Dominosteentjes.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
SBS6 moet weer belspelletjes uitzenden om het niveau wat op te krikken. Sinds het verdwijnen van de Cuil en Koos Stompie is dat namelijk bedroevend.
Oh ja, domino D-Day met Robin Paul Weijers. Ja, dat was altijd genieten in het pyamaatje met natte haartjes.quote:
Man man man. Moet je dan altijd blijven janken om MH17?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:36 schreef Jivis het volgende:
Eerst even lekker lachen en dan over MH17 praten. Hadden ze daar niet beter mee kunnen openen?
Andersom ook lastig. Heb je de rest van de uitzending zo'n grafsfeer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:36 schreef Jivis het volgende:
Eerst even lekker lachen en dan over MH17 praten. Hadden ze daar niet beter mee kunnen openen?
Uit welk jaar komt dit?quote:
Toen was ik nog niet cool genoeg voor de plaatselijke hood, misschien dat ik het daarom gemist heb.quote:
Toen luisterde je nog naar OPW?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet cool genoeg voor de plaatselijke hood, misschien dat ik het daarom gemist heb.
Dankzij Aliyaah rolde ik zo de puberteit in. En toen ging ze dood.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet cool genoeg voor de plaatselijke hood, misschien dat ik het daarom gemist heb.
Eeuwig zondequote:Op vrijdag 28 november 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dankzij Aliyaah rolde ik zo de puberteit in. En toen ging ze dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |