quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:36 schreef Oliver23 het volgende:
Vroeger zonder BN'ers had je nog pas echte helden!!!
Marcel, winnaar 2009SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indiaan FrankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Olga, winnares 2006SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrachtwagenchauffeur BjornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Fries DouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De grote manipulator MickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
douwe die niks kon behalve scheten laten
vind het met die bn'ers nog steeds wel vermakelijk maar met overleven heeft het helaas niks meer te maken. Vind het ook verdacht dat je nooit iets ziet waar ze slapen. Volgens mij hebben ze gewoon een kampje 100 meter verder waar iedereen een eigen bedje ofzo heeft. Nu gaat het alleen maar over de komende proef en dan nog 10 minuten wie wat gaat stemmen.
Weet iemand trouwens of die proeven en eilanden identiek zijn aan de buitenlandse versies? Kan me niet voorstellen dat ze dat allemaal steeds opbouwen voor 1 lullig proefje![]()
+1quote:I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Krystl
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Krystl, je hebt geen fuck verdiend aan je plaats. Je zit er alleen nog in omdat niemand je een risico vindt.Geen referral hier.![]()
"Ik heb gewoon 8 chicks naar huis gespeeld" Rot opAlleen die ene met die zwaarden kun je soortvanminofmeereenbeetje op je naam schrijven.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Vloekerdevloek
Dat ze ook niet ziet dat ze alleen maar gebruikt werd door freddy en kay om samen in de finale te komenquote:Op donderdag 11 december 2014 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Ik heb gewoon 8 chicks naar huis gespeeld" Rot opAlleen die ene met die zwaarden kun je soortvanminofmeereenbeetje op je naam schrijven.
![]()
Nou tjop dat popje er uit. Zal wel weer niet
Productieteam:quote:Op donderdag 11 december 2014 20:41 schreef jatochneetoch het volgende:
Ook telkens dat er "opeens" een brief in een boom hangt
"jongens, even niet kijken hoor"
"oke, draai je maar om en doe net alsof je verbaasd bent"
Zoiets![]()
![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:41 schreef jatochneetoch het volgende:
Ook telkens dat er "opeens" een brief in een boom hangtik zat ook al te denkn hee
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Sow dat ging best hardOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Forum Opties Forumhop: Hop naar: