Beethoven moonlight sonata te makkelijk .quote:Op maandag 1 december 2014 21:51 schreef Targaryen het volgende:
Van welke Duitse componist hebben de Beatles een sonate verwerkt achterstevoren tot het nummer 'Because' en welke sonate was dit?
Edit; laten we het makkelijk maken en zeggen dat de sonate een bonuspunt geeft.
Niet voor iedereen blijkbaar hahaquote:Op maandag 1 december 2014 21:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Beethoven moonlight sonata te makkelijk .
Lang niet gezien, volgens mij heb ik meer dan 4 jaar geleden nog met jou en anderen op Skype lopen ouwehoeren.quote:Op maandag 1 december 2014 21:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Beethoven moonlight sonata te makkelijk .
Mogelijk, zoveel vage nerds op skype gezien vroeg me af wat ik daar deed. maar dat vroeg de rest denk ik ook af.quote:Op maandag 1 december 2014 22:01 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Lang niet gezien, volgens mij heb ik meer dan 4 jaar geleden nog met jou en anderen op Skype lopen ouwehoeren.
quote:Op maandag 1 december 2014 22:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mogelijk, zoveel vage nerds op skype gezien vroeg me af wat ik daar deed. maar dat vroeg de rest denk ik ook af.
Kan ook, slot was een gok.quote:
Gewoon aan Klaploper; die gaf het uitgebreide antwoord.quote:Op maandag 1 december 2014 22:12 schreef Targaryen het volgende:
Het was idd slot 6 :p dus wie geef ik nu een punt haha, allebei? Ik voel mij super gul vandaag.
Sorryquote:Op maandag 1 december 2014 22:02 schreef Targaryen het volgende:
Google bah, bon, nieuwe vraag on the way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |