juist bij het spelelement gaat het foutquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
berenburg is dan ook echt mi kanki smerig
janceesie keesjiequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
juist bij het spelelement gaat het fout
hoezo?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
juist bij het spelelement gaat het fout
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik kijk shin chan op togethertube
El laberinto del faunoquote:
Is wel een toffe film. Goede visuals. Mooi duister, toch fantasy.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
El laberinto del fauno
Staat in de Top 250 van Moviemeter, maar weet niet of ik hem wel af wil kijken
Ja, vind ik ook maar weet niet. Hij is zo vaagquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel een toffe film. Goede visuals. Mooi duister, toch fantasy.
okquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel een toffe film. Goede visuals. Mooi duister, toch fantasy.
Hoort er een beetje bij, dat vage.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook maar weet niet. Hij is zo vaag
Goed einde?
Ziek hoor nu stukjequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoort er een beetje bij, dat vage.
Ik weet het einde niet meer, eerlijk gezegd.
Jaren geleden in de bios gezien.
Films met als subthema fascisme zijn dat zelden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziek hoor nu stukje![]()
Niet echt voor kinderen geschikt
Is ook weer zo.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Films met als subthema fascisme zijn dat zelden.
Ik heb ooit een half uur gezien, vond er geen kut aan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook weer zo.
Had laatst ook Full Metal Jacket gezien, van Stanley Kubrick over Vietnamoorlog. Die viel me ook goed tegen zeggen terwijl iedereen daar lovend over is
Zonde. Beste stukje van die film heb je dan gemistquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een half uur gezien, vond er geen kut aan.
kom togethertubequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonde. Beste stukje van die film heb je dan gemist![]()
bestaat ook uit 2 delen he. Eerste deel volgen ze die training en 2de deel zitten ze in het veld.
En ik heb die El laberinto del fauno maar afgezet
Drama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |