Neequote:
Ja.Maar er zitten wel een aantal voorwaarden aanquote:
Niet helemaal waar.. maar je zit wel warmquote:Op maandag 1 december 2014 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet alleen dat er een X aantal mannen moeten getuigen.
Dit ja.quote:
Grappig manquote:
Hahaquote:
jezelf beter voelen omdat je wat onzin vraagjes goed hebt op een forumquote:Op maandag 1 december 2014 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha
Je weet waarschijnlijk niet eens wat de sharia betekent onderontwikkelde pvv-stemmer
Ik ben er wel blij mee dat ik over algemene kennis beschik als ik naar jou kijk ja.quote:Op maandag 1 december 2014 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jezelf beter voelen omdat je wat onzin vraagjes goed hebt op een forum
het is wel grappig dat je serieus op elke vraag ingaat maar amper meer punten hebt dan de rest.. zegt ook wel weer genoeg over je zogenaamde 'algemene kennis'quote:Op maandag 1 december 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee dat ik over algemene kennis beschik als ik naar jou kijk ja.
Oke man.quote:Op maandag 1 december 2014 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het is wel grappig dat je serieus op elke vraag ingaat maar amper meer punten hebt dan de rest.. zegt ook wel weer genoeg over je zogenaamde 'algemene kennis'
Moet je zelf even doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |