jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:55 schreef Studiotje het volgende:
Noem je je whatsapp meisjes nou hoeren?
Wat ?!quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben vorige week bij hem geweest
Ik ook niet. Wanneer worden wij collega's.quote:
Aan z'n deur. Heb hem gesproken, en z'n vrouw. Hij heeft nu een vrouw, wil niks meer met probleemwijekn te maken hebben. Heeft zelfs op de FP gestaanquote:
Met jou niemand.quote:
Beroepsgeheimquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wanneer worden wij collega's.
EZG?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:56 schreef Rafeiro het volgende:
FYLAX HOE HEET DAT NUMMER OOK AL WEER VAN IN DE HEMEL IS GEEN HARDSTYLE DUS WIJ GAAN NAAR DE HEL????
EN KAN JE DIE DAN DRAAIEN?
Moner is bier aan het drinken op een andere locatie. Maar ik zal hem naar Gutter FM wijzen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, Tijd dat Mono zijn rotzooi weer eens aanslingert
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aan z'n deur. Heb hem gesproken, en z'n vrouw. Hij heeft nu een vrouw, wil niks meer met probleemwijekn te maken hebben. Heeft zelfs op de FP gestaan
En dan Rellen in de hel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:56 schreef Rafeiro het volgende:
FYLAX HOE HEET DAT NUMMER OOK AL WEER VAN IN DE HEMEL IS GEEN HARDSTYLE DUS WIJ GAAN NAAR DE HEL????
EN KAN JE DIE DAN DRAAIEN?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moner is bier aan het drinken op een andere locatie. Maar ik zal hem naar Gutter FM wijzen.
Spijtig, was wel even een hit vorige weekquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Goed voor hem
Bericht heb ik gemist op de FP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |