quote:
Ik denk dat de ZK op haar g**ltquote:Op zaterdag 29 november 2014 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Er zit iemand bij de regie die het mooi vind om te zien dat een kind zich opmaakt
Krijgen we nu iedere morgen streams van dat kind te zien.
Nog één dag hoop ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Er zit iemand bij de regie die het mooi vind om te zien dat een kind zich opmaakt
Krijgen we nu iedere morgen streams van dat kind te zien.
Nu op school? Het is zaterdag.quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:08 schreef Michiro het volgende:
Elke keer als ik dat meisje zie vraag ik me af moet die niet op school zitten nu ?
Maar een jaartje Utopia staat vast ook goed op je CV
ja ging vast om dit momentquote:Op zaterdag 29 november 2014 10:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nu op school? Het is zaterdag.
I know... Alhoewel ik zelf niet zo was op die leeftijd. Ben benieuwd of, als Naomi blijft, ze dit iedere dag blijft volhouden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is wel vaker zo met jonge meisjes
Begrijpend lezen is ook een vak.quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nu op school? Het is zaterdag.
Dan heb ik liever Naomi...sorry Huubquote:Op zaterdag 29 november 2014 10:10 schreef Michiro het volgende:
[..]
Gezicht van een paspop.
Robin Jr.
Kan maar zo, hebben een jaar naar verrotte koppen zitten kijken.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:07 schreef Laysa het volgende:
Ze zou nu gewoon uitleg erbij kunnen geven net zoals al die youtube filmpjes...eerlijk gezegd lijkt het me dan hilarisch
Van mij ook gewoon weg wezenquote:Op zaterdag 29 november 2014 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan maar zo, hebben een jaar naar verrotte koppen zitten kijken.
Maar die meid mag er van mij uit eerlijk gezegd, nog zo tut als Lot zit ik niet op te wachten,
mijn zoete here jezusquote:
ik ken het, vind het vooral tragisch, parodie of nietquote:
Ik lig ook in een deuk. Vooral als je bedenkt dat het een keurige studente is.quote:
je bent zeker moslim man, dat je kinderen niet leuk vindquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent zeker moslim man, dat je kinderen niet leuk vind
quote:
Ja, daar moeten ze eens mee stoppen. Ze doet zo haar best voor kinderen en dan houden ze haar buiten beeld. bahbah wat minquote:Op zaterdag 29 november 2014 10:17 schreef ledn81 het volgende:
Waar is grote kindervriend LotjeDe regie negeert haar weer zeker
Kutje B mag nu de grote kindervriendin uithangen. Kids dit, kids dat.quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:17 schreef ledn81 het volgende:
Waar is grote kindervriend LotjeDe regie negeert haar weer zeker
Ze gaan meer voor kinderen doen, en stoppen er nu ook al kinderen inquote:Op zaterdag 29 november 2014 10:18 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is voor de uitzending van 16 uur zeker?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kutje B mag nu de grote kindervriendin uithangen. Kids dit, kids dat.
Die krengen heten kin-de-ren.
Ik kwam net een leuke suggestie tegen...stuur Lot naar het songfestifal. Maar het kan natuurlijk ook het kinder-songfestifal zijnquote:Op zaterdag 29 november 2014 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan meer voor kinderen doen, en stoppen er nu ook al kinderen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |