In Mexico?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:22 schreef sacha het volgende:
[..]
en die maken selfies![]()
daarna komen ze uit de mouw
de houtkachelquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
How sick Sas... EN dat is lekker
Of staat de Postmen te stoken
Ben zo blij dat jij verder kijkt dan je neus lang is...quote:Op zondag 30 november 2014 00:23 schreef Kingstown het volgende:
MM is weer vriendjes aan het maken in het SC-topic wat hij onlangs verlaten heeft.
Lief.
quote:Op zondag 30 november 2014 00:40 schreef MadMaster het volgende:
Ben zo blij dat jij verder kijkt dan je neus lang is...
En wat krijg je er voor, stank voor dank...quote:Op zondag 30 november 2014 00:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Met veel interesse je uitgebreide postings daar over ZP gelezen btw.
Gelukkig is er dan altijd nog de 40+ SC!quote:Op zondag 30 november 2014 00:53 schreef MadMaster het volgende:
En wat krijg je er voor, stank voor dank...
Op een berenvelletje voor de kachel.quote:Op zondag 30 november 2014 00:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan altijd nog de 40+ SC!
Waar een pietluttige mening over iets niet meteen tot een persoonlijke veroordeling wordt verheven.quote:Op zondag 30 november 2014 00:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan altijd nog de 40+ SC!
Goedmorgenquote:
heeft King een lange neus?quote:Op zondag 30 november 2014 00:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben zo blij dat jij verder kijkt dan je neus lang is...
Bevalt het of liever iets anders gehad ?quote:Op zondag 30 november 2014 11:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb wel al een paar dagen een loopneus.
ruilen? ik heb last van mijn maag én m'n darmenquote:Op zondag 30 november 2014 11:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb wel al een paar dagen een loopneus.
Ik geef je weinig kans... Iets verkeerds gegeten?quote:Op zondag 30 november 2014 14:40 schreef just me het volgende:
[..]
ruilen? ik heb last van mijn maag én m'n darmen
kzou het niet wetenquote:Op zondag 30 november 2014 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans... Iets verkeerds gegeten?
Ik was liever een snotneus geweest, maar je hebt het niet altijd voor het kiezen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:37 schreef chufi het volgende:
Bevalt het of liever iets anders gehad ?
Vanwege de zelfgemaakte erwtensoep?quote:Op zondag 30 november 2014 14:40 schreef just me het volgende:
ruilen? ik heb last van mijn maag én m'n darmen
Oops die was al van vorige week...quote:Op zondag 30 november 2014 14:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Vanwege de zelfgemaakte erwtensoep?
nee de geur alleen al....quote:
het is zo'n dag om heerlijk zielig te doen, op de bank, dekentje, het is toch grauw en grijs buiten!quote:
Klopt ... Beetje niksen...quote:Op zondag 30 november 2014 14:48 schreef just me het volgende:
[..]
het is zo'n dag om heerlijk zielig te doen, op de bank, dekentje, het is toch grauw en grijs buiten!
Plaatje om je wat op te vrolijken.quote:Op zondag 30 november 2014 14:48 schreef just me het volgende:
het is zo'n dag om heerlijk zielig te doen, op de bank, dekentje, het is toch grauw en grijs buiten!
quote:Op zondag 30 november 2014 15:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Plaatje om je wat op te vrolijken.
[ afbeelding ]
Net een tapatje genomenquote:Op zondag 30 november 2014 17:44 schreef sacha het volgende:
*grog maakt, zakdoekjes uitdeelt, kippensoep opzet, aspirines in tapas schaaltje doet*
zo![]()
en nu weer posten jah!
ik weet het niet...quote:
de boe...quote:Op zondag 30 november 2014 18:05 schreef chufi het volgende:
Ik hou de boe gesloten en dan komt er niets binnen,,
Wil je vla?quote:Op zondag 30 november 2014 18:07 schreef sacha het volgende:
[..]
de boe...![]()
jij hebt de gekke koeien ziekte
Heb je al symptomen?quote:Op zondag 30 november 2014 18:10 schreef chufi het volgende:
Ik heb ze in alle mogelijkheids categorien
quote:De ziekte begint vaak sluipend tussen de leeftijden van 50 en 70 jaar, met niet-specifieke symptomen zoals hoofdpijn, moeheid, of depressie, en bij gangbare neurologische onderzoeksmethoden (lichamelijk neurologisch onderzoek, beeldvormend onderzoek mbv CT- en MRI-scans, liquoronderzoek, EEG en EMG, bloedonderzoek) wordt aanvankelijk niet zelden geen enkele afwijking aangetroffen. De klachten, die worden veroorzaakt door het steeds sneller afsterven van zenuwcellen in de hersenen, nemen echter snel toe en breiden zich uit over verschillende gebieden: motorisch, sensorisch, cognitief en visueel. Vaak begint de ziekte in een enkel systeem maar breidt zich vrij snel uit naar andere tot uiteindelijk alle neurologische systemen zijn aangetast. De patiënt klaagt over tintelingen of abnormale sensaties in ledematen, gaat moeilijk lopen met onzekere, wat schokkende bewegingen (ataxie) en kan een valneiging ontwikkelen. Het geheugen en de intellectuele functies gaan achteruit en de patiënt kan moeite krijgen met lezen of visuele hallucinaties krijgen. Soms treden epileptische aanvallen op. Het beloop laat dan meestal een snelle verergering zien en de meeste patiënten zijn een jaar na het begin van de eerste symptomen overleden. Vaak treden er ook myocloni op, het ongewild schokken van spieren of spiergroepen. De gemiddelde ziekteduur is slechts vier maanden.
Hondsdolheid:quote:
quote:
Rukker alert!quote:Op zondag 30 november 2014 20:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dacht meer aan onderdrukte lustgevoelens
jij zegt alleen maar vieze woordenquote:
Haha, heb helemaal geen foto gezien to be honest.quote:
Ik ben er niet nieuwsgierig naarquote:Op zondag 30 november 2014 21:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, heb helemaal geen foto gezien to be honest.
Gisteren wel klaargetrokken door een scheel wijf, maar da's een ander verhaal
Dat kan hier wel.quote:Op zondag 30 november 2014 21:26 schreef sly-nl het volgende:
ik ben nog steeds een beetje misselijk...quote:
Je had ook niet zo overmoedig aan de slag moeten gaan. Ik zei het nog "doe nou een beetje rustig aan want morgen krijg je de rekening"quote:Op zondag 30 november 2014 21:39 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben nog steeds een beetje misselijk...
Had je weekendverlof?quote:Op zondag 30 november 2014 21:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je had ook niet zo overmoedig aan de slag moeten gaan. Ik zei het nog "doe nou een beetje rustig aan want morgen krijg je de rekening". Vooral niet luisteren.. Ik wil niet ondankbaar zijn, maar heb je gewaarschuwd, wilde
En ik had vanmiddag ook weer een zeer vervelende whisky proeverij:quote:Op zondag 30 november 2014 21:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
jij zegt alleen maar vieze woorden
De flessen zijn nog niet leeg?quote:Op zondag 30 november 2014 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik had vanmiddag ook weer een zeer vervelende whisky proeverij:
[ afbeelding ]
Nee, we waren met minder dan 30 personen en met 1,5cl per glas raakt de fles dan niet leeg.quote:
Toch snap ik het niet helemaal?quote:Op zondag 30 november 2014 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, we waren met minder dan 30 personen en met 1,5cl per glas raakt de fles dan niet leeg.
En gezien de prijzen van deze flessen, uit collecties van de deelnemers zelf, hoeven ze ook niet meteen leeg...
Ja, maar daarom hoef je 'm nog niet helemaal leeg te drinken.quote:Op zondag 30 november 2014 22:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch snap ik niet helemaal?
Wanneer zo'n fles open is dan verdwijnt toch de waarde als collecters item?
Ah zo, je betaalt eigenlijk per 1,5cl dus.quote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar daarom hoef je 'm nog niet helemaal leeg te drinken.
Degene van wie de fles is, neemt het restant weer mee naar huis en krijgt pro rato vwb het uitgeschonken deel de prijs betaald die de fles normaal zou moeten kosten.
Hoe smaakte de Brora?quote:Op zondag 30 november 2014 22:13 schreef MadMaster het volgende:
En ik had vanmiddag ook weer een zeer vervelende whisky proeverij:
[ afbeelding ]
Pub is volgens mij een ander forum-onderdeel?quote:Op zondag 30 november 2014 21:26 schreef sly-nl het volgende:
Haha, heb helemaal geen foto gezien to be honest.
Dat is opgeheven inmiddels golfer.quote:Op zondag 30 november 2014 22:24 schreef golfer het volgende:
Pub is volgens mij een ander forum-onderdeel?
PUB/JNG is al een tijdje dicht.quote:Op zondag 30 november 2014 22:24 schreef golfer het volgende:
Pub is volgens mij een ander forum-onderdeel?
Oh jee. Dat wist ik niet. Waar moeten die kleuters dan tegenwoordig terecht met hun fantasieën?quote:
Ja/Nee...quote:Op zondag 30 november 2014 22:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah zo, je betaalt eigenlijk per 1,5cl dus.
UTO? Wat is dat voor afkorting?quote:Op zondag 30 november 2014 22:26 schreef sig000 het volgende:
Dat is opgeheven inmiddels golfer.
Het heet nu UTO
Waar ze daarvoor ook al zaten.quote:Op zondag 30 november 2014 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee. Dat wist ik niet. Waar moeten die kleuters dan tegenwoordig terecht met hun fantasieën?
Ik ben w eer scherp.quote:Op zondag 30 november 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
Godsamme. Zelfs Sig is me te snel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |