abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6563386
wie gaat er?

ik wel
ik had een maand geleden nog nooit van ze gehoord, maar sindskort begin ik wat meer in de hardcore/emocore scene te raken en ik hoorde dat die show er was
dus ik had een paar nrs geluisterd en ik dacht, ik ga gewoon naar dat concert..
nou heb ik nog wat meer geluisterd, vooral Boy Sets Fire en het klinkt erg goed

dus ik benieuwd! beide bands hebben volgens mij een behoorlijke live-reputatie

pi_6563692
zou graag willen amar is in belgie he
Listen to people... they can be right, Don't obay people... they can be wrong, www.50percentoff.nl
pi_6563764
België? 013 is in Tilburg en dat is toch echt Nederland hoor
  vrijdag 1 november 2002 @ 01:31:25 #4
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_6565736
BSF: erg ok. Wel sellouts natuurlijk.

DBS: eerste plaat is zeer ok, tweede echt een stuk minder.

Conclusie: ik ga niet.

I make love in theory and touch myself in practice
pi_6587729
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 01:31 schreef Asphyxion het volgende:
BSF: erg ok. Wel sellouts natuurlijk.

DBS: eerste plaat is zeer ok, tweede echt een stuk minder.

Conclusie: ik ga niet.

Die 2e is ook supergoed. De eerste is wel beter en de produktie past beter bij de band dan die cleane, heldere produktie van die 2e. Maar qua nummers ook echt een geniale plaat.

BSF erg goede band, maar toch met name After The Eulogy. Ben erg benieuwd naar de liveshow, schijnt erg goed te zijn (was iedere keer weg als ze hier waren). Sellouts? Ach ja, hun beslissingen sluiten niet helemaal aan bij de teksten... Maar ja, geen reden om niet te gaan.

Ik heb erg veel zin in deze show!!

'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
pi_6587757
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 22:47 schreef edsuit het volgende:
België? 013 is in Tilburg en dat is toch echt Nederland hoor
En die show in Belgie is in Kontich, ook niet echt ver van de NL grens.

Hey, edsuit, wie ben jij nou? Je komt uit Dordt of Zwijndrecht, luistert hc en hebt een paar keer in de Popcentrale gespeeld. Ik moet weten wie jij bent!

pi_6593225
Jah ik ben er zeker bij !!!
alleen was mijn oor uitgescheurd de laaste keer dat BSF in melkweg speelde, maar dat laat de pret niet drukken. (met bloeden oor het concert afgekeken.)

En DBS vind ook super!! ik ken helaas alleen day of the death, maar dat vind ik een top plaat!

Dus ik ben er ...
.. wie volgt?

pi_6703052
ja ik wil dus ook wel en koop meestal me kaartjes van te voren maar omdat de concerten in 013 nooit uitverkopen (althans niet waar ik heenga) wilde ik hm deze keer aan de deur aanschaffen maar uh nou is het dus gewoon *uitverkocht* .. iemand nog een kaartje?
pi_6704127
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 19:27 schreef wendydependie het volgende:
ja ik wil dus ook wel en koop meestal me kaartjes van te voren maar omdat de concerten in 013 nooit uitverkopen (althans niet waar ik heenga) wilde ik hm deze keer aan de deur aanschaffen maar uh nou is het dus gewoon *uitverkocht* .. iemand nog een kaartje?
6 december herkansing in de melkweg. Of in Kontich, Belgie (een andere keer).

[Dit bericht is gewijzigd door TrashNSk8 op 08-11-2002 20:29]

vrijdag 8 november 2002 @ 23:57:28 #10
26891 killingcupid
are you loathsome tonight?
pi_6706294
Ik ben er sowieso. Heb alle nederlandse en belgische shows die BSF tot nu toe ooit gedaan heeft nog gezien (ook de eerste tour....echt geweldig was dat) en DBS is een supergoede liveband.
we will become silhouettes.
pi_6707856
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 23:57 schreef killingcupid het volgende:
Ik ben er sowieso. Heb alle nederlandse en belgische shows die BSF tot nu toe ooit gedaan heeft nog gezien (ook de eerste tour....echt geweldig was dat) en DBS is een supergoede liveband.
ik heb alle nederlandse en belgische shows van DBS gezien! Alle 2....
pi_6710828
6 december melkweg??? ik denk dat je 9 december bedoelt en dat concert is idd nog niet uitverkocht maar die dag zijn de foo fighters al in nederland dus dat kannie.. bedankt voor 't meedenken tho
  zaterdag 9 november 2002 @ 16:37:11 #13
25463 GeaK
Save the world lose the girl
pi_6712718
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 13:39 schreef wendydependie het volgende:
6 december melkweg??? ik denk dat je 9 december bedoelt en dat concert is idd nog niet uitverkocht maar die dag zijn de foo fighters al in nederland dus dat kannie.. bedankt voor 't meedenken tho
Ik denk dat ik toch maar naar DBS ga dan.
foo fighters is wel leuk, alleen de HMH is zwaar niet leuk.
- TODAYS EMPIRES, TOMORROWS ASHES -
pi_6715239
nee dat klopt.. maar het blijven wel de foo fighters
pi_6721401
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 13:39 schreef wendydependie het volgende:
oh, dan is snapcase dus de 6e. Kan ik daar nog wel heen! (9e ga ik naar de vs )

Gewoon naar Kontich gaan. Lekker dichtbij vanuit Dordt!

pi_6730118
vind snapcase niet zo geweldig live jij dus wel? maar uh kontich? daar heb ik dus nog nooit van gehoord, wat is dat?
pi_6751234
quote:
Op zondag 10 november 2002 21:35 schreef wendydependie het volgende:
vind snapcase niet zo geweldig live jij dus wel? maar uh kontich? daar heb ik dus nog nooit van gehoord, wat is dat?
De Lintfabriek, gister nog geweest. Net onder Antwerpen. Via www.heartbreaktunes.com kan je wel wat info achterhalen. Gister was daar de Dead Stop releaseshow, wat een supershow, wat een superband!

Snapcase live is heel wisselend. Soms heel erg goed, was 1x enorm overdonderd, andere keren vreselijk ongeinspireerd. Vind de nieuwe plaat wel weer goed, beter dan de vorige iig.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')