nee in MYquote:Op donderdag 27 november 2014 22:07 schreef Kally het volgende:
Kut, Fogel wil je are in our veranderen
Ik ben niet dit volledige topic hequote:
Ik heb hier geen rechten.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:07 schreef Kally het volgende:
Kut, Fogel wil je are in my veranderen
Dan doe je het lekker nietquote:
Het aanrechtquote:
Ga naar je nest danquote:
Wil je het daar doen?quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Lucky me![]()
* Viro houd triceps boven zijn nek
Ik heb het druk, via skype, op mijn knieen, op het aanrecht...quote:
en hoofdpijn zeker.... Vrouwenquote:Op donderdag 27 november 2014 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het druk, via skype, op mijn knieen, op het aanrecht...
#teamparacetemolquote:Op donderdag 27 november 2014 22:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
en hoofdpijn zeker.... Vrouwen
Lekker toch?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij doet de verzoekjes?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beetje moe nuquote:
"tonijn"quote:
Wel ja...de vogeltjesdans kan er ook nog wel bijquote:
quote:
Een tentakel groeit soms zomaar spontaan, telt dat?quote:
Voor 1 doe ik het niet hoorquote:Op donderdag 27 november 2014 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een tentakel groeit soms zomaar spontaan, telt dat?
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:20 schreef Kally het volgende:
Ik haak af, wekker vroeg vroeger, vroegst
Bedankt Fokker
Slaap lekker!quote:Op donderdag 27 november 2014 22:20 schreef Kally het volgende:
Ik haak af, wekker vroeg vroeger, vroegst
Bedankt Fokker
Woeiquote:
Ja nu weer welquote:
Nee...ohja toch.quote:
dit?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee...ohja toch.
Maar dit zou ik ook kunnen draaienalleen wat minder goed op elkaar afgestemd.
Baasch!quote:
Nee dit nietquote:
Veeg me .....oneequote:
Is de Noorse lucht....zuurstofgebrek ofzo, doet rare dingen met je.quote:
Ik was volgens mij al raar voordat ik hier ging wonen, maar dat zijn details.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is de Noorse lucht....zuurstofgebrek ofzo, doet rare dingen met je.
Het heeft niet geholpen in elk gevalquote:Op donderdag 27 november 2014 22:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik was volgens mij al raar voordat ik hier ging wonen, maar dat zijn details.
Praat voor jezelf...quote:Op donderdag 27 november 2014 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het heeft niet geholpen in elk geval
Maar we houden niet minder van je hoor.
Ik en mijn ego.quote:
Geen kerel, geen gelulquote:
Ik ga voor op mijn egoquote:
Lief dagboekquote:Op donderdag 27 november 2014 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga voor op mijn egonarcisme ftw
Narcissenquote:Op donderdag 27 november 2014 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga voor op mijn egonarcisme ftw
Mag nietquote:
Je mag hier ook niks *stampvoet*quote:
Je mag luisteren en/of draaien....vind je het niet genoeg!quote:
Hij wil weer wat speciaalsquote:Op donderdag 27 november 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je mag luisteren en/of draaien....vind je het niet genoeg!
NEE!quote:Op donderdag 27 november 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je mag luisteren en/of draaien....vind je het niet genoeg!
Sommige mensen zijn speciaal.quote:
Alsof jij zou klagen als ik om (naakt)fotos van Uccie zou vragen?quote:
Je hebt ze niet van mijquote:Op donderdag 27 november 2014 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alsof jij zou klagen als ik om (naakt)fotos van Uccie zou vragen?
Die heb je nog niet?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alsof jij zou klagen als ik om (naakt)fotos van Uccie zou vragen?
.rar. Je loopt achter.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die heb je nog niet?
Uccie.zip niet gehad nog?
Jonguh als jij dat wil is die vanaf nu permanent livequote:Op donderdag 27 november 2014 23:00 schreef Fogel het volgende:
Niet gewoon een permanente live stream hebben
Niet bij Uccie wonenquote:Op donderdag 27 november 2014 23:00 schreef Fogel het volgende:
Niet gewoon een permanente live stream hebben
Yoki staat op balkonquote:
Met of zonder kater?quote:
TMIquote:Op donderdag 27 november 2014 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vermoed met, nadat hij gister voor de 3de keer de bierchinees had laten komen...
Nee, niet zoquote:
* Uccie wijst naar TT lijkt me prima!quote:Op donderdag 27 november 2014 23:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Komt door jullie allemaal, mind in the gutter when im here
Jouw liefde is gevaarlijkquote:Op donderdag 27 november 2014 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie wijst naar TT lijkt me prima!
quote:Op donderdag 27 november 2014 23:15 schreef Uccie het volgende:
Ik haak af....slaap lekker, en gedraag jullie...
Trustenquote:Op donderdag 27 november 2014 23:15 schreef Uccie het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2014 23:15 schreef Uccie het volgende:
Het deel tussen [ ] voor FM....quote:
Het is een complot!quote:Op donderdag 27 november 2014 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat een toeval dan, dat ie zomaar draait
je kan gewoon inloggenquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:03 schreef dekatophetspek het volgende:
Nog iemand hier? Zo ja kan ik nog effe gaan draaien?
Das waar. Ik val ook in slaap.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:19 schreef dekatophetspek het volgende:
Denk dat er nu nog maar weinig mensen luisteren. Dan kan ik denk ik beter zaterdagavond gaan draaien als er wat meer volk is.
komt door draaien. Ik heb ook niet geslapen namelijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:42 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet echt eens iets als melatonine fixenik kan echt te vaak niet slapen
Heb t ook als ik niet draai hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 07:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
komt door draaien. Ik heb ook niet geslapen namelijk
Hoe was je eerste show bij Radio49?quote:Op vrijdag 28 november 2014 07:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
komt door draaien. Ik heb ook niet geslapen namelijk
Eerst half uur problemen met connecten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe was je eerste show bij Radio49?
Sterkte voor straks?quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:13 schreef Uccie het volgende:
Zo maar eens aan de playlist...tevens stemlijstje voor de top2000,
Ik wens iedereen vast sterkte voor straks.
Nee erger, ik ga draaien vanavond.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sterkte voor straks?
Vergaat de wereld?
22u...zodat jij niet kan luisterenquote:
was te verwachtenquote:
Oei. Jammer wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
Eerst half uur problemen met connecten.
Daarna stotterde de radio.
Kan niet beter voor eerste keer
Misschien dat ik straks ff ga testen.quote:
of: je begint gewoon om 20 uur dat ik nog een groot gedeelte kan luisterenquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien dat ik straks ff ga testen.
Nee, dan draait Fokker al.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of: je begint gewoon om 20 uur dat ik nog een groot gedeelte kan luisteren
Gesjellug!quote:
Ik ook naar jou!quote:
Kan niet stuk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dan hebben we al 3 luisteraars vanavond
4quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dan hebben we al 3 luisteraars vanavond
Hee Rob.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:47 schreef robdriessen het volgende:
Fokker89 en Uccie, sitting in a tree,
K. I. S. S. I. N. G.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:47 schreef robdriessen het volgende:
K. I. S. S. I. N. G.
Kalm an knakkerquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:53 schreef Fylax het volgende:
Fylax Saturday
Wanneer
Za, 29. november, 21:00 – 23:00![]()
Morgen pas.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:53 schreef Fylax het volgende:
Fylax Saturday
Wanneer
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de mensen die morgen moeten luisteren
Doe eerder vanaf 20:30 kan ik niet luisteren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
tot nu toe wel. misschien nog wel eerder zelfs
Ohja, we kunnen hem wel wat eerder aanslingerenquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe eerder vanaf 20:30 kan ik niet luisteren.
Of ik moet het aan laten houden als er twee vrienden hier zijn
quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:01 schreef Kally het volgende:
Ja ik kan niet luisteren naar Uc
Maar ik zou graag woensdag op het rooster willen, oh wacht dat kan ik zelf
Gewoon aan laten houdenquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe eerder vanaf 20:30 kan ik niet luisteren.
Of ik moet het aan laten houden als er twee vrienden hier zijn
Neequote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:10 schreef Kally het volgende:
Woensdag om 22u DJ Kally die haar ding doet
Met andere woorden hysterische show ftw!!
Hmm, kan jeje laptop niet even meenemen? kun je live streamen, zodat wij kunnen meegenietenquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Ik heb een verhjaardag, maar daar doen ze zelf met hun eigen band muziek maken en alles, en grote kans dat ik eindig achter de mic, arme ramen
Ja verdomme mis je de allereerste Fylax Saturday op Gutter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ja, nou zullen we dat gewoon maar niet doen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hmm, kan jeje laptop niet even meenemen? kun je live streamen, zodat wij kunnen meegenieten
quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja verdomme mis je de allereerste Fylax Saturday op Gutter.![]()
en ook meteen je laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja verdomme mis je de allereerste Fylax Saturday op Gutter.![]()
Ik heb je hele eerste show wel meegeluisterd jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met je gegiechel
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
hihihiihquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb je hele eerste show wel meegeluisterd ja
Met je gegiechel
http://kutjebef.nl/quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:05 schreef Fylax het volgende:
ik wil graag een domeinnaam kopen maar geen idee wat voor
Maargoed dan heb je een domeinnaam en dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:05 schreef Fylax het volgende:
ik wil graag een domeinnaam kopen maar geen idee wat voor
dan kan ik m koppelen aan een site ofzo:Pquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maargoed dan heb je een domeinnaam en dan?
Ja dan zou ik me eerst op een server richten waar je een site kan maken:Dquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
dan kan ik m koppelen aan een site ofzo:P
www.komkommersinkleinegaatjes.nlquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
dan kan ik m koppelen aan een site ofzo:P
quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga niet uitproberen of hij al bezet is.
Ja ik heb al een webhosting met domeinnaam fylax.nl maar op strato heb je nu een domein voor 36 centquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dan zou ik me eerst op een server richten waar je een site kan maken:D
Ja, en daar staat dus nog geen website op.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik heb al een webhosting met domeinnaam fylax.nl maar op strato heb je nu een domein voor 36 cent
Oh, maar daar zit nog wel een adder onder het gras hoor. Aan het einde van je aanmelding kan je even een webhostingpakket afsluiten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik heb al een webhosting met domeinnaam fylax.nl maar op strato heb je nu een domein voor 36 cent
quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, en daar staat dus nog geen website op.
Nah, je kan je domein linken aan een andere site via DNS.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, maar daar zit nog wel een adder onder het gras hoor. Aan het einde van je aanmelding kan je even een webhostingpakket afsluiten.
ze geven echt niet zomaar iets weg voor 36 cent. dus er komt nog wel iets bij kijken wat je geld kost waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Nah, je kan je domein linken aan een andere site via DNS.
Dit staat onderaan de pagina:quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ze geven echt niet zomaar iets weg voor 36 cent. dus er komt nog wel iets bij kijken wat je geld kost waarschijnlijk.
quote:Actie t/m 16-12-2014: .nl-domeinnaam voor ¤ 0,36 per jaar in de eerste contractduur, daarna ¤ 4,92 per jaar. Minimale contractduur van 12 maanden.
Maximaal 15 actiepakketten per klant. Geen setupkosten. Alle prijzen incl. btw.
Oh really? Wat is een 'internet'?quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah, je kan je domein linken aan een andere site via DNS.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh really? Wat is een 'internet'?
Nee, die actie is wel bekend. Johannes_Vermeer heeft daar ook zijn WijZijnSimba-site.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ze geven echt niet zomaar iets weg voor 36 cent. dus er komt nog wel iets bij kijken wat je geld kost waarschijnlijk.
Bazenshows!quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:10 schreef Kally het volgende:
Woensdag om 22u DJ Kally die haar ding doet
Met andere woorden hysterische show ftw!!
Ik heb hoogtevreesquote:Op vrijdag 28 november 2014 13:47 schreef robdriessen het volgende:
K. I. S. S. I. N. G.
Ik heb geen leven....dus ben er graag bij.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:53 schreef Fylax het volgende:
Fylax Saturday
Wanneer
quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bazenshows!
Muziek is altijd goed en Kally
Kinderenquote:
Maar, je krijgt er zoveel voor terug!quote:
Uhhh, even denken hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar, je krijgt er zoveel voor terug!
Ja, ik weet ook niet wat...quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar, je krijgt er zoveel voor terug!
quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb geen leven....dus ben er graag bij.
Nee, ben ff aan het testen en zulksquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:15 schreef Fylax het volgende:
Zou ik fftjes mogen draaien? Heb ik zin in.
En als je klaar bent met testen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ben ff aan het testen en zulks
Laat maar weten als je voor 8 uur klaar bent, dan wil ik wel tot 8 uur ff ff draaienquote:
Doe dan op z'n minst eenquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe dan op z'n minst eenvoor het eerste deel
Denk niet eens dat je er in komt momenteel... Hoop dat ik zelf voor 20:00 klaar benquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Laat maar weten als je voor 8 uur klaar bent, dan wil ik wel tot 8 uur ff ff draaien![]()
Ah oke, niet erg.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk niet eens dat je er in komt momenteel... Hoop dat ik zelf voor 20:00 klaar ben
Wordt al aan gewerktquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:21 schreef Fylax het volgende:
Wordt er trouwens al aan de website gewerkt of kan ik iets proberen?
Wat is er mis met deze muziekquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:23 schreef Fylax het volgende:
En heb je trouwens nog muziek nodig voor de 24/7 autodj ?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
eh.... alles
Ik wil het graag aanvullen met mijn Hardstyle-verzameling
Dat zit er sws niet in fylaxjequote:Op vrijdag 28 november 2014 18:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
eh.... alles
Doe geen moeite...nee serieus, hardstyle als ik een keertje op het werk wil luisteren gaat het niet worden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
eh.... alles
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe geen moeite...nee serieus, hardstyle als ik een keertje op het werk wil luisteren gaat het niet worden.
Jammerquote:
Komt goedquote:
Komt wel, niet zo snel jongenquote:
Oke.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komt wel, niet zo snel jongenMoet nog heel wat geregeld worden voor het er zomaar kan worden afgespeeld
Maak maar een lijstje wat je er in zou willen, zodra we daar aan toe zijn, gaan we kijken wat we overnemen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:34 schreef Fylax het volgende:
Zoals dezen
http://open.spotify.com/track/37sINbJZcFdHFAsVNsPq1i
Komt goed.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maak maar een lijstje wat je er in zou willen, zodra we daar aan toe zijn, gaan we kijken wat we overnemen.
En GEEN hardstylequote:Op vrijdag 28 november 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maak maar een lijstje wat je er in zou willen, zodra we daar aan toe zijn, gaan we kijken wat we overnemen.
Dat nemen we gewoon niet over...en 90x Ariana grande ook nietquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat nemen we gewoon niet over...en 90x Ariana grande ook niet
Haar 3 singles toch welquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat nemen we gewoon niet over...en 90x Ariana grande ook niet
Dus hij moet nadenken over wat hij het leukst vindt, dan mag er 1 in.quote:
3quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus hij moet nadenken over wat hij het leukst vindt, dan mag er 1 in.
quote:
Mooi, dan is die alvast geregeld...quote:
Dan hoeft er niks meer van ariane grande op verder.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dan is die alvast geregeld...
wel nog 2 anderequote:Op vrijdag 28 november 2014 18:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan hoeft er niks meer van ariane grande op verder.
Opgelost slotje
Nee, Fylax saturday wel, maar geen hardstyle in de autodj die draait als er geen dj's zijn.quote:
Oh oke hahaquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, Fylax saturday wel, maar geen hardstyle in de autodj die draait als er geen dj's zijn.
Wel in de DJ showsquote:
DJ mag in principe alles draaien...dus als iemand een death metal ontbijtshow in elkaar wil grunten is ie welkom.quote:
Leuk idee welquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
DJ mag in principe alles draaien...dus als iemand een death metal ontbijtshow in elkaar wil grunten is ie welkom.
Bah nee doe maar geen death metalquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
DJ mag in principe alles draaien...dus als iemand een death metal ontbijtshow in elkaar wil grunten is ie welkom.
Alleen als de hele filelijst van de VID wordt gegrunt...op een regenachtige maandagochtend.quote:
Wil niet zeggen dat je dan hoeft te luisteren met je broodje pindakaas hoop ikquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik luisteraars ging garanderequote:Op vrijdag 28 november 2014 18:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je dan hoeft te luisteren met je broodje pindakaas hoop ik?
Ja dan tune ik in.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen als de hele filelijst van de VID wordt gegrunt...op een regenachtige maandagochtend.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan tune ik in.
Anyways ik ben weg, tot straks
habe uh...funquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan tune ik in.
Haha, dit zegt me echt helemaal niets.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haar 3 singles toch wel
Bang Bang
Problem
Break Free
Doeiquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan tune ik in.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, dit zegt me echt helemaal niets.
Ik kan hem horen in de auto hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:51 schreef Spezza19 het volgende:
Zodra deze zender in de auto te ontvangen is, wil ik best de file informatie doorgeven hoor
Via mijn telefoon, kan ik aansluiten op mijn autoradio.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Via mijn telefoon, kan ik aansluiten op mijn autoradio.
Oh daarom kon het niet afgespeeld wordenquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:57 schreef Fokker89 het volgende:
We zijn ff uit de lucht. zometeen weer back
Inderdaad lang geleden.quote:
Goed om te horen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Inderdaad lang geleden.
Gaat lekker hier. Druk, maar lekker
En aan die kant ?quote:
Nice nicequote:Op vrijdag 28 november 2014 19:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Ook druk. Werk en train me te pletter.
Stream doet het gewoon en over 5 min begint Fokkerquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Ook druk. Werk en train me te pletter.
Jazeker, ben inmiddels 15kilo afgevallen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nice nice
Al een beetje goede vordering met trainen ?
Probleem zat bij mij, moest VLC updatenquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stream doet het gewoon en over 5 min begint Fokker
ohquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Probleem zat bij mij, moest VLC updaten
Klinkt goed, bij mij gaat de pizza zo in de oven.quote:
Eet smakelijk alvastquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt goed, bij mij gaat de pizza zo in de oven.
Thanks!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |