SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Iemand nog SC Zhano aan het kijken? Nog de moeite om aan te zetten ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
heracles was beter eerste 20 minutenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:17 schreef FCsuarez het volgende:
Iemand nog SC Zhano aan het kijken? Nog de moeite om aan te zetten ?![]()
Mijn broertje heeft fifa 15 Deluxe op de ps3 in de ps store gekocht. Heeft iemand enig idee hoe ie zn 2200 fifa punten en dergelijke kan claimen?Moo![]()
Waar dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:09 schreef Ajacied7 het volgende:
De coins kosten 3,90, het gaat de goede kant op,Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bij de 0-1 vond ik de wedstrijd plots niet interessant meerquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:17 schreef FCsuarez het volgende:
Iemand nog SC Zhano aan het kijken? Nog de moeite om aan te zetten ?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ga je 15M verkopenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
MMOGA in de verkoop
[ afbeelding ]
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
beter kijkenquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
FUT 14 was er een Spurs Bale op de marktquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar hoe komt zo'n kaart er ineens in?![]()
En een Werder Bremen Arnautovic.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
FUT 14 was er een Spurs Bale op de markt![]()
GTA 5 of Far Cry 4. Far Cry 4 is wel een beetje veel van hetzelfde, maar GTA heb ik al voor het grootste gedeelte gespeeld op de Xbox 360. Hmmmm![]()
Cahill is heel goed. Misschien wel de fijnste CB die ik heb gebruikt so far. In ieder geval de meest stabiele.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:34 schreef rolls-reus het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Cahill of if Baines?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cahill is heel goed. Misschien wel de fijnste CB die ik heb gebruikt so far. In ieder geval de meest stabiele.Kan ook 5 meter hoog springen, terwijl z'n jumping helemaal niet zo bijzonder is.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Godver, FOX heeft zo'n leader gemaakt voor Southampton - Man U over anderhalve week. Echt zo'n episch filmpje, maar dan met die steenkolen Engels voice overs van Louis en Koetje eroverheen..klinkt echt niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
81 is heel hoog voor iemand van 193 cm maar ik zou zelfs een CB met 50 jumping opstellen, zo onbelangrijk is het.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:36 schreef Reemi het volgende:
[..]Kan ook 5 meter hoog springen, terwijl z'n jumping helemaal niet zo bijzonder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |