Tijdfout omdat hij de witte liet schoonmaken, in de veronderstelling dat in die tijd de klok stopt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:57 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Wat gebeurde er?
Zag dat er consternatie was, maar had het net ff niet mee gekregen?
Oh jeez...quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tijdfout omdat hij de witte liet schoonmaken, in de veronderstelling dat in die tijd de klok stopt.
Yep, we krijgen gelukkig nog wat meer te zien.quote:
Viaplay...quote:Op woensdag 6 december 2023 11:54 schreef Janneke141 het volgende:
Oh, het begint vandaag al. Wordt het ook nog ergens uitgezonden, Ziggo ofzo?
Dâhèknie, om het eens in goed Nijmeegs te zeggen. Dan maar een streampje zoeken.quote:
Zijn er al sessietijden bekend?quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:17 schreef Modus het volgende:
As. zaterdag begint de Mosconi Cup weer, te bekijken via Viaplay en mogelijk MatchroomLive.
Dagelijks vanaf 19:00u.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zijn er al sessietijden bekend?
Vanavond dus.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:17 schreef Modus het volgende:
As. zaterdag begint de Mosconi Cup weer, te bekijken via Viaplay en mogelijk MatchroomLive.
Gisteren en vandaag toch maar naar snooker gekeken.quote:Op zondag 1 december 2024 21:04 schreef Janneke141 het volgende:
Ook al is het ieder jaar een beetje overhypet, het blijft toch wel een erg leuk toernooitje om naar te kijken.
Ik doe het nu met twee schermenquote:Op zondag 1 december 2024 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag toch maar naar snooker gekeken.
Ik ook niet. God mocht weten hoe lang dat nog ging duren. Afgezet bij ik geloof 4-4.quote:Op zondag 1 december 2024 21:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik doe het nu met twee schermenDe snookerwedstrijd van gisteren heb ik echt niet uitgezeten trouwens.
Dan heeft het publiek wat meer marge om op tijd bij de Snooker Shoot Out te arriverenquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:43 schreef Janneke141 het volgende:
Dit kan wel eens een kort avondje worden.
Eerste matches 8-ball zijn bezigquote:Op maandag 6 januari 2025 15:13 schreef Modus het volgende:
Eind deze week (10-12 jan) worden de eindrondes NK 8-ball en 9-ball gespeeld. Te volgen op YouTube bij de KNBB, de finale van 9-ball wordt zelfs live op RTL7 uitgezonden, zondag vanaf 16u.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |