Je zit in Mexico, moet je niet een 2nd honeymoon of zo doen ipv over een accent miepen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gezegd waarom ik Anouk vies vind, maar dat Amsterdamse accent is inderdaad een minpuntje
Accent Amsterdams Anouk ? Echt niet ,, Waar woont ze ?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gezegd waarom ik Anouk vies vind, maar dat Amsterdamse accent is inderdaad een minpuntje
Het was ook eigenlijk een schatjequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jammer dat je de clou schijnbaar al kent.
Mocht je het alsnog eens willen zien:
laten we dat in godsnaam zo houdenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wats up Sas.. Met jouw weten we het ook nooit
Met 'jouw' watquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:02 schreef sacha het volgende:
[..]
laten we dat in godsnaam zo houden
Ik heb even pauzequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Je zit in Mexico, moet je niet een 2nd honeymoon of zo doen ipv over een accent miepen?
Top showtje weerquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Het was ook eigenlijk een schatje![]()
Jammer dat sommige geesten het allemaal gewoon niet kunnen trekken
Ben ik te hard, tegen de usuals die onnavolgbaar zijn?quote:
Ik ken iemand die daar misschien een positief antwoord op zou kunnen geven en het gaat niet goed met die persoonquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zit je ook in het donker met brood?
Soms ben je best wel hard om eerlijk te zijn.. En omdat je dan ook nog zogenaamd de mod status hebt, durven we dat niet gauw te zeggen.. Maar hier Ben je niet ons mod , want dat is Karina.. En Karina is lief .. Al vele biertjes mee gedronken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ben ik te hard, tegen de usuals die onnavolgbaar zijn?
Soms voel ik mij als een vader wiens zoon van de rails gaat en dat hij zich dan schuldig voelt enzo omdat hij denkt dat het zijn schuld is -en het op hem afstraalt- terwijl hij er helemaal niets aan kan doen omdat het bv genetisch bepaald zou kunnen zijn
Maar het zou ook gewoon luiheid kunnen zijn....
Precies dat laatstequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms ben je best wel hard om eerlijk te zijn.. En omdat je dan ook nog zogenaamd de mod status hebt, durven we dat niet gauw te zeggen.. Maar hier Ben je niet ons mod
Ja weet ik ,, en natuurlijk moet dat kunnen... Ook al valt dat soms verkeerd ,, Tomorrow gaan we weer verder toch ,,.. Of je laat het achter je ... of je neemt het mee ,, en dat laatste is waar onze samenleving op stukgaat ..quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Precies dat laatste
Ja, ik ben wel eens hard -net zoals anderen, dit is ook een leuke uitlaat voor mij- maar gewoon user hoor, daarom voel ik mij ook vrij om mijzelf te zijn
Tomorrow gaan we zeker verder, als google ons de centen geeftquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik ,, en natuurlijk moet dat kunnen... Ook al valt dat soms verkeerd ,, Tomorrow gaan we weer verder toch ,,.. Of je laat het achter je ... of je neemt het mee ,, en dat laatste is waar onze samenleving op stukgaat ..
Wij doen dat dan soms wel een stukje (meenemen), maar door de huidige social media is het onmogelijk een serieus iets te plaatsen zonder dat het verkeerd gequoted word
We kennen elkaar gewoon niet punt uit/klaarquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Tomorrow gaan we zeker verder, als google ons de centen geeft
En verder ben ik het -denk ik- met je eens, facebook enzo spelen volgens mij in deze reeks nauwelijks mee, dus ik neem aan dat je FOK! bedoelt?
2016 pas .. ? Ik kende ooit een StefanD. en toen ik hem over JD vertelde dat ik die ook kende werd ie even niet vrolijk .. ,maar maakt verder niet uitquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:14 schreef golfer het volgende:
Cuby is altijd goed.
In 2016 in Grolloo een festival met top blues-artiesten.
/johan derksen
hoe was hetquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten TH... Dan kan het het feest weer beginnen ...
Dat moet je even aan Treehut vragen. Dat is de enige hier die daar fatsoenlijk antwoord op kan geven.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:10 schreef APK het volgende:
Ben ik te hard, tegen de usuals die onnavolgbaar zijn?
We? Ons?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms ben je best wel hard om eerlijk te zijn.. En omdat je dan ook nog zogenaamd de mod status hebt, durven we dat niet gauw te zeggen.. Maar hier Ben je niet ons mod , want dat is Karina.. En Karina is lief .. Al vele biertjes mee gedronken.
Ja doe niet al te wild APK .. En ik weet nog steeds niet wie je zou kunnen zijn
Die kan dat in 3 woorden, soms nog minder.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat moet je even aan Treehut vragen. Dat is de enige hier die daar fatsoenlijk antwoord op kan geven.
Photoshop is dat. Alberto is er beroemd met geworden in de park.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:55 schreef Kingstown het volgende:
R&P / Paranormale gebeurtenis, ajb lezen. [met pic]
![]()
Ik moet echt eens op paintles gaan. Ben "jaloers" op de skills die sommige mensen hebben.
Ik ken het verschil tussen paint en photoshop niet eens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:02 schreef sig000 het volgende:
Photoshop is dat. Alberto is er beroemd met geworden in de park.
Binnenkort maar weer eens een opfristraining doen bij http://www.jongensvandetekeningen.nl/quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:55 schreef Kingstown het volgende:
R&P / Paranormale gebeurtenis, ajb lezen. [met pic]
![]()
Ik moet echt eens op paintles gaan. Ben "jaloers" op de skills die sommige mensen hebben.
Die zijn gevestigd in Rotterdam. Je bent milder aan het worden....quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:07 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort maar weer eens een opfristraining doen bij http://www.jongensvandetekeningen.nl/
Nee, ze komen naar ons toe...quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die zijn gevestigd in Rotterdam. Je bent milder aan het worden....
Ouwe stoker...quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan nog....een opfristrainng van Rotterdammers volgen...en dan ook nog in je eigen stad.
Het was deze keer geeneens stokend bedoelt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:32 schreef MadMaster het volgende:
Ouwe stoker...
'Onze' contactpersoon is geen rotterdammer, ik heb er ook niet zoveel over te zeggen en geef ik er zelf geen cent aan uit, dus ik vind het prima.
Met eventuele rotterdammers die moeilijk doen, weet ik sowieso wel raad, dus maak je geen zorgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |