Maar zo Utopia voor Gio!quote:Op donderdag 27 november 2014 16:04 schreef Copycat het volgende:
Van alle stupide aankopen binnen Utopia, is de aanschaf van deze auto wel het stomst. Wat een geldverspillende nonsens.
Die pot heeft zij met de andere rokers in dit jaar, al aardig leeg gerookt, maar daar hoor je ze niet over.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Vanessa is er nog maar 5 weken en wil in die 5 weken normaal eten en niet de pot spekken voor de winnaar.
Hier op de pc's ook. Op de smartphone doet hij het wel, vreemd!!!quote:Op donderdag 27 november 2014 16:05 schreef xFleur het volgende:
De utopia site ligt er nog steeds uit... over langzaam gesproken...
Ik denk dat daar ook een beetje van de paniek nu vandaan komt, want vanaf 1 december zou het weer 20 euro (ofzo) zakgeld worden, en daar kan je niet van eten en roken.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:06 schreef gereed het volgende:
[..]
Die pot heeft zij met de andere rokers in dit jaar, al aardig leeg gerookt, maar daar hoor je ze niet over.
Ik weet niet wat ze verstaan onder "zo snel mogelijk" het duurt toch alweer even.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef Rhosyn het volgende:
Bezig met onderhoud
We zijn momenteel niet bereikbaar en zullen zo snel mogelijk weer terug zijn. Excuses voor het ongemak.
UTOPIA FACEBOOK
heeft denk ik een andere redenquote:Op donderdag 27 november 2014 16:08 schreef Dotteke het volgende:
Nicole wil ook bewuster eten en gaat vanaf maandag in het groepje van Nicolime
Joh..quote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef Rhosyn het volgende:
Bezig met onderhoud
We zijn momenteel niet bereikbaar en zullen zo snel mogelijk weer terug zijn. Excuses voor het ongemak.
UTOPIA FACEBOOK
Ja.quote:
Precies, en tel die pakjes per dag eens op 5 á 6 rokers? ieder een pakje per dag en dat een jaar langquote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef ndid het volgende:
[..]
Ik denk dat daar ook een beetje van de paniek nu vandaan komt, want vanaf 1 december zou het weer 20 euro (ofzo) zakgeld worden, en daar kan je niet van eten en roken.
Lees nou verdorie eens een klein stukje terug voor je gaat klagen.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef Rhosyn het volgende:
Bezig met onderhoud
UTOPIA FACEBOOK
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:09 schreef pullup het volgende:
Hier ook maar weer even dan voordat het hele toic hier ook weer volgeplempt is![]()
----> UTO / Jank hier dat de streams het niet doen.... #2
Dat dat vadsig knulletje lekker buiten de poort Ayrton Senna gaat spelen.quote:
op de smartphone doet bij mij alleen stream 1 hetquote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier op de pc's ook. Op de smartphone doet hij het wel, vreemd!!!
Mijn joh was meer zo bedoeld: Alsof we dat niet allang wisten! lees eens terug voor je post :quote:Op donderdag 27 november 2014 16:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.
LET OP! Wegens urgent technisch onderhoud is www.sbs6.nl/utopia tijdelijk niet bereikbaar. Onze welgemeende excuses voor het ongemak en uiteraard houden we je op de hoogte.
Goh, dat had hier nog niet 10000000 keer gestaan. Fijn dat je ons op de hoogte houdt.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.
LET OP! Wegens urgent technisch onderhoud is www.sbs6.nl/utopia tijdelijk niet bereikbaar. Onze welgemeende excuses voor het ongemak en uiteraard houden we je op de hoogte.
Je meent het...quote:Op donderdag 27 november 2014 16:09 schreef miertje36 het volgende:
[..]
op de smartphone doet bij mij alleen stream 1 het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |