Nee, op primewire.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een 2,3 op imdb.
Dit was zeker op rtl7
Je moet God Bless America kijken. Vind dat wel filmpje voor jouquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, op primewire.
Ik zocht American Splendor.
Director: Bobcat Goldthwaitquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet God Bless America kijken. Vind dat wel filmpje voor jou
Sterke film hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Director: Bobcat Goldthwait
Writer: Bobcat Goldthwait
Oh hell naw.
Thailand is wel baas natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
of anders was rome ook wel goed zei ie
Ja dat wel. Maar ja.quote:
Wut?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar ja.
Ik weet wat m'n broertje daar gaat doen, dat kan ie ook wel ergens anders.
nee om te zuipen en op strand liggen gok ikquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wut?![]()
Wil die daar naar toe voor de cheap sex?
Hij zal zich vast wel inhouden voor jouquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee om te zuipen en op strand liggen gok ik
ja wat overdreven natuurlijk maar hij kan beter over paar jaar gaan als ie iets meer kan apprecierenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal zich vast wel inhouden voor jou
ill be your william youll be my katequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wat overdreven natuurlijk maar hij kan beter over paar jaar gaan als ie iets meer kan apprecieren
Klopt. Sowieso is Rome ook toffer om als cadeau te geven. Anders wordt het wel erg gortigquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wat overdreven natuurlijk maar hij kan beter over paar jaar gaan als ie iets meer kan apprecieren
ik moet zelf nog wel keer naar thailandquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso is Rome ook toffer om als cadeau te geven. Anders wordt het wel erg gortig
Klopt. Ik wil ook naar Japan, maar is ook tering duurquote:
En thailand zou ik erg stabiel voor moeten zijn voor ik er heen gaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ik wil ook naar Japan, maar is ook tering duur
Klopt. Drank is daar veel te goedkoopquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En thailand zou ik erg stabiel voor moeten zijn voor ik er heen ga
zyzz is ook aan thailand kapot gegaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Drank is daar veel te goedkoop
Geen last van gehad. Ligt er ook maar aan waar je komt. Sowieso Pattaya negerenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
je moet wel op passen dat als je otp tahilland bent dat je geen shemale neukt want ze verleiden je daar terwijl het gewoon mannen zijn he voor de peso's
berenburg is dan ook echt mi kanki smerigquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:02 schreef JanCees het volgende:
Iemand stuurt me een foto van Stef stuntpiloot met berenburg. Moet al kotsen als ik er aan denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |