Was wel genieten hequote:Op vrijdag 28 november 2014 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had milkshake moeten zeggen enige juiste antwoord.
Nac - Exelsior is zelfde niveau als wk-finale vrouwen zo ongeveer zelfs de 'top' wedstrijden gaan in een tempo dat lachwekkend is.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ach soms is het best grappig om naar te kijken
alsof nac-excelsior zoveel beter is
Ja totaal niet verwacht ook.quote:
nooit de echte top gekeken, valt wel meequote:Op vrijdag 28 november 2014 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Nac - Exelsior is zelfde niveau als wk-finale vrouwen zo ongeveer zelfs de 'top' wedstrijden gaan in een tempo dat lachwekkend is.
Waarom verlamd?quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja totaal niet verwacht ook.
Ben verlamd aan kaak slik prednison dus was niet gegaan maar heb teringspijt nu
Heb wel keer potje gekeken tegen Noorwegen ofzo sbs 6 zond dat toen uit jij zal het ook stom vinden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nooit de echte top gekeken, valt wel mee
ga volgend jaar vast wel eens kijken als het uitgezonden word. is toch grappig
ken alleen die bekerwedstrijd van Ajax met al die kinderen toenquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb wel keer potje gekeken tegen Noorwegen ofzo sbs 6 zond dat toen uit jij zal het ook stom vinden.
Vakken met stomme joelende meisjes en zo bah.
Was verkouden geweest en kon plots half mn muil niet meer bewegen dus ff dokterquote:
Ohja tegen AZquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ken alleen die bekerwedstrijd van Ajax met al die kinderen toen
wat een gegil
Raar, echt nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Was verkouden geweest en kon plots half mn muil niet meer bewegen dus ff dokter
Het heet Bell syndrome is een infectie in het gelaat waarbij de helft van je gezichtsfuncties uitvallen (zenuw) kan dus niet meer lachen eten is ook lastig en kan 8 maanden duren.
Echt heel irritant
Had ik ook niet dacht eerst dat ik een beroerte kreeg dan hangt je gezicht ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Raar, echt nog nooit van gehoord
Heb wel af en toe dat m'n kaken op slot schieten en ik m'n mond amper open krijg.
Die krak die je dan hoort als hij open schiet
thatsracist.gifquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij een geitenreetje
Ja denk dat m'n kaak nu al ontwricht is. Als ik m'n mond open en dicht beweeg hoor je m'n kaken helemaalquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Had ik ook niet dacht eerst dat ik een beroerte kreeg dan hangt je gezicht ook.
Met je kaak moet je wel oppassen elke krak is slijtage as je ouder bent kun je ontwrichtte kaak krijgen.
Ook nog op een woensdagmiddag toen, was sowieso rare sfeerquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ohja tegen AZ
Stom was dat he verpest gelijk de sfeer.
Dat die keeper ging schoppen vond ik toen wel grappig.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook nog op een woensdagmiddag toen, was sowieso rare sfeer
Daar kwam die ene kerel pijnlijk achter jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat die keeper ging schoppen vond ik toen wel grappig.
Vraag me af hoe die gast op veld kwam je hebt toch grachten in arena?
Gehandicaptenplatform zit daar he. Dus is niet zo heel hoog om vanaf te springen en kan je er wel redelijk tussendoor lopen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat die keeper ging schoppen vond ik toen wel grappig.
Vraag me af hoe die gast op veld kwam je hebt toch grachten in arena?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kwam die ene kerel pijnlijk achter ja
Vond het vooral dom die gast hebben ze later nog opgezocht bij politiebureau met harde kern zal wel aardig in de problemen zijn gekomen want hij moest zelfs onderduiken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gehandicaptenplatform zit daar he. Dus is niet zo heel hoog om vanaf te springen en kan je er wel redelijk tussendoor lopen.
Was wel grappig eigenlijk
Tuurlijk had iedereen een hekel aan die gast. Mensen hadden kaartje gekocht en dan word de wedstrijd gestaakt door zo'n debiel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond het vooral dom die gast hebben ze later nog opgezocht bij politiebureau met harde kern zal wel aardig in de problemen zijn gekomen want hij moest zelfs onderduiken.
Dat was echt heel grappig met dat commentaar van Wilfredsjquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:50 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
wtf heeft dit voor nut bladblazer vs regen
Had m al uitgezet maar zal ongetwijfeld gezellig geweest zijn met Kieft en Johanquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was echt heel grappig met dat commentaar van Wilfredsj
Die Kieft is volgens mij depressiefquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Had m al uitgezet maar zal ongetwijfeld gezellig geweest zijn met Kieft en Johan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |