quote:Op zondag 30 november 2014 18:26 schreef ffz het volgende:
De koers gaat of omhoog of naar beneden en met een beetje wiskundige kennis kan je zo iets bedenken waardoor je altijd winst kunt maken. Het zijn meestal de mensen zonder plan en strategie die geld verliezen op de beurs en deze mensen worden "dumb money" genoemd.
quote:Op zondag 30 november 2014 18:31 schreef ffz het volgende:
zo te lezen heb jij geen kennis van wiskunde. Of de koers nou omhoog of omlaag of aan een stuk omhoog of aan een stuk omlaag gaat kan je geld verdienen met een goede wiskundige kennis. Heeft niks met voorspellen te maken.
Zo te lezen heb jij geen kennis van economie.quote:Op zondag 30 november 2014 18:31 schreef ffz het volgende:
zo te lezen heb jij geen kennis van wiskunde. Of de koers nou omhoog of omlaag of aan een stuk omhoog of aan een stuk omlaag gaat kan je geld verdienen met een goede wiskundige kennis.
benader mij aub prive, ik wil graag in contat met je komen om mij vermogen te investerenquote:Op zondag 30 november 2014 18:31 schreef ffz het volgende:
zo te lezen heb jij geen kennis van wiskunde. Of de koers nou omhoog of omlaag of aan een stuk omhoog of aan een stuk omlaag gaat kan je geld verdienen met een goede wiskundige kennis.
Heb je al veel winst?quote:Op zondag 30 november 2014 18:37 schreef ffz het volgende:
Ja ik ben bezig om het toe te passen in de praktijk.
TS begrijpt natuurlijk alles van stochastische processen.quote:Op zondag 30 november 2014 18:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo te lezen heb jij geen kennis van economie.De koers is geen wiskundige functie waarvan je simpelweg de afgeleide kan nemen ja.
Nou, laat eens zien dan? Ben wel benieuwd naar dat model van je.quote:Op zondag 30 november 2014 18:38 schreef ffz het volgende:
Ja ik ben bezig om het toe te passen in de praktijk. Dat was gewoon een voorbeeld om het jullie te laten zien (in mijn voorbeeld heb ik martingale en hedging gebruikt)
TS is een ware meester der kansrekening!quote:Op zondag 30 november 2014 18:38 schreef Ensemble het volgende:
[..]
TS begrijpt natuurlijk alles van stochastische processen.
quote:Op zondag 30 november 2014 18:26 schreef ffz het volgende:
De koers gaat of omhoog of naar beneden en met een beetje wiskundige kennis kan je zo iets bedenken waardoor je altijd winst kunt maken. Het zijn meestal de mensen zonder plan en strategie die geld verliezen op de beurs en deze mensen worden "dumb money" genoemd.
En er toch wel topics over blijven openen hè. Zielig aandachtshoertje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |