Nu nog een stiefvader met losse handjes en het zou zo een boek van Carry Slee kunnen zijn.quote:
Lees jij Carry Slee?quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Nu nog een stiefvader met losse handjes en het zou zo een boek van Carry Slee kunnen zijn.
Zak.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Nu nog een stiefvader met losse handjes en het zou zo een boek van Carry Slee kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:56 schreef Marsenal het volgende:
Je moet deze chick friendzonen, TS. Zodra ze beseft dat ze in de friendzone zit kan je d'r palen wanneer je wil. Bitches worden fucking needy van de friendzone.
Godverdomme wat een uitvluchtenquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:16 schreef BredeBroeder het volgende:
Naja, ik ga t morgen gewoon doen in de pauze, zie wel wat ze ervan vindt.
Ze zei dat de bang is voor reacties van anderen en bang dat ze niet weet hoe ze zich moet gedragen "als stelletje"
dat gaat ze niet leuk vindenquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:16 schreef BredeBroeder het volgende:
Naja, ik ga t morgen gewoon doen in de pauze, zie wel wat ze ervan vindt.
geil, heb je nog meer?quote:Op maandag 1 december 2014 20:06 schreef fokdenexamen het volgende:
Hallo BredeBroeder,
Wat jammer dat het niet gelukt is om te zoenen. Ik heb wat tips voor je volgende poging. Als eerste moet je een romantische sfeer creëren. Je hebt al met haar in bed een film gekeken, dus dat zou je nog een keer kunnen doen, maar nu met een kamer vol kaarsen, wat lekkers en rode wijn. Vervolgens kun je een slechte film (romcom) opzetten, zodat jullie meer met elkaar bezig zijn. Na een tijdje wil je wat wijn inschenken en knoei je 'perongeluk' wat wijn op haar jurk. Die moet ze natuurlijk schoonmaken, waar jij mee helpt. (Of nog beter, uittrekken, en een overhemd van je dragen) Op dat moment grijp je je kans. Tijdens het schoonmaken sta je recht voor haar met je hoofd dichtbij haar. Je maakt even oogcontact en buigt dan naar haar toe. De film blijft gewoon draaien. Je kruipt onder de lakens en gaat knuffelen en strelen. De volgende afspraak ga je met haar seksen.
Ik hoop dat je wat hieraan hebt.
ik vind het echt vermakelijk anders, kijk elke dag ff op dit topicquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:47 schreef Kluts het volgende:
Pffff... is dit verhaal nog steeds gaande?
ZarGon geeft je nota bene meerdere keren het advies om het gewoon te doen en niet te zeggen "hoi meisje mag ik je nu zoenen."quote:Op maandag 1 december 2014 23:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar wat moet ik nu zeggen, of ze gewoon weer een x wilt afspreken enzo, en dan toch iets meer proberen?
Tevens, een of andere chick die het net heeft uitgemaakt met een vriend van mij vraagt of ik zondag bij dr langs wil komen om film te kijken, maar ze is best wel sletterig en shit. m'n lul zegt ja maar mn verstand zegt nee.
niet zoenen, gewoon een kort kusje, dan ziet ze miss dat t helemaal niet zo eng is, en uiteraard pas in de laatste pauze waar bijna iedereen al uit isquote:
Niet in de pauze doen.quote:Op woensdag 3 december 2014 07:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
niet zoenen, gewoon een kort kusje, dan ziet ze miss dat t helemaal niet zo eng is, en uiteraard pas in de laatste pauze waar bijna iedereen al uit is
Dan voelt ze zich waarschijnlijk al helemaal onder druk gezet, omdat ze niet publiekelijk haar hoofd wil wegdraaien. Ook al is het maar een kusje.quote:
mag een knuffel wel?quote:Op woensdag 3 december 2014 07:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan voelt ze zich waarschijnlijk al helemaal onder druk gezet, omdat ze niet publiekelijk haar hoofd wil wegdraaien. Ook al is het maar een kusje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |