Die hakken doe je zelf maar aan. Als ik vervelend ben zijn ze handigquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mist vijf cm. Niks wat mijn tien cm niet op kan lossen.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
smeerlap
*ik mag niks zeggen *
En hoe groot is Uccie?quote:
Net zo groot als Samzzquote:
Om je in je ballen te trappen of je voor je bakkes te slaan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die hakken doe je zelf maar aan. Als ik vervelend ben zijn ze handig
Beidequote:Op zaterdag 29 november 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om je in je ballen te trappen of je voor je bakkes te slaan?
Had Alizee ook niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Ariana mist vrouwelijke vormen,
Ariana is wel goed te doen, als ze haar mond maar houdtquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Ariana mist vrouwelijke vormen,
Niet helemaal dicht neem ik aan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ariana is wel goed te doen, als ze haar mond maar houdt
Gauw wat in stoppen dusquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ariana is wel goed te doen, als ze haar mond maar houdt
Echt? Zo heel goed kan ze toch ook niet zingen?quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
i got 99 problems but you won't be one
Als ze nog kan zingen als er wat in zit vind ik het knapquote:
Dat hoor je niet in haar nummers , maar ze heeft wel de stemquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Zo heel goed kan ze toch ook niet zingen?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze nog kan zingen als er wat in zit vind ik het knap
quote:
wjhahahahhahaha deze mannetjequote:Op zaterdag 29 november 2014 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat hoor je niet in haar nummers , maar ze heeft wel de stem
beg for it > fancyquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
geen fancy van iggy?![]()
of handy van weird al
Ze heeft nu allemaal plak plaatjes op haar armquote:
Ja dat heet toch bewerken met computers? Ik vond haar op de VMA's of EMA's niet zo fantastisch, eigenlijk. Hoop gehijg.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat hoor je niet in haar nummers , maar ze heeft wel de stem
quote:
Hoef je geen moeite voor te doenquote:
Carey is anders ook niet echt fantastisch livequote:Op zaterdag 29 november 2014 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat heet toch bewerken met computers? Ik vond haar op de VMA's of EMA's niet zo fantastisch, eigenlijk. Hoop gehijg.
Maar dat heb ik dan ook nooit beweerd, geloof ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Carey is anders ook niet echt fantastisch live
My anaconda don't ...quote:
ik pleur hem zo ook aanquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vrind waarom doe je geen cam aan op TC dan?
Maar ik maak de vergelijkingquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat heb ik dan ook nooit beweerd, geloof ik.
Hier wordt je toch niet vrolijk van manquote:
Dat lijkt me echt zo vervelend zitten he. Zo'n slipje opgekropen in je bilnaad en vagijn.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vrind waarom doe je geen cam aan op TC dan?
Ik heb Mariah nooit live gehoord, eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ik maak de vergelijking
Moet je eens doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Mariah nooit live gehoord, eigenlijk.
iggy marathonquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
ah weer een iggy azaela nummer
eenzijdige radio 2/10
Ik zou zoiets nooit aan durvenquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo vervelend zitten he. Zo'n slipje opgekropen in je bilnaad en vagijn.
Is dit niet hetzelfde nummer danquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
ah weer een iggy azaela nummer
eenzijdige radio 2/10
Half uur, en je bent klaar ?quote:
kwartierquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Half uur, en je bent klaar ?
Wiggle wiggle wiggle.quote:
quote:
Mja op een podium waar je in de music-business moet 'competen' met Lady Gaga en Miley Cyrus zou je 't vast aangekleed krijgen van je stylistsquote:
Misschien willen ze het zelf ook wel nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja op een podium waar je in de music-business moet 'competen' met Lady Gaga en Miley Cyrus zou je 't vast aangekleed krijgen van je stylists
Die zou ik dan ontslaanquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja op een podium waar je in de music-business moet 'competen' met Lady Gaga en Miley Cyrus zou je 't vast aangekleed krijgen van je stylists
Eerste tekenen van ebolaquote:
omdat skeerquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fylax waarom gebruik je een singstar microfoon.
Lady gaga vergelijk je met iggy wat? Totaal andere richtingquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik richting/muziekstijl vergelijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lady gaga vergelijk je met iggy wat? Totaal andere richting
Tot grote ergernis van m'n collegaquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik richting/muziekstijl vergelijk
Ik bedoel de hele top 40 industrie aan performers, alles moet maar gekker en naakter en onintelligenter
Ah zo. Truequote:Op zaterdag 29 november 2014 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik richting/muziekstijl vergelijk
Ik bedoel de hele top 40 industrie aan performers, alles moet maar gekker en naakter en onintelligenter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |