Serieusquote:
En Somewhere over the rainbowquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:45 schreef FritsFlits het volgende:
The Buzzcocks gaan er zeker inkomen
Kan me ook gelijk die scene voor de neus halen
Door The Blanks neem ik aan? De band van Tedquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus. Awesome. Leuke serie.
[..]
En Somewhere over the rainbow.
Nice!quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:45 schreef FritsFlits het volgende:
The Buzzcocks gaan er zeker inkomen
Kan me ook gelijk die scene voor de neus halen
Ja en volgens mij vloeit die dan door in het origineel... Ik heb die aflevering al heel lang niet meer gezienquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Door The Blanks neem ik aan? De band van Ted
Nope, ze zingen continue hun eigen versiequote:Op zaterdag 29 november 2014 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en volgens mij vloeit die dan door in het origineel... Ik heb die aflevering al heel lang niet meer gezien.
Oh, mag ook. Zoals ik zei, heb de aflevering al heel lang niet meer gezien.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nope, ze zingen continue hun eigen versieStaat ook op het album
Volgens mij aflevering 8 van seizoen 5; My Way Home en als ik het goed heb was het de 100ste aflevering, geregiseerd door Zach Braff. Veel verwijzingen naar The Wizard of Oz zaten erinquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mag ook. Zoals ik zei, heb de aflevering al heel lang niet meer gezien.
Hij heeft bij deze radio sowieso geen vertrouwde 'plek'quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:08 schreef Spezza19 het volgende:
Fylax draaide toch altijd op vrijdag? Dus niks vertrouwd aan deze zaterdag
Mieren neukenquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft bij deze radio sowieso geen vertrouwde 'plek'. Als we toch gaan mierenneuken.
Mieren hebben geen bottenquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mieren neukenLekker strak, dat je die botjes hoort kraken
Ja Fylax Friday blijft nummer1 maar heul soms is er ook een vertrouwde Saturday versiequote:Op zaterdag 29 november 2014 13:08 schreef Spezza19 het volgende:
Fylax draaide toch altijd op vrijdag? Dus niks vertrouwd aan deze zaterdag
Waarom moest je eigenlijk met Fylax Friday stoppen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja Fylax Friday blijft nummer1 maar heul soms is er ook een vertrouwde Saturday versie
Het rooster zat gister al volquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moest je eigenlijk met Fylax Friday stoppen?
Lang verhaal, hoop gezeik…. is verleden tijd… rust en laten rusten… het feit dat er 2 radio stations van zijn gekomen in de nasleep is eigenlijk best jammer… IMHO….quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moest je eigenlijk met Fylax Friday stoppen?
Dat is niet wat ik bedoel, maar oké.quote:
Was onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lang verhaal, hoop gezeik…. is verleden tijd… rust en laten rusten… het feit dat er 2 radio stations van zijn gekomen in de nasleep is eigenlijk best jammer… IMHO….
Mee eens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lang verhaal, hoop gezeik…. is verleden tijd… rust en laten rusten… het feit dat er 2 radio stations van zijn gekomen in de nasleep is eigenlijk best jammer… IMHO….
Daar ben ik het niet mee eens.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens.
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |