Max zelf, maar door de verafgoding van de fans. Steve Jobs is er niets bij.
Dat komt anders wel door de prestaties van Max in de F3 en op de vrijdagen in de F1, dus Max is er wel degelijk schuldig aan.
  dinsdag 23 december 2014 @ 18:39:31 #230
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_147887823
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:16 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

het zijn dan ook half-zusters ;)
Dus toch Michael misschien? :+
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_147891612


.
  dinsdag 23 december 2014 @ 22:27:37 #232
34586 kepler
No bounce, no play
pi_147898104
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 09:03 schreef Jigzoz het volgende:
Villeneuve blijft kritisch op Formule 1-debuut Verstappen

Ik mag het vast niet zeggen, maar eigenlijk ben ik het grotendeels wel eens met Villeneuve...
In de basis wel, maar dat betekend niet dat er geen uitzonderingen kunnen zijn :) Of dat bij Max ook het geval is weten over een half jaartje :D
The line is a dot to you!
  dinsdag 23 december 2014 @ 22:28:53 #233
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147898159
Gezeik over leeftijd en volwassenheid en wat dan ook is onzin. Talent telt en als hij het fysiek aan kan is er geen enkele reden om naar zijn leeftijd te kijken.

Bovendien hebben we al genoeg paydrivers, talent kan niet vroeg genoeg doorstromen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 23 december 2014 @ 22:32:17 #234
34586 kepler
No bounce, no play
pi_147898350
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:28 schreef Fir3fly het volgende:
Gezeik over leeftijd en volwassenheid en wat dan ook in onzin. Talent telt en als hij het fysiek aan kan ik er geen enkele reden om naar zijn leeftijd te kijken.
Nou ja, hij heeft wel gelijk dat de F1 geen plek is voor jonge coureurs om racen te leren. Daar geef ik hem helemaal gelijk in. Sommige coureurs komen ook te jong/onervaren de F1 in, maar die zie je dan meestal na een jaar niet meer terug (of bij een lager team). De echte talenten (Alonso, Vettel, Hamilton) zullen alleen maar sneller worden en hebben de race-ervaring niet nodig (of hebben het al).

En ergens moet er natuurlijk een lijn getrokken worden, anders komt er volgend jaar een 16 jarige en jaar daarna een 15 jarige... Hoop aandacht natuurlijk voor de teams die dat zouden doen :P Maar goed, dat kan niet meer :D
The line is a dot to you!
pi_147898528
Toch weer terug naar 950pk en meer downforce dan.
.
  dinsdag 23 december 2014 @ 22:56:53 #236
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147899755
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:32 schreef kepler het volgende:

[..]

Nou ja, hij heeft wel gelijk dat de F1 geen plek is voor jonge coureurs om racen te leren. Daar geef ik hem helemaal gelijk in.
Wie zegt dat hij racen moet leren? En die F1 bakken van tegenwoordig zijn zo makkelijk te rijden dat naar de GP2 gaan helemaal geen zin heeft.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_147900090
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij racen moet leren? En die F1 bakken van tegenwoordig zijn zo makkelijk te rijden dat naar de GP2 gaan helemaal geen zin heeft.
Wat een onzin. Juist door de mindere downforce en grotere torque zijn ze moeilijker te rijden dan de auto's van vorig jaar.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_147900577
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:03 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Wat een onzin. Juist door de mindere downforce en grotere torque zijn ze moeilijker te rijden dan de auto's van vorig jaar.
Hé, maar wat vind jij van dit voorstel: er is een F3 een F2 en een F1 en de promoties/degradaties gaan een beetje zoals bij voetbal.

Details over het hoe en wat even buiten beschouwing gelaten, maar puur het idee.
  dinsdag 23 december 2014 @ 23:23:45 #239
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147901173
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:03 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Wat een onzin. Juist door de mindere downforce en grotere torque zijn ze moeilijker te rijden dan de auto's van vorig jaar.
Nee hoor dat dacht iedereen van te voren. Maar niets is minder waar, vraag het Andre Lotterer maar. Minder vermogen en minder downforce maakt het juist makkelijker.

Oh en de banden zijn natuurlijk nog steeds absoluut stront.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_147901779
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hé, maar wat vind jij van dit voorstel: er is een F3 een F2 en een F1 en de promoties/degradaties gaan een beetje zoals bij voetbal.

Details over het hoe en wat even buiten beschouwing gelaten, maar puur het idee.
Veel te beperkend. Er zijn veel meer klassen dan alleen deze, die F1 waardige coureurs zouden kunnen opleveren, zoals de FR 3.5, IndyCar, etc.

Wel ben ik voor een bepaalde prestatiedrempel, waardoor pay-drivers die niets presteren in lagere klassen niet in de F1 kunnen komen door alleen maar 300 km te rijden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_147901877
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:36 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Veel te beperkend. Er zijn veel meer klassen dan alleen deze, die F1 waardige coureurs zouden kunnen opleveren, zoals de FR 3.5, IndyCar, etc.

Wel ben ik voor een bepaalde prestatiedrempel, waardoor pay-drivers die niets presteren in lagere klassen niet in de F1 kunnen komen door alleen maar 300 km te rijden.
Hmja, je hebt gelijk.

Nou ja, was even een klein hersenspinseltje.
pi_147902143
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee hoor dat dacht iedereen van te voren. Maar niets is minder waar, vraag het Andre Lotterer maar. Minder vermogen en minder downforce maakt het juist makkelijker.

Oh en de banden zijn natuurlijk nog steeds absoluut stront.
Hij vergeleek de Caterham F1 met de Audi in de WEC. Niet echt hetzelfde als de auto's van vorig jaar. Daarbij heeft hij niet gezegd dat het makkelijker is en ook niet dat ze minder vermogen hebben, alleen dat ze langzamer de bochten door gaan in vergelijking met de Audi.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 23 december 2014 @ 23:48:06 #243
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147902371
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:43 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Hij vergeleek de Caterham F1 met de Audi in de WEC. Niet echt hetzelfde als de auto's van vorig jaar. Daarbij heeft hij niet gezegd dat het makkelijker is en ook niet dat ze minder vermogen hebben, alleen dat ze langzamer de bochten door gaan in vergelijking met de Audi.
Maar dat hij liever in die Audi rijdt dan een F1 wagen zegt wat mij betreft alles.

En Max heeft natuurlijk talent maar had geen enkel probleem met de overstap. Meteen dezelfde snelheid als zijn teamgenoot.

Nee, fans van de nieuwe regels roepen aan het begin van het seizoen graag dingen om die regels te valideren maar die zijn allemaal ontkracht.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 24 december 2014 @ 12:56:21 #244
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147915500
quote:
Project 666, from Ferrari is slated to be released in late January.

Ferrari will launch its 2015 car on the internet in late January.

The fabled Italian team's new boss Maurizio Arrivabene confirmed to reporters earlier this week that the new project, codenamed 666, has passed all of its mandatory FIA crash tests.

It looks set to be debuted on schedule at the first official winter test at Jerez on February 1.

Before that, Arrivabene told Italy's Omnicorse, "It will be shown on the web at the end of January. The date is not yet specified.

"The reason is very simple," he explained. "The engineers have told me that, to prepare for a presentation as in the past years, it takes three days.

"That is too much in a phase that I prefer work is dedicated to the development of the car," Arrivabene added.
http://www.motorsport.com./f1/news/ferrari-to-launch-car-in-late-january

Duivels goed })
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_147917050
Best grappig, een nieuwe teambaas wiens naam 'komt goed' betekend. Zouden ze hem daarom hebben aangenomen..?
  woensdag 24 december 2014 @ 15:07:32 #246
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_147920016
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:42 schreef Ferry_76 het volgende:
Best grappig, een nieuwe teambaas wiens naam 'komt goed' betekend. Zouden ze hem daarom hebben aangenomen..?
Dat zou wat zijn.

Dat zet mij aan het denken wat er in zijn sollicitatiebrief zal staan.
'Hoi mijn naam betekent dat alles goed komt, dus met mij in uw team.. komt alles goed!'

Dijenkletser en hup, aangenomen.
pi_147920964
De FAI heeft de inschrijvingslijst voor 2015 bekend gemaakt en hier staan ook nog steeds Caterham en Manor (v/h Marussia) op.

Al zal het voor Manor wel moeilijk worden nu een deel van de bezittingen is verkocht. De fabriek zou gekocht zijn door Haas, om deze als Europese basis te gebruiken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 24 december 2014 @ 18:49:43 #248
34586 kepler
No bounce, no play
pi_147927245
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij racen moet leren? En die F1 bakken van tegenwoordig zijn zo makkelijk te rijden dat naar de GP2 gaan helemaal geen zin heeft.
Ik heb het nu niet perse over Max, naar genoeg (jonge) coureurs die prima kunnen rijden maar (nog) niet kunnen racen. Zie bijvoorbeeld Grosjean in zijn eerste jaar. Het racen zelf is natuurlijk een groot deel ervaring en de een is er uit zichzelf een stuk beter in dan de ander :D
The line is a dot to you!
  woensdag 24 december 2014 @ 18:54:04 #249
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147927405
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 18:49 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik heb het nu niet perse over Max, naar genoeg (jonge) coureurs die prima kunnen rijden maar (nog) niet kunnen racen. Zie bijvoorbeeld Grosjean in zijn eerste jaar. Het racen zelf is natuurlijk een groot deel ervaring en de een is er uit zichzelf een stuk beter in dan de ander :D
Op zich een goed punt, maar Grosjean heeft wel gewoon de normale weg bewandeld inclusief GP2. Om nou te zeggen dat dat zoveel hielp...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 24 december 2014 @ 19:26:02 #250
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_147928823
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hé, maar wat vind jij van dit voorstel: er is een F3 een F2 en een F1 en de promoties/degradaties gaan een beetje zoals bij voetbal.

Details over het hoe en wat even buiten beschouwing gelaten, maar puur het idee.
Je kan niet het ene jaar in de F1 rijden waarbij je de auto bouwt en dan degraderen naar een standaard race klasse waarbij de auto wordt gebouwd of andersom.
Tenzij je de promoverende teams helpt bij het bouwen of klanten auto's toestaat.

Of het kan werken, misschien wel. Denk dat een ART of een DAMS het echt wel redt in de F1.
Maar denk dat het ping pongen niet handig is tussen de klassen maar daar ontkom je niet aan.

Het zou kunnen werken doordat er veel coureurs nu in de GP2 blijven hangen doordat er gewoon weinig plekken in de F1 zijn. En als ze er al zijn dan worden ze vaak gepasseerd (al hoewel je je kan afvragen hoe goed een kampioen is na 4 jaar in de GP2).

Ik weet dat vroeger het verschil tussen de F1 en F2 kleiner was en geupgrade F2 wagens meen ik ook in de F1 mee reden (someone correct me if I am wrong).

En in wezen waren Marussia en Caterham nooit de achterhoede ontstegen. En een soort van super-GP2 teams.

Zag laatst in een docu dat de F1 kleine teams nodig heeft want een Honda, Ferrari of Mercedes wil simpelweg niet altijd als laatste finishen.

De F1 en GP2 zal dan erg op de schop moeten maar goed regel verandering moet toch wel vind ik.
Wat meer vrijheid qua motor en technieken (kan prima met een F1/GP2 mix).

Of het kan? Geen idee 't zou onderzocht kunnen worden.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')