SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Wat de fuck dat filmpje met die kunstarm
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Inmiddels al een beetje bijgekomen van gister?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Matige TT maar ik zal het toestaan na de gebeurtenissen van gisteravond.![]()
ja hoor, heb vandaag al weer een paar ritten achter de rug.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inmiddels al een beetje bijgekomen van gister?maar die rit naar Glasgow was wel slopend ja.
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja hoor, heb vandaag al weer een paar ritten achter de rug.maar die rit naar Glasgow was wel slopend ja.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bedoel je scoop turn?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:02 schreef dolf1010 het volgende:
Hoe sleep je de bal ? ( draaien zeg maar )![]()
Ziekquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:34 schreef DutchSL het volgende:
Waar is vd Gijp? (zet hem nu pas aan)
Boskamp en Kraaij zal wel één grote Feyenoord circlejerk worden![]()
![]()
Die ja!quote:
Ik doe steeds fake shot maar scoop turn lukt niet![]()
Kan sowieso alleen maar met spelers met skills hequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:38 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Die ja!
Ik doe steeds fake shot maar scoop turn lukt niet4* skills voor stilstaand en 5* skills voor in de loop volgens mij.
![]()
L1+R1 en de stick 180 graden de tegenovergestelde richting houden werkt ook vrij goedquote:
Beetje raar begin van het filmpje. Niet op letten
Maar diep van binnen lach ik.![]()
En hard ookquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Meh de prijzen zijn alweer gestegen....maar zometeen 50k packs en 100k packs
![]()
![]()
De prijs van het team wat ik wil maken is van 160 naar 180k gegaan... Kan hem nog steeds betalen maar het moet niet veel gaan stijgen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En hard ookmaar zometeen 50k packs en 100k packs
Echt een heerlijk smerig team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was de lightning ronde eigenlijk?![]()
Ik heb maar snel een BPL silver team bij elkaar gekocht.. Dyer voor 18.250 en Assaidi voor 55k, die zijn nu alweer gestegen.![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De prijs van het team wat ik wil maken is van 160 naar 180k gegaan... Kan hem nog steeds betalen maar het moet niet veel gaan stijgen.
Echt een heerlijk smerig team
25k packs met 12 shinies, maar ze waren al in anderhalve minuut weg. Ik had 1 pack met o.a. Dani Alves (dus profit).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was de lightning ronde eigenlijk?![]()
![]()
sorry sorry ik zal het echt nooit meer doenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:45 schreef Rijst het volgende:
ik geef je 1 minuut om die link te verwijderen.![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja hoor, heb vandaag al weer een paar ritten achter de rug.maar die rit naar Glasgow was wel slopend ja.
Nog geen pech gehad onderweg?
![]()
Pas op!quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
sorry sorry ik zal het echt nooit meer doen![]()
is dat zo? ik zie hem anders nog staan. Helaas ben ik veel te arm om zon pack te kopen :pquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:02 schreef DutchSL het volgende:
De 50k packs zijn alweer weg
[ afbeelding ]
Mweh![]()
Dan had je niet gerefreshed. Het waren er ook maar 12.500, de 100k packs zullen er nog minder zijn dan waarschijnlijk.![]()
Had nog wel een Suarez'je dubbel gekocht voor 580k. Hoop dat hij weer stijgt, tenminste nog wat aan over gehouden dan![]()
Hij is alweer 700k johquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:38 schreef Kiid het volgende:
Had nog wel een Suarez'je dubbel gekocht voor 580k. Hoop dat hij weer stijgt, tenminste nog wat aan over gehouden dan![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Toure is ook al weer terug op 245kdie wilde ik nog halen maar ik ben nu te laat
![]()
Zo, precies op tijd alles gekocht blijkbaar
Nu nog even een 4k keepert kopen
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
En ik heb er goed aan gedaan niet in paniek mijn stuff te verkopen voor die dalende prijzen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:22 schreef The_Yakuza het volgende:
Zo, precies op tijd alles gekocht blijkbaar
Nu nog even een 4k keepert kopenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb je Shaqiri nog? Had gister 50k verlies op Robben en Shaqiri, nu al 100k plus winst alleen al op Suarezquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik heb er goed aan gedaan niet in paniek mijn stuff te verkopen voor die dalende prijzen.
Ik ook, maar heb het ook geen moment overwogenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik heb er goed aan gedaan niet in paniek mijn stuff te verkopen voor die dalende prijzen.![]()
Dit hadden we wel aan zien komen.. iedereen in paniek in het begin, grote crash en vervolgens herstelt de markt weer.![]()
over 3 week weer alles verkopenquote:
Behalve SIF Tevez natuurlijkFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Wat ben jij allemaal aan het doen dan? Zag allemaal dingen over tanken en reizen?quote:Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
over 25 minquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wanneer komt dat laatste pack offer uit? Morgenavond ofzo?
Dat zullen vast 100k packs zijn dan.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
ETS2quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:30 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wat ben jij allemaal aan het doen dan? Zag allemaal dingen over tanken en reizen?![]()
![]()
De oplages worden steeds kleiner van 50 naar 25 naar 12.5, dus zal wel meevallen met die dip straks.![]()
Neuh, wordt maar klein dipje denk ikquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zal ik mijn dure BPL silvers snel weer verkopen of wachten tot na de 100k packs?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
iddquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:38 schreef DutchSL het volgende:
De oplages worden steeds kleiner van 50 naar 25 naar 12.5, dus zal wel meevallen met die dip straks.
Yup. Ook alweer bijna 300kquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:24 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heb je Shaqiri nog? Had gister 50k verlies op Robben en Shaqiri, nu al 100k plus winst alleen al op Suarez
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe vind je Shaqiri? Ik kon er helemaal niks mee #inb4jbgsquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Ook alweer bijna 300k
Leno met glove en 49 contracten voor 1200 coins gekocht
![]()
gr grAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Niet mee gespeeld (heb ook geen team waar hij in past)quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hoe vind je Shaqiri? Ik kon er helemaal niks mee #inb4jbgs
Leno met glove en 49 contracten voor 1200 coins gekocht
Staat dus gewoon stof te happen op mijn TP... En had een Dsl'etje met mijn vorige exemplaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wait for itAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nou, leuk, een nutteloze Monaco Falcaoquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:05 schreef Maver24 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)697793511424/photo/1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij hebben aardig wat mensen veel coins er doorheen gejaagd vandaag
5x 35k, 2x 25k en 1x 100k. Best prima rendement met Ibra, Benatia, Boateng, Xavi, Alves, Kroos en nog een lading op mijn TPquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:09 schreef The_Yakuza het volgende:
Volgens mij hebben aardig wat mensen veel coins er doorheen gejaagd vandaag
Nu een paar dagen wachten en hopelijk weer lekker duur verkopen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
5x 35k met Diego Costa en Tevez
1x 50k met niet veel
1x 25k met Dani Alves
1x 100k met SIF De Gea
Beetje winst wel met de overige shit (o.a. Koscielny, Matuidi, Filipe Luis, Cesc, 2 hunters)![]()
Wij zijn beide aardig lucky dit jaar. Heb geen 100k pack gekocht though. En mijn 2 35k packs leverde alleen IF Choupo op. Die wilde ik wel dus dat is nicequote:![]()
![]()
HUUUU Tis al 1 uur geweest.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fuck deze kutzooi, bijna alleen maar kut packs. Ik ben er klaar mee. Het is over. Het is voorbij.![]()
Toch wel apart dat we als collectief een hele hoop packs hebben gekocht, maar niemand - naar mijn weten - tot nu toe een Messi/CR7![]()
in 5 jaar tijd nog nooit messi of ronaldo uit een pack gehadquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:21 schreef Kiid het volgende:
Toch wel apart dat we als collectief een hele hoop packs hebben gekocht, maar niemand - naar mijn weten - tot nu toe een Messi/CR7
Wel vaag dat Pogba vanmiddag goedkoper was dan nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik 2x Messi (maar in FUT 11 en 12, toen was die "maar" 5 a 6 ton waard. Ibra vorig jaar 1.4 miljoen is mijn beste kaart ooit)quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:23 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
in 5 jaar tijd nog nooit messi of ronaldo uit een pack gehad![]()
Ik heb 2x CR7 en 1x Messi gehad, maar dat was toen wel toen ze een stuk goedkoper waren. Alleen Fifa 13 CR7 ging nog voor een miljoen nog watquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:23 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
in 5 jaar tijd nog nooit messi of ronaldo uit een pack gehad![]()
Dit is wel mijn beste pull in 4 jaar ofzo. Denk zelfs mijn beste ooit. Messi en Ronaldo waren volgens mij 6 ton ofzo toen ik ze in een pack had destijds.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn beste pulls waren dit jaar; IF Tevez en IF Rodriguez (390K ofzo) uit een toernooi pack
Vorig jaar nog TOTS Baines + Hazard en in 11 Gerrard (160K)
Dit jaar minste geld (20 eu) er in gestopt en na 2 maand al best een dik team
Ik moet ook nog steeds een Legend uit een pack hebben. Beste pulls dit jaar so far zijn
2x Hazard
2x Lewandowski
2x Reus
En dan nog IF Higuain
En dan nog veel spelers van ongeveer 50k![]()
Valt me tegen dat er gewoon nog geen 1 op de markt is na al die special packsquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:32 schreef The_Yakuza het volgende:
Laudrup ziet er qua stats wel goed uit![]()
vast weer 'vergeten', net als Bale vorig jaarquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Valt me tegen dat er gewoon nog geen 1 op de markt is na al die special packs
IF Rodriguez, Robben, Aguero, Neymarquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:30 schreef The_Yakuza het volgende:
Mijn beste pulls waren dit jaar; IF Tevez en IF Rodriguez (390K ofzo) uit een toernooi pack
Vorig jaar nog TOTS Baines + Hazard en in 11 Gerrard (160K)
Dit jaar minste geld (20 eu) er in gestopt en na 2 maand al best een dik team
Dat zijn de beste geweest van mij. Duurste dus Robben![]()
Nou mn team eens uitporberen in de nieuwe cup
Na 3 weken ofzo weer eens een potjeFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Zou me niks verbazen inderdaad. Das wel een faal.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:35 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
vast weer 'vergeten', net als Bale vorig jaar
Ben nu even aan het kijken voor Valderrama. Die is flink gezakt vandaag. Teampje maken met hem en IF Pogba en dan wat andere serie a Colombianen erbij![]()
Die legend lijkt me echt bagger, zonde van je coinsquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen inderdaad. Das wel een faal.
Ben nu even aan het kijken voor Valderrama. Die is flink gezakt vandaag. Teampje maken met hem en IF Pogba en dan wat andere serie a Colombianen erbijFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Mijn absolute hoogtepunt was mijn Messi in FUT13. Het was ook zo dat ik packs aan het openen was op bed in de ochtend en ik had een belangrijk telefoontje. Tijdens het bellen verder gegaan met openen en toen kwam Messi. Ik heb me echt moeten inhouden dat ik niet uit me plaat ging. Was wel mooi moment![]()
Ik kan ook voor Okocha gaan en dan Onazi op het middenveld naast Pogbaquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Die legend lijkt me echt bagger, zonde van je coins![]()
die lijkt me ook kutquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan ook voor Okocha gaan en dan Onazi op het middenveld naast Pogba
tenzij je veel skillz doetFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
doe het niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
w00t kan ik alsnog m'n coins weggooien![]()
nopequote:Op zaterdag 29 november 2014 01:29 schreef ThadCastle het volgende:
hey tim heb jij ooit een legend uit een pack gehad?
gr gr
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tweede pack nog slechter dan de eerste. Coins op en geen dure spelers meer
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Duitserquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:32 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet ook nog steeds een Legend uit een pack hebben. Beste pulls dit jaar so far zijn
2x Hazard
2x Lewandowski
2x Reus
En dan nog IF Higuain
En dan nog veel spelers van ongeveer 50k![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
4x een duitser als duurste speler.quote:
lijkt mij duidelijk een voorliefde.let maar niet op mij
even wat in slaan ben ik weer weg.
#FreeTrapz![]()
2x een duitser?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
4x een duitser als duurste speler.
lijkt mij duidelijk een voorliefde.let maar niet op mij
even wat in slaan ben ik weer weg.
Nog 8000 packs op de xbox beschikbaar. Net 1 pack geopend met wat aardige spelers maar niet zoveel meer waard zijn
Fabregas
Marchisio
Oscar
Balotelli
Chiellini
Niet slecht toch![]()
is dat niet -70k dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:17 schreef Maver24 het volgende:
Nog 8000 packs op de xbox beschikbaar. Net 1 pack geopend met wat aardige spelers maar niet zoveel meer waard zijn
Fabregas
Marchisio
Oscar
Balotelli
Chiellini
Niet slecht toch
mn nieuwe team loopt als een trein tot nu toe
Bale is echt de perfecte rm en Suarez is gewoon nog sterk ook + kopt ook gewoon ballen er inFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Als een malle matuidi's aan het inslaan hierquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:20 schreef The_Yakuza het volgende:
mn nieuwe team loopt als een trein tot nu toe
Bale is echt de perfecte rmmeeste profit gok ik zo
Truste
#FreeTrapz![]()
Toch maar Valderrama gekocht voor 650k. Is het niks kan ik hem zonder verlies verkopen
Ook even IF Pogba gehaald. Denk dat ik Suarez ook nog even haal![]()
Suarez is echt veel beter dan Aguero. Aguero wordt de hele tijd van de bal afgeneuktFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
hoe zet je die in je team dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:35 schreef Maver24 het volgende:
Toch maar Valderrama gekocht voor 650k. Is het niks kan ik hem zonder verlies verkopen
Ook even IF Pogba gehaald. Denk dat ik Suarez ook nog even haal
4312 denk ik met James erbij en dan nog een legend erbij voor de link met Valderrama. Denk Nevillequote:Op zaterdag 29 november 2014 02:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
hoe zet je die in je team dan?![]()
Wat zal jij lekker slapenquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:03 schreef Maver24 het volgende:
Zoo. Even Suarez voor 450k binnen geharkt. Goedkoopste bin is 480k. Nu echt naar bed toe![]()
Nu maar hopen dat de markt weer aan trekt![]()
good night
#FreeTrapz![]()
tering, zoveel vertrouwen in?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:08 schreef FCsuarez het volgende:
Nu maar hopen dat de markt weer aan trekt![]()
[ afbeelding ]
good nightFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Die laatste patch is echt een verbetering; speelt echt goed nu
Amper LBY, amper achterlijke verdedigers, kick off dribble lukt amper tegen mij en keepers lijken zelfs wat beter.
Alleen nu die gold cup nog fixen en The_Yakuza heeft weer plezier aan fifa
Jij ziet toch ook wel dat je middenvelders bij de aftrap beter staan en dat LBY veel minder accuraat is?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Nee en neequote:Op zaterdag 29 november 2014 03:34 schreef The_Yakuza het volgende:
Jij ziet toch ook wel dat je middenvelders bij de aftrap beter staan en dat LBY veel minder accuraat is?![]()
nou ja IFs waren alweer gestegen. Gekocht voor 2.5 en goede hoop dat hij snel weer richting 6 gaat.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:08 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
tering, zoveel vertrouwen in?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
lekker boeiendquote:Op zaterdag 29 november 2014 08:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou ja IFs waren alweer gestegen. Gekocht voor 2.5 en goede hoop dat hij snel weer richting 6 gaat.![]()
Nou mag iedereen ook nog even 15k packs openenGelukkig geeft EA de markt ruimte om te herstellen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik dacht if hernandezquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:42 schreef Maver24 het volgende:
Mijn absolute hoogtepunt was mijn Messi in FUT13. Het was ook zo dat ik packs aan het openen was op bed in de ochtend en ik had een belangrijk telefoontje. Tijdens het bellen verder gegaan met openen en toen kwam Messi. Ik heb me echt moeten inhouden dat ik niet uit me plaat ging. Was wel mooi moment![]()
Ik dacht dat dat black friday bedoeld was voor uitzonderlijke aanbiedingen. Heb hier alleen de standaard rommel voorbij zien komen die EA altijd aanbiedt. Jammer dat ze niet voor een gelimiteerd aantal packs een echt happy hour hebben gedaan o.i.d. Net als in de kroeg, 2e gratis ofzo. Maar aan de prijzen te zien is men er toch massaal in opgegaanquote:Op zaterdag 29 november 2014 09:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou mag iedereen ook nog even 15k packs openenGelukkig geeft EA de markt ruimte om te herstellen
Klopt, en eigenlijk zijn het idd niet eens echt aanbiedingen, gewoon packs die niet veel voorkomen maar value for money, zoals black friday hoort te zijn, is het normaal gesproken niet neequote:Op zaterdag 29 november 2014 09:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat black friday bedoeld was voor uitzonderlijke aanbiedingen. Heb hier alleen de standaard rommel voorbij zien komen die EA altijd aanbiedt. Jammer dat ze niet voor een gelimiteerd aantal packs een echt happy hour hebben gedaan o.i.d. Net als in de kroeg, 2e gratis ofzo. Maar aan de prijzen te zien is men er toch massaal in opgegaan
Elke dag![]()
Hopen dat ze dit jaar 6 jaar fut ook gaan vierendat waren nog een mooie packs vorig jaar
#FreeTrapz![]()
Zoiets had ik eigenlijk verwacht, packs die vrijwel altijd winst opleveren. Al leveren deze packs vast ook winst op. Voor EA. Maar ook voor vipcoinsfifa en dat soort sites. De prijs was ¤ 6,99 per 100Kquote:Op zaterdag 29 november 2014 09:56 schreef FCsuarez het volgende:
Hopen dat ze dit jaar 6 jaar fut ook gaan vierendat waren nog een mooie packs vorig jaar
En nu nog maar ¤ 4,54. Maandag zal het wel weer met een 2 beginnen
En dan richting TOTY weer omhoog drijven die prijsquote:Op zaterdag 29 november 2014 10:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zoiets had ik eigenlijk verwacht, packs die vrijwel altijd winst opleveren. Al leveren deze packs vast ook winst op. Voor EA. Maar ook voor vipcoinsfifa en dat soort sites. De prijs was ¤ 6,99 per 100KEn nu nog maar ¤ 4,54. Maandag zal het wel weer met een 2 beginnen
ze kopen het toch wel.
je kan nu nog de boel de deur uit doen voor 3euro + en straks terug kopen voor 2
#FreeTrapz![]()
Kan ik toch mooi een kwart tank volgooienquote:Op zaterdag 29 november 2014 10:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En dan richting TOTY weer omhoog drijven die prijsze kopen het toch wel.
je kan nu nog de boel de deur uit doen voor 3euro + en straks terug kopen voor 2
Afgelopen maandag stond 200k coins op 1,40 voor de PC.quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zoiets had ik eigenlijk verwacht, packs die vrijwel altijd winst opleveren. Al leveren deze packs vast ook winst op. Voor EA. Maar ook voor vipcoinsfifa en dat soort sites. De prijs was ¤ 6,99 per 100KEn nu nog maar ¤ 4,54. Maandag zal het wel weer met een 2 beginnen
Hele week gestegen en nu op 3,58![]()
Echt spijt dat ik maandag niks gekocht hebt![]()
Ach, je hebt je toch mooi 1,40 vermenigvuldigd met het aantal coins dat je wilde kopen bespaard. Komen vast nog wel betere prijzen langs dit jaar hoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:10 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Afgelopen maandag stond 200k coins op 1,40 voor de PC.
Hele week gestegen en nu op 3,58![]()
Echt spijt dat ik maandag niks gekocht hebt
Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt Robben aan te schaffen. Die gaat deze editie van FUT niet meer de deur uit, wat een idioot goede spelerTwijfelde tussen hem en Bale, maar het lijkt me heel sterk dat Bale nóg beter is
Bovenstaande heeft Maver24 zojuist een ODOL bezorgd.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:24 schreef Maver24 het volgende:
Suarez 60k duurder dan vannacht. Lekker lekker![]()
Ja, alles, alles, kan een mens gelukkig makenquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:28 schreef Mandekker het volgende:
[..]
Bovenstaande heeft Maver24 zojuist een ODOL bezorgd.Maar diep van binnen lach ik.![]()
HAHAHAHAH XBONE HAHAHAH NOOBquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:31 schreef Maver24 het volgende:
Er was wel degelijk een Laudrup op de markt geweest voor 8m en 10m.pfffDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
PS4
Elke dag![]()
Gewoon weer om te melden dat zijn speler gestegen isquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:46 schreef Freire het volgende:
Paar dagen niet meegelezen, maar maver = back ?![]()
denk bale beter op rm is en robben op rw en rfquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt Robben aan te schaffen. Die gaat deze editie van FUT niet meer de deur uit, wat een idioot goede spelerTwijfelde tussen hem en Bale, maar het lijkt me heel sterk dat Bale nóg beter is
Klopt, althans, dat denk ik ook. Robben als RF in een 4-3-2-1 speelt geniaal. Alleen aan de linkerflank heb ik Depay - Wijnaldum en die Mexicaanse LB wiens naam op Cuadrado lijkt. Depay is goed, maar denk dat ik hem op termijn toch ga vervangen omdat die andere 2 niet echt toppers zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:03 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
denk bale beter op rm is en robben op rw en rfMaar diep van binnen lach ik.![]()
Nog altijd 2* weak footquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Vela krijgt een IF woensdag trouwens, weet niet of het al gepost is. Hattrick op RM/RW![]()
1 op de 10 tegenstanders waar ik tegen speel durft van verder dan 2 meter te schieten, dus dat boeit weinig dit jaar.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 op de 10 tegenstanders waar ik tegen speel durft van verder dan 2 meter te schieten, dus dat boeit weinig dit jaar.
En die andere 9 rennen langs de keeper om hem vervolgens in leeg doel te schuiven![]()
![]()
bohh, eindelijk een goede (lees: snelle) silver Franse CB. Uit de Ligue 1 dan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:17 schreef DutchSL het volgende:
Ook kans op een IF Fanni als CB (scoorde in een 2-0).![]()
Ja want Zouma en Koulibaly zijn egt slegtquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
bohh, eindelijk een goede (lees: snelle) silver Franse CB. Uit de Ligue 1 dan.
e: ninja edit![]()
![]()
hahahaquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:21 schreef Freire het volgende:
[..]
Ja want Zouma en Koulibaly zijn egt slegt
e: ninja edit![]()
120 minuten in de aanval en toch 1-1 tegen parkthebuswanker. Hij had 1 doelpoging
En dan pingels verliezen en disconnect krijgen (altijd na finale met verlenging) dus ook geen team of the tournament coins terwijl die prijs me niet kon ontgaan. Genieten weer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe kun je zien dat je tegenstander park the bus speelt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:30 schreef Tim86 het volgende:
120 minuten in de aanval en toch 1-1 tegen parkthebuswanker. Hij had 1 doelpoging
En dan pingels verliezen en disconnect krijgen (altijd na finale met verlenging) dus ook geen team of the tournament coins terwijl die prijs me niet kon ontgaan. Genieten weer.
Je denkt dat je alleen op het doel afgaat, totdat je vlak voor het doel 4 tot 5 verdedigers tegenkomt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoe kun je zien dat je tegenstander park the bus speelt?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
De verdediging van park the bus staat heel ver naar achter dus als je dan de bal ergens afpakt, je loopt over het middenveld en pas tegen de 16 zie je zijn verdediging dan weet je dat hij park the bus heeft. Ook zie je het als hij de bal heeft, als de spitsen heel ver op eigen helft staan dan heeft hij park the bus.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoe kun je zien dat je tegenstander park the bus speelt?![]()
Aha, ik zal er eens op letten. Al zal dat ongetwijfeld ook iets zijn dat irritatie gaat geven
EAidsquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:30 schreef Tim86 het volgende:
![]()
![]()
Wtf heb 2 Choupo's voor 15k gelist en allebei verkocht
Elke dag![]()
Heb je ook blikken schultenbrau op je bureau staan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ame_beeldscherm.html
[ afbeelding ]
collega gespot![]()
ik heb wel zo'n kentekenplaatje met mijn naam bij mijn monitor liggenquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb je ook blikken schultenbrau op je bureau staan?![]()
![]()
Welcome to hellquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Eindelijk toegetreden tot divisie 3Ik geef mijn anus even rust op het moment
Elke dag![]()
Is er ook maar IETS dat je kunt doen aan een stotterend / laggend potje?
Ik sta op het punt mijn controller uit het raam te gooien ondanks dat ik 2 - 0 voor sta bij rust.![]()
Te veel ebola negers.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een hybrid, 4 competities 3 nationaliteiten[ afbeelding ]
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Je controller uit het raam gooien schijnt inderdaad te helpenquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:23 schreef dolf1010 het volgende:
Is er ook maar IETS dat je kunt doen aan een stotterend / laggend potje?
Ik sta op het punt mijn controller uit het raam te gooien ondanks dat ik 2 - 0 voor sta bij rust.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Mijn team heeft 8 nationaliteiten en 3 competitiesquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
gr grFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Niet echt spectaculairquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elke dag![]()
Ik ben al bijna een half uur op zoek naar een tegenstander in de finale van de silver cupEn ik vind niks.
![]()
jullie mam ookquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:29 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Mijn team heeft 8 nationaliteiten en 3 competities
gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
11 nationaliteiten 1 competitie hierquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:29 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Mijn team heeft 8 nationaliteiten en 3 competities
gr gr![]()
![]()
Dat krijg je er van als je op een xbox 360 blijft spelenquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben al bijna een half uur op zoek naar een tegenstander in de finale van de silver cupEn ik vind niks.
![]()
![]()
matchmaking lijkt voor mij ook alleen maar brakker te worden in cupsquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je op een xbox 360 blijft spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vergeet niet one love natuurlijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
11 nationaliteiten 1 competitie hierFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Geen 1 van mijn teams is spectaculair, maar er zitten wel spelers in die ik nog wel uittesten (de LB, RB en de ST)quote:![]()
wow so much hatequote:Op zaterdag 29 november 2014 13:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je op een xbox 360 blijft spelen
Het lag aan EA denk ik, er stond dat er issues waren met tournaments.![]()
Waarom wil je niet toegeven dat je 360 gewoon gedateerd is?quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
wow so much hate
Het lag aan EA denk ik, er stond dat er issues waren met tournaments.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
die melding krijg ik iedere dagquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
wow so much hate
Het lag aan EA denk ik, er stond dat er issues waren met tournaments.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil van mijn BPL team een 4-3-2-1 maken.
Welke voorhoede zal ik nemen?
Schurrle - Aguero - Navas (ervaringen van RF spelers zijn welkom trouwens)
Of:
Hazard - Costa - NavasMaar diep van binnen lach ik.![]()
Hazard - Aguero - Alexisquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik wil van mijn BPL team een 4-3-2-1 maken.
Welke voorhoede zal ik nemen?
Schurrle - Aguero - Navas (ervaringen van RF spelers zijn welkom trouwens)
Of:
Hazard - Costa - Navas
If Alexis is heel goed hier, Navas moet je sowieso niet aan beginnen, dan liever nog Mirallas![]()
De 2 keuze opties zijn samengesteld op basis van budget, het is Hazard of Aguero helaasquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hazard - Aguero - Alexis
If Alexis is heel goed hier, Navas moet je sowieso niet aan beginnen, dan liever nog MirallasMaar diep van binnen lach ik.![]()
Dan balotelli of vargas voor agueroquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De 2 keuze opties zijn samengesteld op basis van budget, het is Hazard of Aguero helaas![]()
![]()
hoezo nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:43 schreef Maver24 het volgende:
PSV - Feyenoord gaat niet door dinsdagavond![]()
het is allemaal de schuld van de NSquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Iets met vervoer ofzo. Kijk maar bij ad.nl![]()
![]()
Ik snap nog niet steeds niet waarom deze wedstrijd niet gewoon naar zondag avond verplaatst kon worden![]()
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:10 schreef Kiid het volgende:
Ik snap nog niet steeds niet waarom deze wedstrijd niet gewoon naar zondag avond verplaatst kon worden![]()
![]()
Potje?quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Denk wel het meest duitse teampje wat ik ooit heb gemaakt...
Rodriguez 93 crossing
Lichtsteiner 91 crossing
Van Persie 92 volleys
Falcao 90 volleys
5atb-alloutattack-fullpressure-crossspamming-volleysquad![]()
Je moet mij natuurlijk geen woorden in de mond gaan leggen op basis van jouw verwachtingen. Feyenoord stond oorspronkelijk om (half 1?) op het programma. Speel je die wedstrijd 8 uur later om kwart voor negen dan zit er meer dan 48 uur tussen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als het Feyenoord was had je moord en brand geschreeuwd dat ze te weinig rust kregen![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet mij natuurlijk geen woorden in de mond gaan leggen op basis van jouw verwachtingen. Feyenoord stond oorspronkelijk om (half 1?) op het programma. Speel je die wedstrijd 8 uur later om kwart voor negen dan zit er meer dan 48 uur tussen.![]()
![]()
wel trage middenveldersquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Denk wel het meest duitse teampje wat ik ooit heb gemaakt...
Rodriguez 93 crossing
Lichtsteiner 91 crossing
Van Persie 92 volleys
Falcao 90 volleys
5atb-alloutattack-fullpressure-crossspamming-volleysquad![]()
Je weet zelf ook dat hij gelijk heeft.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker makkelijk zo'n reactie pikketanis![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Over 5-10 minuutjes
[..]
Hopelijk blijven ze een beetje achterin hangen dan![]()
![]()
Gebed zonder eind als je je argumenten baseert op veronderstellingen. Ik had liever de wedstrijd om 20.45 gezien dan dat hij nu weer ergens tussen wordt gepropt. En dat had ik ook gezegd als het Feyenoord was.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat hij gelijk heeft.
[quote]Op zaterdag 29 november 2014 15:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat hij gelijk heeft.![]()
Maar dan had je het alsnog geroepen. En al helemaal als Feyenoord verloor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gebed zonder eind als je je argumenten baseert op veronderstellingen. Ik had liever de wedstrijd om 20.45 gezien dan dat hij nu weer ergens tussen wordt gepropt. En dat had ik ook gezegd als het Feyenoord was.
Zelfs nu met meer rust weet ik niet of Psv het gaat redden.![]()
![]()
Pirlo dribbelt 4 man uit en scoort
Vervolgens in de 103e minuut bij een gelijkspel, terwijl ik op parkeer de bus stond, een heerlijke paas va n pirlo en afgemaakt door higuain.
Daarna ragequit van die ander![]()
![]()
brilliequote:Op zaterdag 29 november 2014 15:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Maar dan had je het alsnog geroepen. En al helemaal als Feyenoord verloor.
Park the busquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:28 schreef dolf1010 het volgende:
Pirlo dribbelt 4 man uit en scoort
Vervolgens in de 103e minuut bij een gelijkspel, terwijl ik op parkeer de bus stond, een heerlijke paas va n pirlo en afgemaakt door higuain.
Daarna ragequit van die ander
Parkeer de bus
Parkeer de bus bij een gelijke stand
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neem maar van mij Hugo dat ik dat echt niet had geroepen. Als Feyenoord had verloren van Psv dan had ik gezegd dat het met het weer te maken had, Immers, scheidsrechter, Rutten, Kazim of noem het maar op.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Maar dan had je het alsnog geroepen. En al helemaal als Feyenoord verloor.
Ja ik had geen schijn van kans eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Park the bus
Parkeer de bus
Het was mijn fitnessteam dus ik hoopte op penalties![]()
![]()
wat een aidsjoch die dolf hequote:Op zaterdag 29 november 2014 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Park the bus
Parkeer de bus
dat hij terug naar xboxworld gaat, bah![]()
Ik heb dat 1 keer gedaan, dat park the bus. Ging natuurlijk gelijk fout. Het beste kun je gewoon door blijven voetballen en de aanval kiezen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Park the bus
Parkeer de bus
Parkeer de bus bij een gelijke standMaar diep van binnen lach ik.![]()
Het moet een beetje bij je eigen spel en filosofie passen. Als ik alleen maar ga LB+Yen en rennen +park the bus ga ik echt niet vaker winnen, maar veel van die kutventjes die ik tegenkom weten/kunnen alleen dat en zijn daar ook bedreven in.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb dat 1 keer gedaan, dat park the bus. Ging natuurlijk gelijk fout. Het beste kun je gewoon door blijven voetballen en de aanval kiezen.
Eerst kwam ik eigenlijk nooit park the bus tegen, maar veel ultra defensive omdat je dan tenminste nog spitsen diep hebt staan, maar nu lijkt iedereen naar park the bus te zijn overgestapt en spelen ze hun spitsen rond de middenlijn in die daarna alleen maar gaan rennen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb dat 1 keer gedaan, dat park the bus. Ging natuurlijk gelijk fout. Het beste kun je gewoon door blijven voetballen en de aanval kiezen.![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
wat een aidsjoch die dolf he
dat hij terug naar xboxworld gaat, bah![]()
![]()
Robben (speelt als CAM)
Huntelaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Man U is het nieuwe Arsenalquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:17 schreef dolf1010 het volgende:
Di maria eruit![]()
Meer uit voorzorg hoop ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
yeah right.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:34 schreef Maver24 het volgende:
Suarez is echt zo omtzettend goed in fifa. Beste spits by farmorgen verkoop je hem weer.
![]()
Brilliequote:Op zaterdag 29 november 2014 16:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
yeah right.morgen verkoop je hem weer.
![]()
Fer scoort. Maar speelt volgens mij LM
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
3 goals en een assistquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mooie streepquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:25 schreef StijnDa het volgende:
Holy shit. Van Persie wat een goalSnoeihard in de kruising
![]()
Alle Nederlanders scoren joh..Huntelaar, Vd Vaart, Fer, Verhaegh, Robben, Van Persie...nu wachten op de goal van Sneijder straks. Misschien dat Janmaat er zo nog eentje in prikt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Janmaatquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:
Alle Nederlanders scoren joh..Huntelaar, Vd Vaart, Fer, Verhaegh, Robben, Van Persie...nu wachten op de goal van Sneijder straks. Misschien dat Janmaat er zo nog eentje in priktDan eet ik een schoen.
![]()
even quotenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is het slim om nu al mijn speler te verkopen en dan tijdens TOTY weer terugkopen of moet ik nog een weekje of 1-2 wachten?![]()
Babel ook 2!quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:
Alle Nederlanders scoren joh..Huntelaar, Vd Vaart, Fer, Verhaegh, Robben, Van Persie...nu wachten op de goal van Sneijder straks. Misschien dat Janmaat er zo nog eentje in prikt![]()
bohhhhquote:
Best een leuke IF ook eventueel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoeveel zijn je teams waard?quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:33 schreef Brammess het volgende:
Is het slim om nu al mijn speler te verkopen en dan tijdens TOTY weer terugkopen of moet ik nog een weekje of 1-2 wachten?
En sowieso nog even houden johkan je lekker spelen en alles stijgt nog wel de aankomende weken door al die packs van gisteren
![]()
Wat reus zegt. Sowieso niet nu verkopen nu de prijzen heel laag zijn door gisteren. Ik zou idd 1 a 2 weken wachten als je het zo wil doen. Al zou ik eigenlijk vooral gewoon schijt hebben. Nu kan je dan straks ruim een maand (of langer) niet met je team spelen..beetje zonde. Als het lekker loopt gewoon houden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:33 schreef Brammess het volgende:
Is het slim om nu al mijn speler te verkopen en dan tijdens TOTY weer terugkopen of moet ik nog een weekje of 1-2 wachten?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF sanchez. kan er niets meestaat als ST misschien een keer als CAM gebruiken.
Ze lijken niet alleen de LB+Y gesloopt te hebben maar steekpassen in het algemeen 80% komt gewoon niet aan
#FreeTrapz![]()
jbgs, beste speler van het spelquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:40 schreef FCsuarez het volgende:
IF sanchez. kan er niets meestaat als ST misschien een keer als CAM gebruiken.
Ze lijken niet alleen de LB+Y gesloopt te hebben maar steekpassen in het algemeen 80% komt gewoon niet aan
Sinds die patch kan ik niet meer passen trouwens, dus dat ligt niet aan jou. Maar nog niet eens steekpasses..gewoon alles. Iedere wedstrijd domineren en amper iets creëren omdat iedere pass verder dan 5 meter mis gaat. Maar ik hoop dat het EAids is/was.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij komt gewoon nooit langs zijn CBquote:te klein voor mij denk ik. Skills gebruik ik sowieso niet.
#FreeTrapz![]()
IF Glen JohnsonAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Qua dribbling vind ik hem juist echt geniaal. Heel snel en explosief en door zijn balance en zieke agility amper van de bal te krijgen. Ik heb hem wel op CAM staan. En gebruik de 4* wel veel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij komt gewoon nooit langs zijn CBte klein voor mij denk ik. Skills gebruik ik sowieso niet.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit idd, normaal had je wel rond de 20 kansen in een wedstrijd nu zit het gewoon rond 6/7quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jbgs, beste speler van het spel
Sinds die patch kan ik niet meer passen trouwens, dus dat ligt niet aan jou. Maar nog niet eens steekpasses..gewoon alles. Iedere wedstrijd domineren en amper iets creëren omdat iedere pass verder dan 5 meter mis gaat. Maar ik hoop dat het EAids is/was.waarschijnlijk gewoon even wennen omdat iedereen alleen maar stay back aan al zijn spelers geeft.
#FreeTrapz![]()
Na een tijdje GTA gespeeld te hebben net weer mn eerste potje gespeeld433(5) speelde echt fantastisch
geen idee hoe het komt maar opeens zijn wingers veel belangrijker en combinatievoetbal is ook heel erg goed te doen, maar zoveel hadden ze bij die update niet aangepast toch?
![]()
Iedere week zie ik jou posten dat een bepaalde formatie geweldig is en een week later heb je het team weer verkocht of een andere formatie...Maver 2.0quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:45 schreef rolls-reus het volgende:
Na een tijdje GTA gespeeld te hebben net weer mn eerste potje gespeeld433(5) speelde echt fantastisch
geen idee hoe het komt maar opeens zijn wingers veel belangrijker en combinatievoetbal is ook heel erg goed te doen, maar zoveel hadden ze bij die update niet aangepast toch?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kloptquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere week zie ik jou posten dat een bepaalde formatie geweldig is en een week later heb je het team weer verkocht of een andere formatie...Maver 2.0raak snel op dingen uitgekeken
![]()
![]()
De silver finale met 2-6 gewonnen, dat Liga MX/BBVA team is echt wel mijn beste team met die 3 voorin (Arroyo, Jimenez en Aquino) Ik ga denk ik ook 4-3-3 (4) in mijn BPL team spelen. En Cleverley kan gewoon niet scoren.![]()
54 finishingquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
De silver finale met 2-6 gewonnen, dat Liga MX/BBVA team is echt wel mijn beste team met die 3 voorin (Arroyo, Jimenez en Aquino) Ik ga denk ik ook 4-3-3 (4) in mijn BPL team spelen. En Cleverley kan gewoon niet scoren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
60-80k oidquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hoeveel zijn je teams waard?
En sowieso nog even houden johkan je lekker spelen en alles stijgt nog wel de aankomende weken door al die packs van gisteren
![]()
Ja dat is wel gebleken. Dan haal ik toch maar Diame voor op RCM en dan Morrison CAM. Ik vind die aanvallers (Assaidi en Dyer) het geld ook niet waard.quote:![]()
Falcao!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou ik straks gewoon lekker blijven spelen met je team. februari koop je waarschijnlijk voor een euro 100K.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan boeit het toch helemaal niksgewoon houden die handel
Ja, maar ik wil Lewandowski weer halenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan boeit het toch helemaal niksgewoon houden die handel
Ik heb tot kerst toch geen tijd meer om te spelen. Ik wil eigenlijk gewoon maximaal aantal munten cashen en dan rond TOTY kijken wat ik kan en wil makenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zou ik straks gewoon lekker blijven spelen met je team. februari koop je waarschijnlijk voor een euro 100K.![]()
Dan zou ik het nu nog houden en rond kerst de handel verkopen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar ik wil Lewandowski weer halen
[..]
Ik heb tot kerst toch geen tijd meer om te spelen. Ik wil eigenlijk gewoon maximaal aantal munten cashen en dan rond TOTY kijken wat ik kan en wil makenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lewa is ook niet ineens 60k met TOTY hoor.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Komen nog de inkomsten van een 100k pakje bij, ik hoop dat ik daar 20-30k uit kan halen. Hopelijk heb ik dan met TOTY 110k oidquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:54 schreef Tim86 het volgende:
Lewa is ook niet ineens 60k met TOTY hoor.![]()
Dan koop je volgende week 100k voor 2 euro en dan kan je lewa halenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar ik wil Lewandowski weer halen
[..]
Ik heb tot kerst toch geen tijd meer om te spelen. Ik wil eigenlijk gewoon maximaal aantal munten cashen en dan rond TOTY kijken wat ik kan en wil maken![]()
![]()
Coins zijn wel nog steeds bizar duur nu. zijn vandaag ook gewoon omhoog gegaan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan koop je volgende week 100k voor 2 euro en dan kan je lewa halen
Vanmorgen verkoop 3.1 nu al 3.9 per 100KPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
'Bizar duur', vroeger verkocht ik ze het hele jaar rond voor rond de 10 euro met uitzondering van de laatste paar maanden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Coins zijn wel nog steeds bizar duur nu. zijn vandaag ook gewoon omhoog gegaan.
Vanmorgen verkoop 3.1 nu al 3.9 per 100K![]()
Toen waren er ook nog geen coin botters en wat je een koning als je 2 miljoen had. nu is 2 miljoen standaard.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
'Bizar duur', vroeger verkocht ik ze het hele jaar rond voor rond de 10 euro met uitzondering van de laatste paar maanden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Toen waren er ook nog geen coin botters en wat je een koning als je 2 miljoen had. nu is 2 miljoen standaard.
Blijft het jammer vinden. Niet vanwege het verkopen, maar puur dat het zó om coins draait. De return in packs is echt heel erg laag en je zal nooit een super team krijgen als je het puur moet doen van het spelen van wedstrijden. Als jij een maand hardcore speelt dan is die Ronaldo ook weer met 500k gestegen![]()
Dit. In de tijd dat ik nog blij was met dealtjes van 3k winstquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
'Bizar duur', vroeger verkocht ik ze het hele jaar rond voor rond de 10 euro met uitzondering van de laatste paar maanden.![]()
![]()
al is het wel weer fijn dat je voor 2 euro 12/13 packs kan kopen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt.
Blijft het jammer vinden. Niet vanwege het verkopen, maar puur dat het zó om coins draait. De return in packs is echt heel erg laag en je zal nooit een super team krijgen als je het puur moet doen van het spelen van wedstrijden. Als jij een maand hardcore speelt dan is die Ronaldo ook weer met 500k gestegen
gezien de shit die je daar gemiddeld in krijgt
#FreeTrapz![]()
Dat is dan wel weer zo. Tientje ertegen aan en je kan weer een pack of 40 openenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als is het wel weer fijn dat je voor 2 euro 12/13 packs kan kopen.
gezien de shit die je daar gemiddeld in krijgt![]()
Dikke week niet gespeeld (bezig met PS3 games), nu voor het eerst weer. Eerste potje totaal overklast en ragequit ( ja), tweede potje was ik beter maar vloog mijn verbinding er uit bij 0-0 en derde potje pure aids met 3-2 verloren omdat mijn IF Szcnogwat een terugspeelbal drie meter van zijn voet laat springen
Ik ga maar weer Unity spelen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: