En het is Thomasquote:
Dit is om de rock heenquote:
Ieder een eigen oor?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:48 schreef Fogel het volgende:
Een Davidshow en een Sinterklaasshow tegelijk luisteren is best een interessante ervaring
Nee ik vind het tof!quote:
Moet kunnenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:48 schreef Fogel het volgende:
Een Davidshow en een Sinterklaasshow tegelijk luisteren is best een interessante ervaring
Als ik VLC voorelkaar kan krijgen om alleen links of rechts af te spelen dan zou dat misschien een betere optie zijn dat twee streams door elkaar (maar dat is niet helemaal ongewoon voor mij om te doen, twee geluidsbronnen tegelijk lusiteren).quote:
Hmm ja, misschien moeten we samen met R49 maar een uitzending gemist maken. Das makkelijker voor als er 2 shows tegelijk zijnquote:Op donderdag 27 november 2014 21:48 schreef Fogel het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik VLC voorelkaar kan krijgen om alleen links of rechts af te spelen dan zou dat misschien een betere optie zijn dat twee streams door elkaar (maar dat is niet helemaal ongewoon voor mij om te doen, twee geluidsbronnen tegelijk lusiteren).
Ik luister ook vaak naar 2 schreeuwende kinderen tegelijkquote:Op donderdag 27 november 2014 21:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik VLC voorelkaar kan krijgen om alleen links of rechts af te spelen dan zou dat misschien een betere optie zijn dat twee streams door elkaar (maar dat is niet helemaal ongewoon voor mij om te doen, twee geluidsbronnen tegelijk lusiteren).
In zijn geval, doodquote:
2 maar? Mazzelaarquote:Op donderdag 27 november 2014 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik luister ook vaak naar 2 schreeuwende kinderen tegelijk
snap het nietquote:
Die zanger, die is al een tijdje dood.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snap het niet
Ik ga eens langzaam richting bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |