SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Wat de fuck dat filmpje met die kunstarm
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Inmiddels al een beetje bijgekomen van gister?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Matige TT maar ik zal het toestaan na de gebeurtenissen van gisteravond.![]()
ja hoor, heb vandaag al weer een paar ritten achter de rug.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inmiddels al een beetje bijgekomen van gister?maar die rit naar Glasgow was wel slopend ja.
![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja hoor, heb vandaag al weer een paar ritten achter de rug.maar die rit naar Glasgow was wel slopend ja.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bedoel je scoop turn?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:02 schreef dolf1010 het volgende:
Hoe sleep je de bal ? ( draaien zeg maar )![]()
Ziekquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:34 schreef DutchSL het volgende:
Waar is vd Gijp? (zet hem nu pas aan)
Boskamp en Kraaij zal wel één grote Feyenoord circlejerk worden![]()
![]()
Die ja!quote:
Ik doe steeds fake shot maar scoop turn lukt niet![]()
Kan sowieso alleen maar met spelers met skills hequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:38 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Die ja!
Ik doe steeds fake shot maar scoop turn lukt niet4* skills voor stilstaand en 5* skills voor in de loop volgens mij.
![]()
L1+R1 en de stick 180 graden de tegenovergestelde richting houden werkt ook vrij goedquote:
Beetje raar begin van het filmpje. Niet op letten
Maar diep van binnen lach ik.![]()
En hard ookquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Meh de prijzen zijn alweer gestegen....maar zometeen 50k packs en 100k packs
![]()
![]()
De prijs van het team wat ik wil maken is van 160 naar 180k gegaan... Kan hem nog steeds betalen maar het moet niet veel gaan stijgen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En hard ookmaar zometeen 50k packs en 100k packs
Echt een heerlijk smerig team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was de lightning ronde eigenlijk?![]()
Ik heb maar snel een BPL silver team bij elkaar gekocht.. Dyer voor 18.250 en Assaidi voor 55k, die zijn nu alweer gestegen.![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De prijs van het team wat ik wil maken is van 160 naar 180k gegaan... Kan hem nog steeds betalen maar het moet niet veel gaan stijgen.
Echt een heerlijk smerig team
25k packs met 12 shinies, maar ze waren al in anderhalve minuut weg. Ik had 1 pack met o.a. Dani Alves (dus profit).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was de lightning ronde eigenlijk?![]()
![]()
sorry sorry ik zal het echt nooit meer doenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:45 schreef Rijst het volgende:
ik geef je 1 minuut om die link te verwijderen.![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja hoor, heb vandaag al weer een paar ritten achter de rug.maar die rit naar Glasgow was wel slopend ja.
Nog geen pech gehad onderweg?
![]()
Pas op!quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
sorry sorry ik zal het echt nooit meer doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: