quote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Haha Lotte hij mag je niet slaan, dan moet hij naar huis. Dan had zij in de 3de maand al op moeten rotten.
Bed van Isabellaquote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Dotteke het volgende:
Probeer het nog een keer, waar gaat Naomi nu slapen?
Naast Nicolienquote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Dotteke het volgende:
bij jouquote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Dotteke het volgende:
in het bed van isaquote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Dotteke het volgende:
volgens mij naast nico... maar weet het niet zekerquote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Dotteke het volgende:
isa's plek geloof ikquote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Dotteke het volgende:
Thnxquote:
Vast in de groene kamer,ze gaan net zolang door......quote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Dotteke het volgende:
quote:
Charlotte is evengoed kansloos dus dat maakt geen verschil. Gio heeft misschien een kansje maar er is volgens mij maar 1 onbetwiste favoriet: Nicoline. Vind van haar wat je vinden wil maar zij is de enige van de huidige bewoners die bezig was met een utopische samenleving.quote:Op maandag 1 december 2014 19:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
om de einstrijd spannender te maken. De finale wie dit jaar wint was nooit spannend met isa erin.. tja en dat trekt geen kijkcijfers
Heeft Lau gelukkig helemaal geen last vanquote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Raskolnikow het volgende:
Lau: "Hij heeft een beetje een agressieprobleem."
Laaf gelukkig nietquote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Raskolnikow het volgende:
Lau: "Hij heeft een beetje een agressieprobleem."
KO beuken dat tokkie wijf !!!!!quote:Op maandag 1 december 2014 19:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
kan iemand die vuige Kreeft even hoeken ???PLEASE ????????
Lekker voor haar, ze had graag in de groene kamer gewild, nu ligt ze naast Nico ha ha haquote:
een echte stokerquote:Op maandag 1 december 2014 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zooooo, dat is een foute dame zeg!!!
er is nu geen uitgemaakte favo meerquote:Op maandag 1 december 2014 19:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Charlotte is evengoed kansloos dus dat maakt geen verschil. Gio heeft misschien een kansje maar er is volgens mij maar 1 onbetwiste favoriet: Nicoline. Vind van haar wat je vinden wil maar zij is de enige van de huidige bewoners die bezig was met een utopische samenleving.
dit gebeurde vior isa der exit ook gewoon hoor. Isa was geen beschermheilige van de goede sfeer en fatsoen hoorquote:
Die heeft zich niet ingehouden hoor, vanaf dag 1 liep ze al onrust te stoken en te wrikken tussen bepaalde mensen ( lees de jongens)quote:Op maandag 1 december 2014 19:59 schreef Urb het volgende:
Naomi zit nu al mee te stoken he? Die heeft zich ook ingehouden die 4 dagen en past daar goed
Toch wel weer grappig. Ivan heeft 'weet ik hoelang' naast ruud en bil geslapen. Nou ja, geslapenquote:Op maandag 1 december 2014 19:48 schreef voederbak het volgende:
[..]
Ivan heeft geen zin in iedere avond patje en collie ketsend naast zich bovendien vind hij het een mannenkamer
bil en ruud deden het niet meer toen hij daar lag, alleen in de douchequote:Op maandag 1 december 2014 20:01 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Toch wel weer grappig. Ivan heeft 'weet ik hoelang' naast ruud en bil geslapen. Nou ja, geslapen![]()
![]()
Tsjaquote:Op maandag 1 december 2014 20:01 schreef Chanel5 het volgende:
Denk jij echt dat ik me laat beïnvloeden vraagt Wilco aan Ivan. Ivan knikt ja en Wilco zegt dan ga ik er wat aan doen. Btje laat LUL.
Hij heeft zijn portie dus gehad.quote:Op maandag 1 december 2014 20:01 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Toch wel weer grappig. Ivan heeft 'weet ik hoelang' naast ruud en bil geslapen. Nou ja, geslapen![]()
![]()
Vanaf dag 1 kruipt hij in de hol van Vanas, Lot en Lau en vindt het gek dat hij geen aansluiting vindt?quote:Op maandag 1 december 2014 20:01 schreef Urb het volgende:
Mark "Die jongus mottuh me nie, weet ik al vanaf dag 1, daar win je ook de oorlog niet mee"
Man zelf ben je schoolziek zodat je de boekhouding niet hoef te doen
serpentinasquote:Op maandag 1 december 2014 20:02 schreef Dotteke het volgende:
Nou Wilco ja laat je wel degelijk beinvloeden door die slangen.
gelukkig is ivan niet bang voor die tweequote:Op maandag 1 december 2014 20:02 schreef Cheszy het volgende:
Mark lult ff alles door
Lot: Wilco is een beetje bang voor Ivan...
Ivan is dus het nieuwe slachtoffer van Lot en Lau
quote:Op maandag 1 december 2014 20:03 schreef rowan634 het volgende:
[..]
gelukkig is ivan niet bang voor die twee
quote:Op maandag 1 december 2014 19:49 schreef voederbak het volgende:
[..]
Bed van Isa maar hij vindt het walgelijk om naast Nicoline te liggen..
ja bezig was maar naast de academies ook niet echt heeft doorgepakt.. tuin laten versloppen.. earthsjip laten varem.. niet echt hard gemaakt voor een echte utopiaanse samenleving daar binnen.quote:Op maandag 1 december 2014 19:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Charlotte is evengoed kansloos dus dat maakt geen verschil. Gio heeft misschien een kansje maar er is volgens mij maar 1 onbetwiste favoriet: Nicoline. Vind van haar wat je vinden wil maar zij is de enige van de huidige bewoners die bezig was met een utopische samenleving.
Hij ziet het allemaal haarscherpquote:Op maandag 1 december 2014 20:03 schreef Urb het volgende:
Ivan legt Wilco even fijntjes uit dat Lot en Lau telkens beginnen met stoken
ge moe ertoekoeleruh jonguhquote:Op maandag 1 december 2014 20:04 schreef Cheszy het volgende:
Hem vind dat iedereen op een normale manier moet articuleren met elkaar
Ik was even weg, wat is er aan de handquote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nou de roddelclub heeft al een nieuw slachtoffer gevonden, en een extra lid
mag het ook beidequote:Op maandag 1 december 2014 20:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben ik nu gek, of kijk ik naar een paar mongolen??
ik zocht jdm jr alquote:Op maandag 1 december 2014 20:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben ik nu gek, of kijk ik naar een paar mongolen??
Wie wil daar nou niet wonen?quote:Op maandag 1 december 2014 20:05 schreef Cir het volgende:
Gavond![]()
![]()
![]()
![]()
ideale samenleving
doe mee schrijf je in voor 2.0
quote:Op maandag 1 december 2014 20:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die kreeft is weer bezopen denk ik
'iedereen zijn mensen'quote:Op maandag 1 december 2014 20:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die kreeft is weer bezopen denk ik
Hey jij, ja ik weet nog dat je voor Vanes was. Kan verkeren hequote:Op maandag 1 december 2014 20:05 schreef Toverheks het volgende:
Team Isabellaoh nee die is naar huis las ik
Ivan is het nu !!quote:Op maandag 1 december 2014 20:05 schreef Toverheks het volgende:
Owkeeeeee .....quote:Op maandag 1 december 2014 20:06 schreef Cheszy het volgende:
Naomi: hij komt hier, hij is van een andere cultuur, dat accepteren wij, hij is hier dus moet hij hier alles accepteren
Hij heeft het goed in de gaten allemaal,quote:
Peterquote:Op maandag 1 december 2014 20:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Hey jij, ja ik weet nog dat je voor Vanes was. Kan verkeren he
aha een wildersfanquote:Op maandag 1 december 2014 20:06 schreef Cheszy het volgende:
Naomi: hij komt hier, hij is van een andere cultuur, dat accepteren wij, hij is hier dus moet hij hier alles accepteren
quote:Op maandag 1 december 2014 20:05 schreef Toverheks het volgende:
Een paar dagen die domme Charlotte die op haar inpraat en zij is al gehersenspoeld.quote:Op maandag 1 december 2014 19:56 schreef rowan634 het volgende:
volgens naomi kon je thuis zien dat lot echt was![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |