open een nieuw topic joh domboquote:Op maandag 1 december 2014 00:13 schreef DjeDje het volgende:
Ik zit op mobiel en heb nog nooit een topic opnieuw moeten openen. Ik snapte er niks van. Sorry.
Dit niet wetenquote:Op maandag 1 december 2014 00:13 schreef DjeDje het volgende:
Ik zit op mobiel en heb nog nooit een topic opnieuw moeten openen. Ik snapte er niks van. Sorry.
1200quote:Op maandag 1 december 2014 00:13 schreef richolio het volgende:
TeringIk moest dr nog instructies alles geven. Maar maakt verder niet uit
Vraag: hoeveel mensen zaten er precies op de Titanic toen het schip onder ging
2300quote:Op maandag 1 december 2014 00:13 schreef richolio het volgende:
TeringIk moest dr nog instructies alles geven. Maar maakt verder niet uit
er staat toch gewoon zo'n grote knop met "nieuw topic" als tekst erop?quote:Op maandag 1 december 2014 00:14 schreef DjeDje het volgende:
Ja nou doei he. Alsof jullie alles wisten in
t begin.
als ik deadprez in nachtbagger niet gevraagd had bedoel je. gun mij ook credits danquote:Op maandag 1 december 2014 00:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
als deadprez dit niet had opengemaakt was er nooit een quiz meer
het moment dat je dit beseft
Vergeten & vergevenquote:Op maandag 1 december 2014 00:14 schreef DjeDje het volgende:
Ja nou doei he. Alsof jullie alles wisten in
t begin.
je had het ook gewoon zelf kunnen doenquote:Op maandag 1 december 2014 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik deadprez in nachtbagger niet gevraagd had bedoel je. gun mij ook credits dan
ik ben een man van principesquote:Op maandag 1 december 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
je had het ook gewoon zelf kunnen doen
Nieuwe delen openen telt niet echt als topics maken, dus gewoon niet zo janken.quote:Op maandag 1 december 2014 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben een man van principes
Ja dat zag ik. Maar de op was leeg dus dacht dat ik het moest kopiëren. En hij wilde niet kopiëren. Ik wilde nieteens lapo hebben.quote:Op maandag 1 december 2014 00:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
er staat toch gewoon zo'n grote knop met "nieuw topic" als tekst erop?
Jaquote:
Een verschil van inzicht.quote:Op maandag 1 december 2014 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nieuwe delen openen telt niet echt als topics maken, dus gewoon niet zo janken.
Laat die IT'ers toch bijdehand doenquote:Op maandag 1 december 2014 00:16 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja dat zag ik. Maar de op was leeg dus dacht dat ik het moest kopiëren. En hij wilde niet kopiëren. Ik wilde nieteens lapo hebben.
Ah een gokvraag dus, laat maar zittenquote:Op maandag 1 december 2014 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
1201quote:Op maandag 1 december 2014 00:17 schreef richolio het volgende:
Bevraag even de antwoord, ik wil slapen
zieke haatquote:Op maandag 1 december 2014 00:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
WHAHAHAHA hij zegt bijna en dan doe jij +3000
Wahawhawhawhwahahawhwah mbo'ers be like
WHAHAHAHAHAH SARCASME NIET BEGRIJPEM AHAHHAAJJAHAHA 14JARIGE AHAHAJJAJAquote:Op maandag 1 december 2014 00:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
WHAHAHAHA hij zegt bijna en dan doe jij +3000
Wahawhawhawhwahahawhwah mbo'ers be like
dit is van invloed op jouquote:Op maandag 1 december 2014 00:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAH SARCASME NIET BEGRIJPEM AHAHHAAJJAHAHA 14JARIGE AHAHAJJAJA
wrm heb je geen ui meerquote:
Istanbul is de hoofdstad Hoaxxxquote:Op maandag 1 december 2014 00:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
nieuwe vraag:
wat is de hoofdstad van istanbul?
gewend*quote:Op maandag 1 december 2014 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik was net gewent aan die braziliaanse vlag en silva man...
Nu neem ik andere spelerquote:Op maandag 1 december 2014 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik was net gewent aan die braziliaanse vlag en silva man...
Jessequote:Op maandag 1 december 2014 00:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
ok een ff serieuze vraag;
hoe heet de acteur in breaking bad die jesse speelt?
Ja, je zou maar goed Nederlands schrijven als je op hbo zit, the horrorquote:
Aaron Paulquote:Op maandag 1 december 2014 00:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
ok een ff serieuze vraag;
hoe heet de acteur in breaking bad die jesse speelt?
1: Fok-it: 121quote:
nee dit ziet er scherp uit.. het is een forum geen afstudeerscriptiequote:Op maandag 1 december 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je zou maar goed Nederlands schrijven als je op hbo zit, the horror
Wat is hier verkeerd aan dan?quote:Op maandag 1 december 2014 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dit ziet er scherp uit.. het is een forum geen afstudeerscriptie
Ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |