SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
mja misschien is het wel gewoon zo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ook eerste game waar je de room uitgegooid werd als je geen headset hadquote:Op donderdag 27 november 2014 16:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Socomeerste game waar een headset bij zat.
Hostages over pmn mines laten laten
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die komt ook elke keer terug als het over oude games gaatquote:Op donderdag 27 november 2014 16:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Had op de NES een voetbal game kon je bizarre omhaals makenging ie in 1 streep het doel in, zo heerlijk arcade
![]()
![]()
Socom II & III, dat waren nog eens bazen shootersquote:Op donderdag 27 november 2014 16:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jep. Dat heb ik zo ziek veel gespeeld
Ik heb dat spel zelfs nog veel gespeeld op de PSP online![]()
![]()
Ik vond alles na 2 maar tegenvallen. Al heb ik 3 ook nog best veel gespeeld.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Socom II & III, dat waren nog eens bazen shooters
Ik heb dat spel zelfs nog veel gespeeld op de PSP onlineDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Groepssollicitatie they said.Werd gewoon in een projectruimte gegooid met de lekkerste dame die ze daar intern konden vinden.
Uiteraard wel even een baan eruitgesleept hashtag winning
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Paar eetlepels zaad armer en een baan rijker, gefeliciteerd pikkebaas.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
Groepssollicitatie they said.Werd gewoon in een projectruimte gegooid met de lekkerste dame die ze daar intern konden vinden.
Uiteraard wel even een baan eruitgesleept hashtag winning![]()
Wel even een indruk gemaakt met #WJVAH? #Sweg met je heupje gedaan?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
Uiteraard wel even een baan eruitgesleept hashtag winningRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je bent dus straks echt op een straathoek te vinden om ons een abonnementje aan te smeren?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
Uiteraard wel even een baan eruitgesleept hashtag winning
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godver, net een moodboard moeten maken waarin plaatjes staan over kenmerken 'je leven'
PSN: DePresident_![]()
Irritante mensenquote:Op donderdag 27 november 2014 17:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bent dus straks echt op een straathoek te vinden om ons een abonnementje aan te smeren?![]()
![]()
Die straatmensen zijn ook altijd wel knappe mensen, prima baantje voor ons Lindje. dus
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik heb ook wel eens een moodboard moeten maken over mijn levenskenmerken:quote:Op donderdag 27 november 2014 17:04 schreef DePresident. het volgende:
Godver, net een moodboard moeten maken waarin plaatjes staan over kenmerken 'je leven'
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waar was FM15 ook alweer het goedkoopst? Gisteren hier voorbij zien komen volgens mij, maar krijg de link niet meer gevonden.![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:07 schreef el-blanchito het volgende:
Die straatmensen zijn ook altijd wel knappe mensen, prima baantje voor ons Lindje. dus!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
www.budgetgaming.nlquote:Op donderdag 27 november 2014 17:08 schreef Alovenac het volgende:
Waar was FM15 ook alweer het goedkoopst? Gisteren hier voorbij zien komen volgens mij, maar krijg de link niet meer gevonden.![]()
DSL die voetbal game had ik het net overdie omhaal die je daar kon maken
![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Duh, daarom quote ik je ookquote:Op donderdag 27 november 2014 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
DSL die voetbal game had ik het net overdie omhaal die je daar kon maken
![]()
Nintendo World Cup.![]()
in deze skerre tijden een Wanyama verkopen voor 23K![]()
laterzz
#FreeTrapz![]()
![]()
Misschien de Punt maar eens naspelen met die gasten.
Nog goedkoper is een gecrackte versie opzoekenquote:Op donderdag 27 november 2014 17:11 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Kwam gisteren een buitenlandse site voorbij, volgens mij voor steam download.
![]()
![]()
ja ik. had hem op www.gamesdeal.com gekochtquote:Op donderdag 27 november 2014 17:11 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Kwam gisteren een buitenlandse site voorbij, volgens mij voor steam download.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Alle Molukkers terug naar Marrakechquote:Op donderdag 27 november 2014 17:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien de Punt maar eens naspelen met die gasten.![]()
![]()
Thanks, dat was hem idd. Instant delivery?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik. had hem op www.gamesdeal.com gekocht![]()
Daar waren ze laatst toch weer boos overquote:Op donderdag 27 november 2014 17:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh.
Vroeger toen we nog daadkracht hadden.
Elke dag![]()
Ja omdat ze volgens de nabestaande afgeslacht zijn en nu ineens slachtoffer zijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar waren ze laatst toch weer boos over
Eerst een trein en een basisschool gijzelen en dan gaan huilen dat ze afgeschoten worden.
Ja maar het was voor de goede zaak!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja omdat ze volgens de nabestaande afgeslacht zijn en nu ineens slachtoffer zijn.
Eerst een trein en een basisschool gijzelen en dan gaan huilen dat ze afgeschoten worden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ze daadwerkelijk geëxecuteerd zijn lijkt me dat niet echt een normale gang van zaken, jij wel dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja omdat ze volgens de nabestaande afgeslacht zijn en nu ineens slachtoffer zijn.
Eerst een trein en een basisschool gijzelen en dan gaan huilen dat ze afgeschoten worden.![]()
In deze case was het de enige oplossing na een tijdje. Ken je het niet?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk geëxecuteerd zijn lijkt me dat niet echt een normale gang van zaken, jij wel dan?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Volgens mij hadden ze het gewoon verdiend. Het is toch van de zotte dat je gaat klagen dat er familieleden zijn omgekomen terwijl ze een grote groep onschuldige mensen gijzelden?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk geëxecuteerd zijn lijkt me dat niet echt een normale gang van zaken, jij wel dan?
Als ik er bij was geweest dan had ik ze zelf de kogel toegediend.![]()
Speel weer voor het eerst in een paar dagen en om mijn loyaliteit te belonen krijg ik meteen weer een wagonlading eaids cadeau. Nice. Als ik geluk heb mag ik ook nog tegen iemand die niet ultra defensive speelt vandaag. Leuk
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Elke dag![]()
Had ik eergister ookquote:Op donderdag 27 november 2014 17:35 schreef Tim86 het volgende:
Speel weer voor het eerst in een paar dagen en om mijn loyaliteit te belonen krijg ik meteen weer een wagonlading eaids cadeau. Nice. Als ik geluk heb mag ik ook nog tegen iemand die niet ultra defensive speelt vandaag. Leuk
Zelfs iemand met een duur Bundesliga team, ultra def en 5 verdedigers + hij was ook goed in verdedigen. Verschrikkelijk en ik scoorde de 1-0 pas in de 2e helft van de verlenging.
Ik druk soms te snel terwijl ik dat soort teams eigenlijk wil vermijden![]()
Voor het eerst dat ik iemand echt de baas ben. 6 - 0 gewonnen van iemand die o.a IF rodriguez en neymar had.![]()
![]()
Ik stop met school en ga een YouTube carrière beginnen.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
No wayyZon auto en hem dan zo vercracken
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
verdomme wat ben ik jaloers op deze gast...quote:Op donderdag 27 november 2014 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
ach geld heeft hij genoeg zo te zien. Smaak kan hij daar blijkbaar niet van kopenquote:Op donderdag 27 november 2014 17:49 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
verdomme wat ben ik jaloers op deze gast...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vind die kleur wel wat hebben eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
Ja maar ik heb geen smaak en geen geldquote:Op donderdag 27 november 2014 17:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach geld heeft hij genoeg zo te zien. Smaak kan hij daar blijkbaar niet van kopen![]()
![]()
Echt zonde van het geld om zo je auto toe te takelen. Die kleine range rover is sowieso al kut, dat hij die verkloot moet hij zelf weten.... Maar die Ferrari, alsof je nog niet genoeg aandacht krijgt als je in een 458 rijdt... Ziet er niet uit zo.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach geld heeft hij genoeg zo te zien. Smaak kan hij daar blijkbaar niet van kopen![]()
Jizz. Had het 451 systeem laatst een keer met Bayern gebruikt in H2H en dacht even uitproberen. Wat een heerlijke formatie so far. Elke wedstrijd 60+% balbezet en passing nauwkeurigheid van 88+%.
Stap met deze formatie echt af van het rennen en middenveld is zo belangrijk. Blijf echt continue voetballen en combineren en wachten op dat ene gaatje bij de tegenstander en dan is het vaak ook gelijk raak. Soms op de zestien echt 3x een bal terug moeten leggen om dan de ideale pass af te geven. Heb tot nu toe ook echt alleen maar uitgespeelde doelpunten gemaakt. Ramos zakt echt steeds uit en kaatst dan naar een van de middenvelders die het spel verdelen. Gotze vind ik momenteel nog het zwakste van allemaal.
Heb voor mijn gevoel ook voor het eerste een defensie staan waar ik erg tevreden over ben.
![]()
![]()
Over smaak valt niet te twisten...quote:Op donderdag 27 november 2014 17:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach geld heeft hij genoeg zo te zien. Smaak kan hij daar blijkbaar niet van kopenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Saldo van altijdgeslaagd eigenaar Sait Cinar.
Godverquote:Op donderdag 27 november 2014 18:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
allemaal maar stoppen met studeren'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Niet meer denk ikquote:Op donderdag 27 november 2014 18:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet zeggen dat ik niet jelly ben, maar wat een tyfus lelijke kleur.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik stop met school en ga een YouTube carrière beginnen.![]()
Op zijn betaalrekening ookquote:Op donderdag 27 november 2014 18:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dit hebben maar het op je betaalrekening zettenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
#FreeTrapz![]()
Dat is toevallig, dat is precies het aantal coins dat ik heb.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik denk dat hij dat wist. Zijn bankrekening is een ode aan de beste bronze user.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is toevallig, dat is precies het aantal coins dat ik heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zo weer lekker een paar ritten gemaakt. Mijn volvo rijdt echt lekkerhaalt ook gewoon 170 zonder oplegger
![]()
![]()
mijn vader heeft geen Volvo die speelt helemaal geen ETS2quote:Op donderdag 27 november 2014 19:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
verkapte kijk mijn vader een volvo hebben postFH16 met 900pk
![]()
![]()
Meest waardeloze packs die je maar kan bedenkenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:15 schreef Alovenac het volgende:
25k packs nu weer. Twee geopend, Hummels als beste. Schade valt nog mee dus.
he als ik dat trail fusion zoek in de store kost ie gewoon 19.99 hoor
[ Bericht 12% gewijzigd door FCsuarez op 27-11-2014 19:27:27 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vanmiddag werkte het ook al niet. Je kon wel 5gb downloaden, maar krijgt gewoon de melding dat je het volledige spel nog moet unlocken. Dus hopelijk komt dat alsnog..weet het ook niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Meest waardeloze packs die je maar kan bedenken
he als ik dat trail fusion zoek in de store kost ie gewoon 19.99 hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Morgen maar even kijkenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vanmiddag werkte het ook al niet. Je kon wel 5gb downloaden, maar krijgt gewoon de melding dat je het volledige spel nog moet unlocken. Dus hopelijk komt dat alsnog..weet het ook niet.
#FreeTrapz![]()
luik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iban check op dat rekeningnummer klopt nietgewoon een paint van die Said
ik zat ook al te denken, voor iemand die altijd op Nederland en belasting loopt te kankeren, heeft ie wel erg veel geld in Nederland staan. Lijkt me toch zo'n figuur die zijn geld in Liechtenstein stalt enzo.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Iban check op dat rekeningnummer klopt nietgewoon een paint van die Said
![]()
Het lijkt mij zo'n figuur die niet weet waar Liechtenstein ligt.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zat ook al te denken, voor iemand die altijd op Nederland en belasting loopt te kankeren, heeft ie wel erg veel geld in Nederland staan. Lijkt me toch zo'n figuur die zijn geld in Liechtenstein stalt enzo.![]()
Feyenoord moet dit echt gewoon winnen eigenlijk. Paar semi gemotiveerde reserves..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vooral als je de belasting niet wil betalen kan je beter het ergens anders stallen.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zat ook al te denken, voor iemand die altijd op Nederland en belasting loopt te kankeren, heeft ie wel erg veel geld in Nederland staan. Lijkt me toch zo'n figuur die zijn geld in Liechtenstein stalt enzo.
quote:Op donderdag 27 november 2014 17:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Paar eetlepels zaad armer en een baan rijker, gefeliciteerd pikkebaas.thanks
weer sicke wivah vandaag jaquote:Op donderdag 27 november 2014 17:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel even een indruk gemaakt met #WJVAH? #Sweg met je heupje gedaan?slim fit jeans met lichte was, lipje van m'n claes erover en een wollen crewneck. Prima.
Yessir.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bent dus straks echt op een straathoek te vinden om ons een abonnementje aan te smeren?Ik ben aidslelijk man. Het is alleen goed dat ik doe alsof het niet zo is, sommige meisjes trappen daarin.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:07 schreef el-blanchito het volgende:
Die straatmensen zijn ook altijd wel knappe mensen, prima baantje voor ons Lindje. dus
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
18 punten halen in Divisie 2 en dan promoveer je. Maar ik zit nu alsnog in Divisie 2. Raar
Niet dat ik dat erg vind ofzo, want dan wordt het nóg lastiger
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
netjes, nu vasthouden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bacca komt er zo in dan verneuken ze het
net de grootste instructions aids tegen gekomen die je maar kan bedenken![]()
442 met als RM en LM Fer en Dembele![]()
ST's waren wallcut en auba
8 man stay back en park the bus, succes
#FreeTrapz![]()
motherfucka's gonna turn up da pressahhhhhhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij hangt aardig in de lucht nu..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit gaan ze echt niet volhouden
Tyfus scheidsrechter..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
JPB
Keeper stond compleet verkeerd ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kongolo zal wel medelijden met Mbia hebben nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar wat centjes op over 1.5 goals gezetAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gekke scheids legt hem zo bij een corner ineens op de stip ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:33 schreef Tim86 het volgende:
Gekke scheids legt hem zo bij een corner ineens op de stip ofzo
Mooi is wel dat die storm een beetje is gaan liggen sinds die kans van JPB.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:33 schreef Tim86 het volgende:
Gekke scheids legt hem zo bij een corner ineens op de stip ofzoNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit begint echt zielig te worden met die scheids
Ik heb de stand niet helemaal gevolgd. Moeten ze winnen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
![]()
________________________________________!
juichen hooliganquote:Op donderdag 27 november 2014 20:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
________________________________________!
![]()
ratatatattataaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
BIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:41 schreef ThadCastle het volgende:
Trapz krijg je ook schuim op je mond als je naar Feyenoord kijkt?![]()
GVD nice dit man
Ditquote:Op donderdag 27 november 2014 20:49 schreef wieisboos het volgende:
Beter trekt Feyenoord deze lijn door tot aan het weekendSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Congrats Feyenoordvrinden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Spannend supermarkt avontuur beleefd net.
Er stond voor het winkelcentrum iemand van de AH heel druk rond te kijken, dat vond ik al raar, toen liep ik naar de AH en zag ik allemaal mensen staan en toen liep ik de winkel binnen en zag ik een neger op de grond liggen met drie beveiligers op hem die hem echt stevig vasthielden, eentje zelfs bij zijn mond (zodat die niet kon schreeuwen ofzo ).
En precies voor de poortjes, dus mensen die naar binnen wilden zoals ik moesten half over zijn benen heen stappentoen ik weer weg ging was de politie gearriveerd.
Vraag me af wat die neger gedaan heeft, hij lag op een onlogische plek voor een winkeldief en die zouden ze ook niet zó hardhandig aanpakken in dit mietjesland lijkt me.
Anyway, ik heb weer gerookte kipfiletje en wortels gekocht![]()
![]()
Nu psv nog ff winnenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hij had iemand's fiets gejat begreep ik.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:51 schreef DutchSL het volgende:
Spannend supermarkt avontuur beleefd net.
Er stond voor het winkelcentrum iemand van de AH heel druk rond te kijken, dat vond ik al raar, toen liep ik naar de AH en zag ik allemaal mensen staan en toen liep ik de winkel binnen en zag ik een neger op de grond liggen met drie beveiligers op hem die hem echt stevig vasthielden, eentje zelfs bij zijn mond (zodat die niet kon schreeuwen ofzo ).
En precies voor de poortjes, dus mensen die naar binnen wilden zoals ik moesten half over zijn benen heen stappentoen ik weer weg ging was de politie gearriveerd.
Vraag me af wat die neger gedaan heeft, hij lag op een onlogische plek voor een winkeldief en die zouden ze ook niet zó hardhandig aanpakken in dit mietjesland lijkt me.
Anyway, ik heb weer gerookte kipfiletje en wortels gekochtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Overdekt winkelcentrum, daar kom je niet bij de AH met een fietsquote:Op donderdag 27 november 2014 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij had iemand's fiets gejat begreep ik.
Nouja, je kan gewoon naar binnen fietsen natuurlijk.
Nederlandse dames op voorsprong tegen Italië trouwens![]()
![]()
de fiets van Maver jongeuhhhhhquote:Op donderdag 27 november 2014 20:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Overdekt winkelcentrum, daar kom je niet bij de AH met een fiets
Nouja, je kan gewoon naar binnen fietsen natuurlijk.
Nederlandse dames op voorsprong tegen Italië trouwensAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
8 van de 35 maar op goal. Dan schiet je echt heel scheef.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
een keer raden wie er 2-0 verloorDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De linker gr grquote:Op donderdag 27 november 2014 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
een keer raden wie er 2-0 verloorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mooi veld waar psv op speeltDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het ziet er meer uit alsof er een grote anaconda over dat veld heeft staan jizzen.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Zijn er Unidentified Flying Objects geland op dat veld?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En de Nederlandse dames met 1 been op het WK.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
gaat lekker met nederlandse clubs (dinsdag niet meegeteld gr gr)![]()
bohh Jeroen SweetAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
oeiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoet als Zoutzak de hoek inquote:
Kom op, ondanks die deflection mag je hem wel pakken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ratatatataAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was snelDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Had ik ook, dus toen heb ik het maar veranderd naar een e-mail.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:47 schreef ThadCastle het volgende:
Two step verification van Origin. Krijg geen sms goeien handel![]()
![]()
Via wat deed je dat?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had ik ook, dus toen heb ik het maar veranderd naar een e-mail.
Backup code zeker?![]()
Niet dat ik had verwacht dat Feyenoord zou winnen hoor maar hoe hij er altijd over praat.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je kunt zien dat hij er verstand van heeft
Sierd is zooooooooo scheel hè
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Staken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Praat Ibra nou Nederlands in die commercial tegen racisme, of is het Zweeds maar lijkt het gewoon op het Nederlands? Vraag het me iedere keer af als ik het zie...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Scandinavische klanken lijken wel op NL. Daarom leren die gasten de taal ook zo makkelijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Praat Ibra nou Nederlands in die commercial tegen racisme, of is het Zweeds maar lijkt het gewoon op het Nederlands? Vraag het me iedere keer af als ik het zie...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zweetsquote:Op donderdag 27 november 2014 22:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Praat Ibra nou Nederlands in die commercial tegen racisme, of is het Zweeds maar lijkt het gewoon op het Nederlands? Vraag het me iedere keer af als ik het zie...![]()
Klopt. Je zag Fred na de overwinning direct naar binnen rennen om wat telefoontjes te plegen.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:07 schreef DutchSL het volgende:
Wedstrijd gestaakt, moet PSV morgen spelen. Gvd groot pro-Feyenoord complot dit.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waar maak je je druk om? De kampioen was begin van het seizoen al bekendquote:Op donderdag 27 november 2014 22:07 schreef DutchSL het volgende:
Wedstrijd gestaakt, moet PSV morgen spelen. Gvd groot pro-Feyenoord complot dit.![]()
Bizar dat het gewoon echt hetzelfde klinktquote:Op donderdag 27 november 2014 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Scandinavische klanken lijken wel op NL. Daarom leren die gasten de taal ook zo makkelijk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Fred is naar Sssssstoril gevlogen en staat daar bovenaan het stadion te speechen ja..alles zeiknatquote:Op donderdag 27 november 2014 22:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Je zag Fred na de overwinning direct naar binnen rennen om wat telefoontjes te plegen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inderdaad. Gewoon lekker op maandagmiddag.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:08 schreef Rijst het volgende:
dan kunnen toch gewoon de wedstrijd van Feyenoord een dag later verplaatsen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fred is naar Sssssstoril gevlogen en staat daar bovenaan het stadion te speechen ja..alles zeiknat
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij Feyenoord - PSV had dat wel gekund. Die supporters hebben toch allemaal geen werk.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon lekker op maandagmiddag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
He he he he.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord - PSV had dat wel gekund. Die supporters hebben toch allemaal geen werk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Holy Shit Rafael
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Haha Derksen
"Dit is een van de hoogtepunten in de historie van Feyenoord"Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoogtepunt in de historie van Feyenoord
Aaneenschakeling van toevallighedenHij loopt gvd nog 3 meter naar die bal toe
Vlassnorretje van JPB
Hij praat ook echt als UrkelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:ik was net een pica aan het zoeken van hem.
Toen hij ging lachen over die gatorade leek hij hierop:
quote:Op donderdag 27 november 2014 22:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]ik was net een pica aan het zoeken van hem.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Enige historie die geschreven is vandaag is dat de dames zich voor het eerst hebben geplaatst voor een WK![]()
![]()
Definitief gestaakt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sanchez de deur uit voor 585morgen even 600K er tegenaan gooien
#FreeTrapz![]()
hjb gewoonquote:Op donderdag 27 november 2014 22:35 schreef FCsuarez het volgende:
Sanchez de deur uit voor 585morgen even 600K er tegen aan gooien
![]()
geniaal jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zeg even tegen mathijs dat ie op fok moet komen svpquote:Op donderdag 27 november 2014 22:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
lekker roykequote:Op donderdag 27 november 2014 22:41 schreef ThadCastle het volgende:
crash
[ afbeelding ]
gullie wit himmaal nerges niks vanPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Beter speelt PSV die wedstrijd morgenochtend gr gr
Gaan ze nou serieus nu nog proberen die wedstrijd te laten spelen?
Raap me opdie bezems met tape aan elkaar
Elke dag![]()
De hele BSW van Estoril opgetrommeldquote:Op donderdag 27 november 2014 22:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
jammer dat er geen 'veeg me op' staat, dat zou echt grappig zijn geweest hahaquote:Op donderdag 27 november 2014 22:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
ha![]()
Hoezo dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
jammer dat er geen 'veeg me op' staat, dat zou echt grappig zijn geweest haha
haNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat probeerde ze eerst maar dat ging dus niet omdat die bezems zo kut zijn xdxdxdquote:Op donderdag 27 november 2014 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
jammer dat er geen 'veeg me op' staat, dat zou echt grappig zijn geweest haha
haDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De wedstrijd is overigens gewoon al gestaakt en rtl doet net alsof dat niet zo is om nog wat reclameinkomsten te pakkenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou Wilfred zegt van niet hoor. Echt echt.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
De wedstrijd is overigens gewoon al gestaakt en rtl doet net alsof dat niet zo is om nog wat reclameinkomsten te pakkenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Morgen eind van de middag. Lekker maandagavond naar psv feyenoord
Elke dag![]()
Nee dat kan gewoon hoor.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:57 schreef DutchSL het volgende:
Morgen eind van de middag
Stel die wedstrijd tegen Feyenoord ook maar uit dan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hebben we wel altijd een excuus. Net als hulkheldquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Suarez al onder de 600k. 170k minder dan 2 dinsdag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alles naar de klotequote:Op donderdag 27 november 2014 23:02 schreef Tim86 het volgende:
Suarez al onder de 600k. 170k minder dan 2 dinsdag
Elke dag![]()
Morgen 16u PSVAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Morgenmiddag 4 uur de teringDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb het ff al niet meer gevolgd, maar waarom dalen alle prijzen nu zo hard?quote:Op donderdag 27 november 2014 23:02 schreef Tim86 het volgende:
Suarez al onder de 600k. 170k minder dan 2 dinsdag![]()
Psvfey wordt dus ook verplaatstDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Matchcoinglitch schijnt gefixed te zijn, blauwe Messi zit in packs en morgen black Friday met de hele dag speciale packs en aanbiedingenquote:Op donderdag 27 november 2014 23:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heb het ff al niet meer gevolgd, maar waarom dalen alle prijzen nu zo hard?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Huuu paerd daar heb je dimitri eens even vragen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Neuh, zijn net op tijd klaar toch?quote:Op donderdag 27 november 2014 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Psvfey wordt dus ook verplaatstAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Coinprijzen zakken alweer hoorquote:Op donderdag 27 november 2014 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Matchcoinglitch schijnt gefixed te zijn, blauwe Messi zit in packs en morgen black Friday met de hele dag speciale packs en aanbiedingen
Tis daar een uur vroeger dus 5 uur onze tijdquote:Op donderdag 27 november 2014 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuh, zijn net op tijd klaar toch?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Er lopen nog zoveel andere glitches ondertussenquote:Op donderdag 27 november 2014 23:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Coinprijzen zakken alweer hoor
Wie hebben we hier beneden!?![]()
Daarbij kan de knvb dat gwn niet maken
Elke dag![]()
Kom ik nu ook achter jaquote:Op donderdag 27 november 2014 23:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis daar een uur vroeger dus 5 uur onze tijd
Handig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooie comebackquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gelukkig welquote:Op donderdag 27 november 2014 23:10 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Bittere Ernst overleeft de bittere koud wel
Ja lekker hoorquote:Op donderdag 27 november 2014 23:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja hoor, en proficiat met je club. Geweldige voorstellingEven een break genomen?
Nou, ik speel weinig Fifa meer, en alle berichten begonnen op elkaar te lijken. Kiid die over Clasie begint, of iemand die over het IQ van Suarez begint en de daaropvolgende voorspellende reacties. Ik lees zelfs niet eens meer meequote:Op donderdag 27 november 2014 23:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja lekker hoorEven een break genomen?
![]()
Maar moest aan jullie denken door de heldengoal van Kandji
Maar diep van binnen lach ik.![]()
DS2 die niet kan fappen omdat hij boos is enz enz. Ik begrijp je best ja.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, ik speel weinig Fifa meer, en alle berichten begonnen op elkaar te lijken. Kiid die over Clasie begint, of iemand die over het IQ van Suarez begint en de daaropvolgende voorspellende reacties. Ik lees zelfs niet eens meer mee![]()
Maar moest aan jullie denken door de heldengoal van KandjiRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een constante herhaling van zetten. En ben bezig met wedden op voetbal. Euro's winnen is leuker dan coins binnenhalen met zwarte kaartjesquote:Op donderdag 27 november 2014 23:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
DS2 die niet kan fappen omdat hij boos is enz enz. Ik begrijp je best ja.
Salzburgquote:Op donderdag 27 november 2014 23:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Een constante herhaling van zetten. En ben bezig met wedden op voetbal. Euro's winnen is leuker dan coins binnenhalen met zwarte kaartjesmooie club.
#FreeTrapz![]()
Trapz die over DS2 post.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
DS2 die niet kan fappen omdat hij boos is enz enz. Ik begrijp je best ja.![]()
Walgelijke club, goede ploeg.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thnx nogquote:PSV overgeslagen
Tevens IF Pogbaasbest betaalbaar
#FreeTrapz![]()
Vandaag gewonnen met Salzburg, FC Zurich, HJK en Slovan Bratislavaquote:
Toch niet in een combi hequote:Op donderdag 27 november 2014 23:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Vandaag gewonnen met Salzburg, FC Zurich, HJK en Slovan Bratislava
#FreeTrapz![]()
Ja dat is zeker leuker. FIFA speel ik ook amper want het spel begint me eigenlijk een beetje te vervelenquote:Op donderdag 27 november 2014 23:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Een constante herhaling van zetten. En ben bezig met wedden op voetbal. Euro's winnen is leuker dan coins binnenhalen met zwarte kaartjesalleen clubs is nog leuk.
Nee, gewed dat er minstens 1 goal valtquote:HJK was een ferme klapper. Daar stond de odd op 1.13
En ik begon serieus last van m'n duim te krijgenquote:Op donderdag 27 november 2014 23:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is zeker leuker. FIFA speel ik ook amper want het spel begint me eigenlijk een beetje te vervelenalleen clubs is nog leuk.
Het inderdaad een herhaling van zetten, Toefjes verlaat het fok-fut topic en laat niets van zich horen --> iedereen panict![]()
Wie had er hier ook alweer een IF shaqdie is ook goed naar beneden geklappert hoor
#FreeTrapz![]()
Wat ik nog meegelezen heb geeft niemand een neuk om jouw mening.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Het inderdaad een herhaling van zetten, Toefjes verlaat het fok-fut topic en laat niets van zich horen --> iedereen panictMaar diep van binnen lach ik.![]()
Surprise surprisequote:Op donderdag 27 november 2014 23:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat ik nog meegelezen heb geeft niemand een neuk om jouw mening.![]()
Pots zal wel een blik argentijnen hebben neem ik aan.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:27 schreef Reemi het volgende:
Wie heeft een mooi budgetteampje met Aguero voor mij?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Atsu voor Di Maria en Walcott voor Sturridge en het is budgettair en niet te stoppen.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:27 schreef Reemi het volgende:
Wie heeft een mooi budgetteampje met Aguero voor mij?
Wel normaal tegen hem doen hé.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat ik nog meegelezen heb geeft niemand een neuk om jouw mening.![]()
Nice, maar kutformatiequote:Op donderdag 27 november 2014 23:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Atsu voor Di Maria en Walcott voor Sturridge en het is budgettair en niet te stoppen.
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Al zijn lichaamsdelen die uitsteken ruiken naar Djeetjequote:Op donderdag 27 november 2014 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel normaal tegen hem doen hé.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Dat is niet waar. Hij heeft nooit meer contact met hem.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Al zijn lichaamsdelen die uitsteken ruiken naar Djeetje![]()
Vanwaar neem je het voor hem op eigenlijk? Is hij Zuid-Afrikaan?quote:Op donderdag 27 november 2014 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Hij heeft nooit meer contact met hem.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Red and Dirtyquote:Op donderdag 27 november 2014 23:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Al zijn lichaamsdelen die uitsteken ruiken naar Djeetje
Ik ben er weg van![]()
#FreeZhanoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, ik kom ook wel weer een keer buurtenquote:Op donderdag 27 november 2014 23:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Red and Dirty
Ik ben er weg van![]()
#FreeZhano
Genee noemt Kandji een idioot
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, maar hij is mijn trademattie.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Vanwaar neem je het voor hem op eigenlijk? Is hij Zuid-Afrikaan?![]()
Vermaelen 5 maanden out. Topaankoop.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
packs
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die McEachran kunnen ze ook beter terug naar Chelsea sturenquote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Waarom koop je die waardeloze dingen dan.quote:
#FreeTrapz![]()
BOhhhhhhhhhhhhhhhhh krijg nog steeds jizz aanvallen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beetje naar mijn skype afbeelding zitten gluren héquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
BOhhhhhhhhhhhhhhhhh krijg nog steeds jizz aanvallen.![]()
Ookquote:Op vrijdag 28 november 2014 09:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje naar mijn skype afbeelding zitten gluren hé
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |