Ik heb een vriend met NAT type 3 waar ik ook geen coöp mee kan spelen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:50 schreef Donderjagers het volgende:
Zijn er meer mensen met Nat-type 3 problemen op de PS4? Of is dit verholpen met de laatste patch?
Ik kan niet eens co-op spelen met m'n neef, eigenlijk een grote reden waarom ik deze game heb aangeschaft. Nu ben ik genoodzaakt om de game in te ruilen.
Ik baal daar best van.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:16 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Ik heb een vriend met NAT type 3 waar ik ook geen coöp mee kan spelen.
Options (in het optie menu) > Sound Options > Subtitles languagequote:Op zondag 21 december 2014 12:17 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe kan je eigenlijk ondertiteling krijgen bij de dialogen? Ik zie dat nergens staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die nummer 1 staat trouwens dik voor in onze club competitie.
Het is patat.
quote:Op woensdag 24 december 2014 22:12 schreef Evi_90 het volgende:
Ik heb net wat co-op gedaan en de verhaallijn uitgespeeld.mja, we gaan wel richting #2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die nummer 1 staat trouwens dik voor in onze club competitie.![]()
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja klopt. De website (acinitiates.com) zijn ze al twee dagen mee bezig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:59 schreef Ypmaha het volgende:
Ik probeer van die gele kisten te unlocken, maar dan staat er steeds please wait en kan ik niks meer doen, ook niet weglopen ofzo wtf
Jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:55 schreef Boemeltrein het volgende:
Is er ook een FOK-club waar ik me bij kan aansluiten om wat clubmissies te doen? Speel op de PC.
Misschien kunnen de clubs in een spoiler in de OP? Voor mensen die zich willen aansluiten?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:56 schreef Bart het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik trouwens een FOK! club aangemaakt, naam is FOK.nl en tag is FOK. Kunnen dan alleen pc-spelers erbij (aangezien ik op de pc speel), of kunnen console-gamers ook joinen?
Lijkt me sterk, ik speel op de PCquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:25 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ja klopt. De website (acinitiates.com) zijn ze al twee dagen mee bezig.
Ik heb trouwens dat ik geen interactie meer kan doen met Paris Stories, Nostradamus Enigmas en Murder Mysteries? Dus kan bijna niks meer in de stad dan behalve kistjes unlocken en cockades opzoeken.![]()
Gisteren deed alles het nog prima, muv die initiates dan.
Edit: Dit er mee te maken? PSN en Xbox Live lijden onder diverse DDos aanvallen
Ja graag in de OPquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:23 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Misschien kunnen de clubs in een spoiler in de OP? Voor mensen die zich willen aansluiten?
quote:
dat heeft niets met eerdere games te maken, die hadden heel andere verhaallijnen. Een goeie vraag, ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:04 schreef sonnyspek het volgende:
Gewoon een algemene vraag over de gameplay. Ik heb de eerdere Assasins Creed niet gespeeld dus misschien ligt het daar aan.
Waarom zijn die rode gozers de vijand? Zijn zij juist niet voor de revolutie?
Ja ik dacht ook zoiets te lezen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:56 schreef Evi_90 het volgende:
Rood zijn de Extremisten, soort handlangers van de Templars (correct me if I'm wrong).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |