Uiteraardquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:35 schreef houdjemond het volgende:
Hakkuhbar ! Supergabber ! Ruben vd Meer.
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze moest ik opzoeken. Erg leuke vraag.
Franse rivier plus omgebouwde celeb....quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:47 schreef houdjemond het volgende:
Als tegenwoordig een plastisch chirurg uit de school klapt, houden ze in Hollywood hun hart ... en hun valse borsten vast.
Dit maar om te zeggen dat het tegenwoordig "in" is om je te laten bijwerken. En dan nu onze vraag : Welke rivier en tevens "gepimpte" celeb stroomt onder het kasteel van Chenonceau?
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Franse rivier plus omgebouwde celeb....
is het Cher ?
Je fapt erop?quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:07 schreef houdjemond het volgende:
Pfff.. Ze stond wel in de playboy ( waarom weet ik dit soort dingen)
Ik had het ook niet over bij jezelf fappenquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Fappen zonder pener is moeilijk
Daar was ze wel te zien maar niet als deelneemster maar als personeel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:12 schreef HPLC het volgende:
Gokje op de Gouden Kooi, maar zal wel niet
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over bij jezelf fappen
je mag ook gewoon toto zeggen hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]Hoe dan -kijk schat Melisa- *doet handenarbeid bij meneer HJM-
Dan moet ik afhakenquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar was ze wel te zien maar niet als deelneemster maar als personeel.
Tip het is nog langer geleden.
Pfff.. dat sletteneiland? Hotel nogwat.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar was ze wel te zien maar niet als deelneemster maar als personeel.
Tip het is nog langer geleden.
Warm.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Pfff.. dat sletteneiland? Hotel nogwat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |