In Mexico?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:22 schreef sacha het volgende:
[..]
en die maken selfies![]()
daarna komen ze uit de mouw
de houtkachelquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
How sick Sas... EN dat is lekker
Of staat de Postmen te stoken
Ben zo blij dat jij verder kijkt dan je neus lang is...quote:Op zondag 30 november 2014 00:23 schreef Kingstown het volgende:
MM is weer vriendjes aan het maken in het SC-topic wat hij onlangs verlaten heeft.
Lief.
quote:Op zondag 30 november 2014 00:40 schreef MadMaster het volgende:
Ben zo blij dat jij verder kijkt dan je neus lang is...
En wat krijg je er voor, stank voor dank...quote:Op zondag 30 november 2014 00:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Met veel interesse je uitgebreide postings daar over ZP gelezen btw.
Gelukkig is er dan altijd nog de 40+ SC!quote:Op zondag 30 november 2014 00:53 schreef MadMaster het volgende:
En wat krijg je er voor, stank voor dank...
Op een berenvelletje voor de kachel.quote:Op zondag 30 november 2014 00:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan altijd nog de 40+ SC!
Waar een pietluttige mening over iets niet meteen tot een persoonlijke veroordeling wordt verheven.quote:Op zondag 30 november 2014 00:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan altijd nog de 40+ SC!
Goedmorgenquote:
heeft King een lange neus?quote:Op zondag 30 november 2014 00:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben zo blij dat jij verder kijkt dan je neus lang is...
Bevalt het of liever iets anders gehad ?quote:Op zondag 30 november 2014 11:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb wel al een paar dagen een loopneus.
ruilen? ik heb last van mijn maag én m'n darmenquote:Op zondag 30 november 2014 11:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb wel al een paar dagen een loopneus.
Ik geef je weinig kans... Iets verkeerds gegeten?quote:Op zondag 30 november 2014 14:40 schreef just me het volgende:
[..]
ruilen? ik heb last van mijn maag én m'n darmen
kzou het niet wetenquote:Op zondag 30 november 2014 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans... Iets verkeerds gegeten?
Ik was liever een snotneus geweest, maar je hebt het niet altijd voor het kiezen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:37 schreef chufi het volgende:
Bevalt het of liever iets anders gehad ?
Vanwege de zelfgemaakte erwtensoep?quote:Op zondag 30 november 2014 14:40 schreef just me het volgende:
ruilen? ik heb last van mijn maag én m'n darmen
Oops die was al van vorige week...quote:Op zondag 30 november 2014 14:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Vanwege de zelfgemaakte erwtensoep?
nee de geur alleen al....quote:
het is zo'n dag om heerlijk zielig te doen, op de bank, dekentje, het is toch grauw en grijs buiten!quote:
Klopt ... Beetje niksen...quote:Op zondag 30 november 2014 14:48 schreef just me het volgende:
[..]
het is zo'n dag om heerlijk zielig te doen, op de bank, dekentje, het is toch grauw en grijs buiten!
Plaatje om je wat op te vrolijken.quote:Op zondag 30 november 2014 14:48 schreef just me het volgende:
het is zo'n dag om heerlijk zielig te doen, op de bank, dekentje, het is toch grauw en grijs buiten!
quote:Op zondag 30 november 2014 15:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Plaatje om je wat op te vrolijken.
[ afbeelding ]
Net een tapatje genomenquote:Op zondag 30 november 2014 17:44 schreef sacha het volgende:
*grog maakt, zakdoekjes uitdeelt, kippensoep opzet, aspirines in tapas schaaltje doet*
zo![]()
en nu weer posten jah!
ik weet het niet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |