quote:Op maandag 1 december 2014 16:42 schreef Toto69 het volgende:
Nummer 5 is moeilijk ja. Voor de diehards.
Het is allang opgelost.quote:Op maandag 1 december 2014 17:07 schreef raptorix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Doei veel succes allemaal met leuke vragen voor de echte die hards.
quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 16:44 schreef Toto69 het volgende:
Hint: rivier 5 lijkt wel wat op die Belgische voetballer bij Man. U.
Ik geef notabene voor de vraag nog wat tips om het hier leuk te houden, het is hier ONZ, en er zijn meestal een man of 3 a 5 aanwezig, dan ga jij weer van die vragen stellen die al behoorlijk pittig zijn, en dan om het gezellig te maken ook weer met je eis komen van in de goede volgorde, man man man, echt een fucking tyfus autist ben je .quote:Op maandag 1 december 2014 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Joh, dan tyfstraal je toch lekker op?
Je moeder ook bosmongool.quote:Op maandag 1 december 2014 17:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik geef notabene voor de vraag nog wat tips om het hier leuk te houden, het is hier ONZ, en er zijn meestal een man of 3 a 5 aanwezig, dan ga jij weer van die vragen stellen die al behoorlijk pittig zijn, en dan om het gezellig te maken ook weer met je eis komen van in de goede volgorde, man man man, echt een fucking tyfus autist ben je .
Afghanistanquote:Op maandag 1 december 2014 17:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
In welk land betalen ze met de tugrik?
hueueueheueheuehquote:Op maandag 1 december 2014 17:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik geef notabene voor de vraag nog wat tips om het hier leuk te houden, het is hier ONZ, en er zijn meestal een man of 3 a 5 aanwezig, dan ga jij weer van die vragen stellen die al behoorlijk pittig zijn, en dan om het gezellig te maken ook weer met je eis komen van in de goede volgorde, man man man, echt een fucking tyfus autist ben je .
Oezbekistan?quote:Op maandag 1 december 2014 17:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee daar betalen ze met de afghani.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |