Ze heeft een vriend daar gaat tijd in zitten net als school misschien nog werk ook straks als ze aangenomen word.quote:
Je komt niet van fok af man.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend daar gaat tijd in zitten net als school misschien nog werk ook straks als ze aangenomen word.
Geen tijd voor FOK!
fok is kutquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend daar gaat tijd in zitten net als school misschien nog werk ook straks als ze aangenomen word.
Geen tijd voor FOK!
Had soms ook weken niet echt gepost meestal in de zomer.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt niet van fok af man.
Verslaving
Helaas is dit waar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt niet van fok af man.
Verslaving
Cutequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf leuke chick toch
Ben niet gegaan man heb me ziekgemeld zus heeft auto meegenomen en zonder tanken terug gebracht vanavond tyfuswijf.quote:
jammer ik had gehoopt op een leuk filmpje van jequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben niet gegaan man heb me ziekgemeld zus heeft auto meegenomen en zonder tanken terug gebracht vanavond tyfuswijf.
Best leuk ding jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf leuke chick toch
hoe oud ben jijquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
23 of zo man eigenlijk te jong maar je weet toch
sowieso legaalquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
mijn broertje is 32 geworden laatstquote:
wejoo gekke shitquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mijn broertje is 32 geworden laatst
dus we zeiden allemaal zo gefeliciflapisiteert hahahahahahah
Geen idee wat jouw humor isquote:
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
toen gingen we elkaar in de kont neuken maar we zeiden #nohomo en #noincest dus was niks aan de handquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
wejoo gekke shit
gingen jullie toen ook rolfluit blazen en jostiband nadoen
ben je echt 32 gast?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
wejoo gekke shit
gingen jullie toen ook rolfluit blazen en jostiband nadoen
en ook nog genieten van de wajong?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
ja
maar geestelijk gewoon 17 of zo soms iets ouder
Maar je woont toch op jezelf?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
ja
maar geestelijk gewoon 17 of zo soms iets ouder
Tuurlijk heb gewoon rijtjeshuis en shit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je woont toch op jezelf?
had poosje ww'tje maar ben langzaamaan weer aan het werk toe gekomen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
en ook nog genieten van de wajong?
Volgens mij verwar jij me met Stinho.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik zie jou nooit lachen op dit forum
Waarom zou je een oude lul willen zijn. Niks mis met jong blijven.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk heb gewoon rijtjeshuis en shit.
Maar voel me niet 32 qua leeftijd op de een of andere manier.
beetje naar school je weetquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
had poosje ww'tje maar ben langzaamaan weer aan het werk toe gekomen.
en jij
Stijn doet me denken aan Clint Eastwood in Gran Torinoquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij verwar jij me met Stinho.
[..]
Waarom zou je een oude lul willen zijn. Niks mis met jong blijven.
Ik snap dat nooit zo dat je perse volwassen moet worden.
WATquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn doet me denken aan Clint Eastwood in Gran Torino
Ezell ik heb eindelijk en sushi op die ik lekker vindquote:
Ja niet qua uiterlijk natuurlijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
WATStijn is 16, Clint speelt een 80 jarige gepensioneerde.
Stijn gedraagt zich ook niet naar zijn leeftijd.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
WATStijn is 16, Clint speelt een 80 jarige gepensioneerde.
vertelquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell ik heb eindelijk en sushi op die ik lekker vindgoed he
Weet niet meer hoe die heettequote:
waarquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet meer hoe die heette
Crispy Avocado met wasabi-mayonaise geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |