Ik heb ook wel watquote:Op donderdag 27 november 2014 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Het duurt even, maar dan heb je ook wat
ja, bent zo al klein genoegquote:
Gelukkig, ik was haar al aan het zoeken, ze is normaal al niet te vinden op normale hoogte.quote:
Zit jij ook al die polder?!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja toch G niet fokken met Ally 036
Ideaal eigenlijkquote:Op donderdag 27 november 2014 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was haar al aan het zoeken, ze is normaal al niet te vinden op normale hoogte.
En wat heb je dan?quote:
wil niet weten hoe het was voordat netsky het onder handen namquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil niet weten hoe het was voordat netsky het onder handen nam
Ik weet niet of dit het beter maaktquote:
In Almere Haven, ben je gek jonguhhhquote:Op donderdag 27 november 2014 21:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet je maar een keer langskomen laat ik het wel zien
Haha
Ik woon wel chill hoor. In een groene buurt. Supermarkten en bushalte vlakbijquote:Op donderdag 27 november 2014 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit het beter maakt
Hahaquote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
In Almere Haven, ben je gek jonguhhh
Haven is wel mooi toch? Collega van me woont daar ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik woon wel chill hoor. In een groene buurt. Supermarkten en bushalte vlakbij
haven mooi? Ben er nooit geweest, maar lekker tegen containerschepen aankijken?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Haven is wel mooi toch? Collega van me woont daar ook.
Ja, nee, haven impliceert bootjes...en daar blijf ik graag van uit de buurt.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik woon wel chill hoor. In een groene buurt. Supermarkten en bushalte vlakbij
Ja Haven is wel mooi beter dan die andere buurten.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Haven is wel mooi toch? Collega van me woont daar ook.
Nee manquote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
haven mooi? Ben er nooit geweest, maar lekker tegen containerschepen aankijken?
Het is geen Rotterdam met je containerschepen, leer je topo, 8 groeperquote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
zou ik wel geweldig vinden eigenlijkquote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dan kan je drugs verschepen toch dan heb je die money Gquote:Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ik wel geweldig vinden eigenlijk
Ons oude stadgedeelte was ook het mooiste, hebben ze helemaal verkloot met nieuwbouw en pauper winkelsquote:Op donderdag 27 november 2014 21:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja Haven is wel mooi beter dan die andere buurten.
Haven ziet er wel oud uit maar komt ook omdat het de oudste stadsdeel is
daar heb ik mijn mannetjes voorquote:Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dan kan je drugs verschepen toch dan heb je die money G
Jij hebt bergen....nou ja, grote hobbels.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ik wel geweldig vinden eigenlijk
Dat is wel kut. Ik woon 20 minuutjes van de stad vandaan wel chill.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ons oude stadgedeelte was ook het mooiste, hebben ze helemaal verkloot met nieuwbouw en pauper winkels
Ik rij meestal langs Almere, ben er nog nooit geweest.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Ik woon 20 minuutjes van de stad vandaan wel chill.
Hier heb je ook nog een klein centrumpje.
Fokkieeeeeequote:
Je bent welkomquote:Op donderdag 27 november 2014 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik rij meestal langs Almere, ben er nog nooit geweest.
kloptquote:Op donderdag 27 november 2014 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij hebt bergen....nou ja, grote hobbels.
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
sorry, ik was even bezigwist niet dat hij daardoor uit zou vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |